quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
volgens mij kan ie t niet in t engels...
Ik twijfel dan toch wel wat aan je vader, maar we zullen het zien in het theater.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
Mijn vader zei dat ie echt goed zong en als die het zegt zal het wel kloppen. Ik zie hem tot de laatste eindrondes komen in ieder geval.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:46 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is lekker.
Die vriend moet een nekschot krijgen.
daar wordt hij echt geen hetero van hoor...quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar wordt hij echt geen hetero van hoor...
Hier nog eenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel.
En die vriend zo;" Ach, jongen toch!!"quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel.
Maar hij zong wel oké.
Hm, ik had in de eerste paar seconden al "hm, homoquote:
Je weet wat dat betekent he.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo.
Ik herkende hem ook gelijk als homo zijnde.quote:
Dat is heeeeeeeeeeeeeeel ernstig, jaquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel. Da's best ernstig...
Maar hij zong wel oké.
Mietje.quote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha ik keek vorige week een keer Idols zag ik gelijk deze dude zijn vriend dood knuffelen.
Laatste keer dat ik keek![]()
Ik vind je onderschrift wel goed van toepassing:Pquote:Op donderdag 10 november 2005 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt nog best wel heel aardig. Zijn Engels is niet perfect maar wel beter dan van een aantal andere kandidaten. Ik hoop dat ie het ver schopt.
Dank je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
Ik vind je onderschrift wel goed van toepassing:P
Ai, dat Engels.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
http://www.davidelacara.nl/songsdavide.htm
Mijn vader zeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
Mijn vader zei dat ie echt goed zong en als die het zegt zal het wel kloppen. Ik zie hem tot de laatste eindrondes komen in ieder geval.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel. Da's best ernstig...
Maar hij zong wel oké.
quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een vriend wasItalianen zijn toch wel vaker knuffelig
![]()
?!
![]()
Het Ron-effect.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben bang dat 'ie toch iets te "uitbundig homo" is om bij heel Nederland in de smaak te vallen.
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Vind 'm erg leuk! Ik hoop dat ie de Disco-liveshow gaat halen.
Ik weet zeker dat ie helemaal uit z'n dak gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee..
Precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee..
eeeey, wij zijn geen marokkanen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
"I'm not a clown!"Vond ik wel grappig.
Ik denk niet dat hij een echte Idol is. Veel te nerveus.
Ben wel benieuwd of homoseksueel Nederland massaal op hem gaat stemmen...![]()
Wie zijn wij ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eeeey, wij zijn geen marokkanen hoor.
wij vallen op rondborstige afro's...die..eh..goed kunnen zingen en die...glennis heten... of rafaella!
Ronquote:
quote:
Ik hoopte dat Davide Ariel zou optillen haar de trap afdragenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ariel en davide waren samen wel heel erg cute jah! ze viel er bijna van de trap van!.
Oeeehhh! Jaa! Dat wil ik zien!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Davide en Ariël naast elkaar.... één van de twee zal afvallen: emo-tv ten top
homos zijn minder galant dan je denktquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Davide Ariel zou optillen haar de trap afdragen
Davide heeft een vriend hoor. Heb je de auditites niet gezien?quote:Op zondag 27 november 2005 08:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
wat nou homo?? italianen zijn lijflijker ingesteld dan nederlanders. mijn idee was dat deze david zijn broer omhelsde en een zoen gaf. verder niets.
en mochten jullie toch gelijk hebben... dan ga ik voor de tussenweg: bi.
Ariel en Davide: "oh schatje!" zoen zoen. niet gezien?
Oh mijn god.quote:Op zondag 27 november 2005 08:36 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ach dat zegt niets... gordon is nu ook hetero (of kan beter bi zeggen)
Ik gleuf er helemaal niks van.quote:
Ach.. ja... wat moet ik ervan zeggen. De mannen moeten hem niet. Dus Gordon scoort bij de vrouwtjes, die hebben aan de achterkant ook een gleuf met een gaatje, net als de manquote:Op zondag 27 november 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gleuf er helemaal niks van..
het was overduidelijk niet alleen het knuffelen en zoenen hoor..quote:Op zondag 27 november 2005 12:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach.. ja... wat moet ik ervan zeggen. De mannen moeten hem niet. Dus Gordon scoort bij de vrouwtjes, die hebben aan de achterkant ook een gleuf met een gaatje, net als de man
Maar goed, ik twijfelde ook of deze man wel echt homo was. Want Italianen zijn altijd OF erg macho OF erg nichterig.
Die knuffelen en zoenen wel vaker mannen. ZO is dat ook in Frankrijk...
quote:Herken de homo!
Ik had besloten om niet te reageren op bepaalde opmerkingen over het feit dat ik homo ben. Nu heb ik wel zin om zelf wat erover te vertellen. Luister....
Zoals jullie weten ik kom uit Italie, daar is homoseksualiteit (bijna) taboe. Jaren lang ben ik op school daardoor gepest geweest. Niet leuk... Hier in Nederland heb ik honderden mensen gevonden die van mij houden zoals ik ben. Dit is het allerbelangerijkste in het leven. ZIJN WIE JE BENT!
Ik had ook vanaf het begin van Idols mijn identiteit kunnen verbergen (zoals Ron en Jamai eigenlijk gedaan hebben), dit heb ik bewust NIET gedaan. Ik ga vanuit dat de Idols kijkers, ook de meiden, vowassen mensen zijn! Kijk eens: ik weet dat niet iedereen me leuk ga vinden. Dat snap ik en respecter ik. Maar ik zou het jammer vinden als mensen niet op mij stemmen omdat ik homo ben! Trowens....ik ben echt niet de enige homo in Idols, hoor! Dus....herken de homo's, zal ik zeggen, hahaha! En misschien ook de lesbo's en de bi's!!!HAHAHA! Goed, ik zal jullie binnenkort laten weten wanneer dat ik met Ariel ga trouwen, of was ze lesbisch? Hihihi!
Saluti a tutti! Davide
Leuk stukje.quote:
Ik hoop echt dat ie het ver schopt. Er wordt ook op negers gestemd omdat ze neger zijn, tenslottequote:
Sonny is homo, ik wist het!quote:Trowens....ik ben echt niet de enige homo in Idols, hoor!
quote:Op maandag 28 november 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
Wel een leuk stukje. Al is het wel onwijs zieltjes winnen.
Ik wist niet dat die Ron homo wasMaar heb Idols 2 dan ook niet echt gevolgd.
![]()
Ja, zo lief was hij daarquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Yep, dat zag je pas goed bij de workshopronde.
joh..quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
Sonny is leuk ja.
Davide ook. Ik ben benieuwd!
Ik vond Davide mooi zingen. Weet niet hoe het eruit zag, want ik keek even niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Davide! Waarom! Ik vond het best leuk, het was alleen erg tsja, bravoure achtig. Alsof het echt hierna dood of leven zou zijn. Ik wil dat ie doorgaat!
Het zag eruit als Glennis Grace op het Songfestival.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Davide mooi zingen. Weet niet hoe het eruit zag, want ik keek even niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het zo schattig dat ie echt trilde van de zenuwen. Hij moet door!
ik vond het meer soort van tenenkrommendquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
ging die huilenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ging ie huilen, Floortje kan dat maken maar hij niet.
Woordje vergeten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ging ie huilen, Floortje kan dat maken maar hij niet.
Zo iemand gaat het dus noooooooooit redden als hij om de kleinste dingetjes moet janken..quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Alsjeblieft niet, zou zonde zijn voor iemand die het wel goed doet. Zijn favoriete bloemstuk is trouwens de graftak. Go figure.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:45 schreef Bog het volgende:
huilende italiaanse homoclown![]()
van mij mag ie door, niet dat ie ooit goede muziek gaat maken, maarja, das idols...
Christon is ook homo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tot nu toe geen homo's in de finaleof zijn er dingen die ik niet weet?
quote:
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef mrsj het volgende:
Ik vond'm best goed !
Ze moeten die stempel van ''Pop-idool'' eraf halen
nee tochquote:Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef apestaartje het volgende:
Eigenlijk was hij gewoon zichzelf. Vermoed ik, ik ken hem niet.
Volgens mij zei Martijn ook nog zoiets van 'stak je nou je tong uit naar de jury?' lol, maar dat wilden ze geloof ik even subtiel buiten beeld houden.quote:Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij kon niet echt tegen zijn verlies.. leek het..
Ik ben ook tegen Davide, hoewel ik hem wel altijd leuk vond zingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben ook erg tegen Davide in de finale. Vind hem een beetje bleh.
Waarom William of Gabriel dan? Die vond ik beide niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen Davide, hoewel ik hem wel altijd leuk vond zingen.
Maar dan heb ik liever Gabriel, William of Sonny door....
Er moet toch nog een lekkere gozer in Idols zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Waarom William of Gabriel dan? Die vond ik beide niet zo goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |