Ja, zo lief was hij daarquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Yep, dat zag je pas goed bij de workshopronde.
joh..quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
Sonny is leuk ja.
Davide ook. Ik ben benieuwd!
Ik vond Davide mooi zingen. Weet niet hoe het eruit zag, want ik keek even niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Davide! Waarom! Ik vond het best leuk, het was alleen erg tsja, bravoure achtig. Alsof het echt hierna dood of leven zou zijn. Ik wil dat ie doorgaat!
Het zag eruit als Glennis Grace op het Songfestival.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Davide mooi zingen. Weet niet hoe het eruit zag, want ik keek even niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het zo schattig dat ie echt trilde van de zenuwen. Hij moet door!
ik vond het meer soort van tenenkrommendquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
ging die huilenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ging ie huilen, Floortje kan dat maken maar hij niet.
Woordje vergeten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ging ie huilen, Floortje kan dat maken maar hij niet.
Zo iemand gaat het dus noooooooooit redden als hij om de kleinste dingetjes moet janken..quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Alsjeblieft niet, zou zonde zijn voor iemand die het wel goed doet. Zijn favoriete bloemstuk is trouwens de graftak. Go figure.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:45 schreef Bog het volgende:
huilende italiaanse homoclown![]()
van mij mag ie door, niet dat ie ooit goede muziek gaat maken, maarja, das idols...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |