Ach.. ja... wat moet ik ervan zeggen. De mannen moeten hem niet. Dus Gordon scoort bij de vrouwtjes, die hebben aan de achterkant ook een gleuf met een gaatje, net als de manquote:Op zondag 27 november 2005 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gleuf er helemaal niks van..
het was overduidelijk niet alleen het knuffelen en zoenen hoor..quote:Op zondag 27 november 2005 12:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach.. ja... wat moet ik ervan zeggen. De mannen moeten hem niet. Dus Gordon scoort bij de vrouwtjes, die hebben aan de achterkant ook een gleuf met een gaatje, net als de man
Maar goed, ik twijfelde ook of deze man wel echt homo was. Want Italianen zijn altijd OF erg macho OF erg nichterig.
Die knuffelen en zoenen wel vaker mannen. ZO is dat ook in Frankrijk...
quote:Herken de homo!
Ik had besloten om niet te reageren op bepaalde opmerkingen over het feit dat ik homo ben. Nu heb ik wel zin om zelf wat erover te vertellen. Luister....
Zoals jullie weten ik kom uit Italie, daar is homoseksualiteit (bijna) taboe. Jaren lang ben ik op school daardoor gepest geweest. Niet leuk... Hier in Nederland heb ik honderden mensen gevonden die van mij houden zoals ik ben. Dit is het allerbelangerijkste in het leven. ZIJN WIE JE BENT!
Ik had ook vanaf het begin van Idols mijn identiteit kunnen verbergen (zoals Ron en Jamai eigenlijk gedaan hebben), dit heb ik bewust NIET gedaan. Ik ga vanuit dat de Idols kijkers, ook de meiden, vowassen mensen zijn! Kijk eens: ik weet dat niet iedereen me leuk ga vinden. Dat snap ik en respecter ik. Maar ik zou het jammer vinden als mensen niet op mij stemmen omdat ik homo ben! Trowens....ik ben echt niet de enige homo in Idols, hoor! Dus....herken de homo's, zal ik zeggen, hahaha! En misschien ook de lesbo's en de bi's!!!HAHAHA! Goed, ik zal jullie binnenkort laten weten wanneer dat ik met Ariel ga trouwen, of was ze lesbisch? Hihihi!
Saluti a tutti! Davide
Leuk stukje.quote:
Ik hoop echt dat ie het ver schopt. Er wordt ook op negers gestemd omdat ze neger zijn, tenslottequote:
Sonny is homo, ik wist het!quote:Trowens....ik ben echt niet de enige homo in Idols, hoor!
quote:Op maandag 28 november 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
Wel een leuk stukje. Al is het wel onwijs zieltjes winnen.
Ik wist niet dat die Ron homo wasMaar heb Idols 2 dan ook niet echt gevolgd.
![]()
Ja, zo lief was hij daarquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Yep, dat zag je pas goed bij de workshopronde.
joh..quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
Sonny is leuk ja.
Davide ook. Ik ben benieuwd!
Ik vond Davide mooi zingen. Weet niet hoe het eruit zag, want ik keek even niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Davide! Waarom! Ik vond het best leuk, het was alleen erg tsja, bravoure achtig. Alsof het echt hierna dood of leven zou zijn. Ik wil dat ie doorgaat!
Het zag eruit als Glennis Grace op het Songfestival.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Davide mooi zingen. Weet niet hoe het eruit zag, want ik keek even niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het zo schattig dat ie echt trilde van de zenuwen. Hij moet door!
ik vond het meer soort van tenenkrommendquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
ging die huilenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ging ie huilen, Floortje kan dat maken maar hij niet.
Woordje vergeten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ging ie huilen, Floortje kan dat maken maar hij niet.
Zo iemand gaat het dus noooooooooit redden als hij om de kleinste dingetjes moet janken..quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef PeRi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |