quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel. Da's best ernstig...
Maar hij zong wel oké.
quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een vriend wasItalianen zijn toch wel vaker knuffelig
![]()
?!
![]()
Het Ron-effect.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben bang dat 'ie toch iets te "uitbundig homo" is om bij heel Nederland in de smaak te vallen.
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Vind 'm erg leuk! Ik hoop dat ie de Disco-liveshow gaat halen.
Ik weet zeker dat ie helemaal uit z'n dak gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee..
Precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee..
eeeey, wij zijn geen marokkanen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
"I'm not a clown!"Vond ik wel grappig.
Ik denk niet dat hij een echte Idol is. Veel te nerveus.
Ben wel benieuwd of homoseksueel Nederland massaal op hem gaat stemmen...![]()
Wie zijn wij ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eeeey, wij zijn geen marokkanen hoor.
wij vallen op rondborstige afro's...die..eh..goed kunnen zingen en die...glennis heten... of rafaella!
Ronquote:
quote:
Ik hoopte dat Davide Ariel zou optillen haar de trap afdragenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ariel en davide waren samen wel heel erg cute jah! ze viel er bijna van de trap van!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |