quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:54 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
volgens mij kan ie t niet in t engels...
Ik twijfel dan toch wel wat aan je vader, maar we zullen het zien in het theater.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
Mijn vader zei dat ie echt goed zong en als die het zegt zal het wel kloppen. Ik zie hem tot de laatste eindrondes komen in ieder geval.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:46 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is lekker.
Die vriend moet een nekschot krijgen.
daar wordt hij echt geen hetero van hoor...quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar wordt hij echt geen hetero van hoor...
Hier nog eenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel.
En die vriend zo;" Ach, jongen toch!!"quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel.
Maar hij zong wel oké.
Hm, ik had in de eerste paar seconden al "hm, homoquote:
Je weet wat dat betekent he.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo.
Ik herkende hem ook gelijk als homo zijnde.quote:
Dat is heeeeeeeeeeeeeeel ernstig, jaquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel. Da's best ernstig...
Maar hij zong wel oké.
Mietje.quote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha ik keek vorige week een keer Idols zag ik gelijk deze dude zijn vriend dood knuffelen.
Laatste keer dat ik keek![]()
Ik vind je onderschrift wel goed van toepassing:Pquote:Op donderdag 10 november 2005 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt nog best wel heel aardig. Zijn Engels is niet perfect maar wel beter dan van een aantal andere kandidaten. Ik hoop dat ie het ver schopt.
Dank je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
Ik vind je onderschrift wel goed van toepassing:P
Ai, dat Engels.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
http://www.davidelacara.nl/songsdavide.htm
Mijn vader zeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
Mijn vader zei dat ie echt goed zong en als die het zegt zal het wel kloppen. Ik zie hem tot de laatste eindrondes komen in ieder geval.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel. Da's best ernstig...
Maar hij zong wel oké.
quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon een vriend wasItalianen zijn toch wel vaker knuffelig
![]()
?!
![]()
Het Ron-effect.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben bang dat 'ie toch iets te "uitbundig homo" is om bij heel Nederland in de smaak te vallen.
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Vind 'm erg leuk! Ik hoop dat ie de Disco-liveshow gaat halen.
Ik weet zeker dat ie helemaal uit z'n dak gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee..
Precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hè, wat stereotypebevestigend, Cee..
eeeey, wij zijn geen marokkanen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
"I'm not a clown!"Vond ik wel grappig.
Ik denk niet dat hij een echte Idol is. Veel te nerveus.
Ben wel benieuwd of homoseksueel Nederland massaal op hem gaat stemmen...![]()
Wie zijn wij ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eeeey, wij zijn geen marokkanen hoor.
wij vallen op rondborstige afro's...die..eh..goed kunnen zingen en die...glennis heten... of rafaella!
Ronquote:
quote:
Ik hoopte dat Davide Ariel zou optillen haar de trap afdragenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ariel en davide waren samen wel heel erg cute jah! ze viel er bijna van de trap van!.
Oeeehhh! Jaa! Dat wil ik zien!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Davide en Ariël naast elkaar.... één van de twee zal afvallen: emo-tv ten top
homos zijn minder galant dan je denktquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Davide Ariel zou optillen haar de trap afdragen
Davide heeft een vriend hoor. Heb je de auditites niet gezien?quote:Op zondag 27 november 2005 08:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
wat nou homo?? italianen zijn lijflijker ingesteld dan nederlanders. mijn idee was dat deze david zijn broer omhelsde en een zoen gaf. verder niets.
en mochten jullie toch gelijk hebben... dan ga ik voor de tussenweg: bi.
Ariel en Davide: "oh schatje!" zoen zoen. niet gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |