Je weet wat dat betekent he.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo.
Ik herkende hem ook gelijk als homo zijnde.quote:
Dat is heeeeeeeeeeeeeeel ernstig, jaquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Natalie het volgende:
Mijn vriend herkende hem meteen als homo. Bij mij viel het kwartje pas toen ie begon te knuffelen met een kerel. Da's best ernstig...
Maar hij zong wel oké.
Mietje.quote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha ik keek vorige week een keer Idols zag ik gelijk deze dude zijn vriend dood knuffelen.
Laatste keer dat ik keek![]()
Ik vind je onderschrift wel goed van toepassing:Pquote:Op donderdag 10 november 2005 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt nog best wel heel aardig. Zijn Engels is niet perfect maar wel beter dan van een aantal andere kandidaten. Ik hoop dat ie het ver schopt.
Dank je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
Ik vind je onderschrift wel goed van toepassing:P
Ai, dat Engels.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
http://www.davidelacara.nl/songsdavide.htm
Mijn vader zeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Falco het volgende:
Mijn vader zei dat ie echt goed zong en als die het zegt zal het wel kloppen. Ik zie hem tot de laatste eindrondes komen in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |