Het is een zwaktebod, en daarnaast creëert het aan beide kanten weer nieuwe acties. Gewoon niet doen dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, zo erg was het toch niet. Een taartje. Wat een heisa![]()
Ja, dat vraag ik me ook af, of het nou Jan M. of Wilders is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan me veel indenken, maar wat is er grappig aan een politicus met taart besmeuren?
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik kan me veel indenken, maar wat is er grappig aan een politicus met taart besmeuren?
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
Let niet op SCH, dat is een extremist pur sang.
Ik weet niet of het grappig is, het toont echter wel de kwetsbaarheid van zo'n figuur als mens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar wordt het ook niet grappiger van hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.
Een communist kan volgens jouw zienswijze ook geen politicus zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet een politicus maar De Winter, een neo-fascist.
Elke media-mongool zou zeggen dat het alleen maar gewin is voor degene die wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het grappig is, het toont echter wel de kwetsbaarheid van zo'n figuur als mens.
Mij best. Maar zo treed je in de voetsporen van degene die je tegenover je denkt te staan.quote:
Natuurlijk hoort het niet en die mensen moeten ook gewoon een boete, maar ik heb er wel smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is een zwaktebod, en daarnaast creëert het aan beide kanten weer nieuwe acties. Gewoon niet doen dus.
Nou als die communist niet aan democratie doet niet nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Een communist kan volgens jouw zienswijze ook geen politicus zijn?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.
Dat toont nogal wat van jouw eigen zwakte. De zwakte dat je Dewinter niet met argumenten kan bestrijden, maar slechts met taarten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort het niet en die mensen moeten ook gewoon een boete, maar ik heb er wel smakelijk om gelachen.![]()
Je kan toch best tegen de democratie zijn in een democratie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou als die communist niet aan democratie doet niet nee.
En dus besmeur je populisten maar? Wat is dat voor zwaktebod?? Echt te triest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:37 schreef gelly het volgende:
Populisten kun je ook niet bestrijden met argumenten. Ook al lul je de populist onder tafel, z'n volgelingen hebben a) de uitzending niet gezien of b) kijken ernaar alsof het een voetbalwedstrijd is.
Je bestrijdt zo'n De Winter helemaal niet met taarten, daar heeft ie alleen maar voordeel van. Ik doe er alleen niet zo dramatisch over, vindt het wel grappig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat toont nogal wat van jouw eigen zwakte. De zwakte dat je Dewinter niet met argumenten kan bestrijden, maar slechts met taarten.
Shit je hebt gelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan toch best tegen de democratie zijn in een democratie?
Voel je je aangevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef SCH het volgende:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die holocaust ontkenner in dit topic, daar hoor ik je dan weer niet over.
Uh, ik niet hoor. Je kunt ze het beste zo weinig mogelijk aandacht geven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
En dus besmeur je populisten maar? Wat is dat voor zwaktebod?? Echt te triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |