quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey... hier moet ik als Bredanaar even optreden, niets tegen onze homo's uit Breda he![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:35 schreef Sonique het volgende:
Hoeveel tijd hebben we nog?
Is waarschijnlijk iemand van de regiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:34 schreef snakelady het volgende:
Die dj doet er wel lang over om elke keer een plaat aan te zetten zeg.
ruim een half uur geloof ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:35 schreef Sonique het volgende:
Hoeveel tijd hebben we nog?
Dat hoop ik wel, als diegene dit voor zijn beroep doet zal hij ook wel op noodrantsoen zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk iemand van de regie![]()
![]()
Die zat dan in een hoekje boos te wezen gok ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
Gelukkig is Tanja er niet bij, anders was het vast niet zo gezellig![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, als diegene dit voor zijn beroep doet zal hij ook wel op noodrantsoen zitten.
Misschien zit ze wel op een uitnodiging van Ingrid te wachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
Het is best gezellig alleen moet chantal haar smoel houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef Michelle-74 het volgende:
Geweldig feest, dit.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is best gezellig alleen moet chantal haar smoel houden
Maar dat geldt altijd en niet alleen tijdens dit feestje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is best gezellig alleen moet chantal haar smoel houden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
Daar heb je gelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar dat geldt altijd en niet alleen tijdens dit feestje.![]()
[b]HET IS ZWART HET IS GEEL HET IS HOMOSEXUEEL LALALALALALALAAAAAAAAquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey... hier moet ik als Bredanaar even optreden, niets tegen onze homo's uit Breda he
Dan heb je Rob net niet voorbij zien schuivenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:42 schreef Michelle-74 het volgende:
Gelukkig is het over een half uur alweer afgelopen.
En Chantal kan niet dansen. Het is precies zo'n houten klaas.
Nee, Joost dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:42 schreef Michelle-74 het volgende:
Gelukkig is het over een half uur alweer afgelopen.
En Chantal kan niet dansen. Het is precies zo'n houten klaas.
Chantal: Ik ik ik rook het niet op dan doen andere want ik ben heel eerlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:42 schreef Sonique het volgende:
Cahntal, rook jij even het rantsoen erdoor...
Hahaha, jawel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan heb je Rob net niet voorbij zien schuiven.
door zuipenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:39 schreef cuall het volgende:
Ze moeten wel een beetje zuipen daar!!!!!
Zit Tanja met een saggo kop de baby de borst te gevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:44 schreef Sonique het volgende:
Ondertussen in het BB huis....
Snap ik, het is gewoon kutmuziek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef snakelady het volgende:
Wat kijkt Roel chagerijnig zeg
kunnen ze niks aan doen ze hebben dit feestje van BB gekregen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef Fling het volgende:
Wat een trieste vertoning zeg. Zulke feestjes had ik ook toen ik 14 was. In het plaatselijke jeugdhonk. Met chips en cola en een stiekeme fles drank.
Chantal zei laatst ze heeft alle 4 de vorige BB's gezien.. op tape en zich drie!! keer opgegeven.. Dat zegt voor mij al genoeg...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef Inca het volgende:
chantal leest volgens mij ook ieder roddelblad die er bestaat![]()
Het is tenminste nog muziek'.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
HET IS ZWART HET IS GEEL HET IS HOMOSEXUEEL LALALALALALALAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef arneaux het volgende:
Zullen wel t goedkoopste zijn voor de Buma Stemra rechten
Dan maar liever geen muziek!quote:
die krijgt een sanctie week niet rokenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal riep HOEREFEEST. Gelijk muziek stilzetten en zeggen omdat zij dat zei, dat het afgelopen is....
En het verzorgen van de baby overnemen van Dido.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:48 schreef Inca het volgende:
[..]
die krijgt een sanctie week niet roken![]()
.......En zwalkt Chantal als een oude aftandse nicotinejunk over de dansvloer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zit Tanja met een saggo kop de baby de borst te geven
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelklovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zit Tanja met een saggo kop de baby de borst te geven
dat kan je TS niet aan doen vind ik echt zielig voor het kind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
En het verzorgen van de baby overnemen van Dido.
weet je dat dat eigenlijk gewoonweg onzin is ???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelkloven![]()
Had ze de boekjes maar moeten lezen dan had ze geweten dat ze haar tepels moest "trainen" , door dit te doen voorkom je dat het zo zeer gaat doen. Maar het kon haar niet boeiuh, dus ....
Wie zin tepels niet "hard"
moet de kloven accepteren![]()
![]()
ik lees elke keer topic starter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat kan je TS niet aan doen vind ik echt zielig voor het kind.
ziet er inderdaad niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
.......En zwalkt Chantal als een oude aftandse nicotinejunk over de dansvloer.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef versabommie het volgende:
Menno gaat Lieske bonen!
Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelkloven![]()
Had ze de boekjes maar moeten lezen dan had ze geweten dat ze haar tepels moest "trainen" , door dit te doen voorkom je dat het zo zeer gaat doen. Maar het kon haar niet boeiuh, dus ....
Wie zin tepels niet "hard"
moet de kloven accepteren![]()
![]()
Dat lees ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik lees elke keer topic starter.![]()
tja kan het niet helpen, laatste jaren botert het niet echt tussen utregters en bredanaars op de competitiezondagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
O nee, verdorie ik moet Breda verdedigen natuurlijk![]()
![]()
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik lees elke keer topic starter.![]()
ik zou ook sgijtziek worden van die homo muziekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef snakelady het volgende:
Wat kijkt Roel chagerijnig zeg
Het is JS, dom worm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat kan je TS niet aan doen vind ik echt zielig voor het kind.
vroegúh zeiden ze dat je het met je vingers moest masseren of je tieten in koud water hangen, maar nu blijkt dat het gewoon onzin is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigen![]()
er ik tering snolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!
een MAN verzint wel wat anders!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
vroegúh zeiden ze dat je het met je vingers moest masseren of je tieten in koud water hangen, maar nu blijkt dat het gewoon onzin is.
Denk dat een man dat heeft verzonnen.
Yeps, Lieske staat vol verlangen met die zaadvragende ogen te smeken om een uitwoonservicebeurt tot het naar gebakken vlees begint te meuren en er geen haar meer op staat, want immers op een snelweg groeit ook geen gras. Leuk verjaarscado van Lieske, mag ingrid toekijken hoe Menno het scholiertje wegwijs mag maken in de wereld van paaldelarij!quote:
Mooi om te zien hoe Nathalie dat doorhad en Lieske er vooralsnog niks achter zoekt..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
Menno trekt steeds meer met lieske op
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
weet je dat dat eigenlijk gewoonweg onzin is ???
In boekjes van 10 jaar geleden staat dat idd, nu weten ze beter.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
worden ze 40 soms?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:55 schreef Bocaj het volgende:
Let's get physical.... Olivia Newton John
Kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigen![]()
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:57 schreef cuall het volgende:
[..]
helpt dus echt wel
![]()
Ik heb nooit kloven gehaden je hoeft niet zo neerbuigend over vroeger te doen,niet alles van vroeger is zo slecht hoor
![]()
De beste muziek komt nog steeds üit de goeie ouwe tijd![]()
hahaha je bent werkelijk de eerste op dit forum die me op het profielicoon laat klikken om te zien wie erachter de posting zitquote:
stapt het ook niet NAC staat met 1-0 voor tegen twentequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef teun911 het volgende:
Waarom huilt Menno?
...en ik tentamen suicidequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:01 schreef Inca het volgende:
volgens mij las die een kaartje van zijn ouders
Ik heb besloten dat ik gevleid ben door deze twijfelachtige eerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha je bent werkelijk de eerste op dit forum die me op het profielicoon laat klikken om te zien wie erachter de posting zit![]()
Jacob, kop houwe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Jezus wat een watje die Menno.... Hij mist zijn Mammie en Pappie... GROW UP!!!
Wat dacht je van drank!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:04 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe muziek emoties kunnen voeden...
gister kut verjaardag en nu huilen op zn feestjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:04 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe muziek emoties kunnen voeden...
Het was op zijn minst ook vleiend bedoeld, collega!?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik gevleid ben door deze twijfelachtige eer.
Ja dat zou kunnen, maar ik geloof er wel in omdat je tepels heel gevoelig zijn en niet gewend aan het geweld van het zuigen van een kindje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.![]()
Maar hoe weet je dat het geholpen heeft? wie weet had je er ook wel geen last van tepelkoven als je het niet had gedaan.
Hier bloeit wat opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was op zijn minst ook vleiend bedoeld, collega!?!
En hij zei net: nog een paar dagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
gister kut verjaardag en nu huilen op zn feestje
Das kut iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
Goh wat maken we ons druk om niets.![]()
Vanmiddag raakte recht voor mijn deur een meisje van 14 a 15 levensgevaarlijk gewond door een "blije rijder" die persé 80 km/u door een woonwijk moest razen. Trauma helicopter erbij maar zij is in leven kwam de politie net vertellen. Maar of dat nu voor haar goed of slecht is met ernstig hersenletsel moet je nog maar afwachten. Natuurlijk willen die ouders hun kind niet verliezen maar een kind dat verder vegeteerd?? Heel dubbel!!
God, wat een klote dag door dit. Dit laat mij niet meer los vandaag.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag raakte recht voor mijn deur een meisje van 14 a 15 levensgevaarlijk gewond door een "blije rijder" die persé 80 km/u door een woonwijk moest razen. Trauma helicopter erbij maar zij is in leven kwam de politie net vertellen. Maar of dat nu voor haar goed of slecht is met ernstig hersenletsel moet je nog maar afwachten. Natuurlijk willen die ouders hun kind niet verliezen maar een kind dat verder vegeteerd?? Heel dubbel!!
Tijd voor een moord in het bb huis... jouw probleem opgelostquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Sanne het volgende:
CSI of BB, ik vind het altijd weer moeilijk.
ik geloof er niet in omdat ik het ook heb gedaan en na de bevalling vertelde mijn verloskundige dat het geen nut heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, maar ik geloof er wel in omdat je tepels heel gevoelig zijn en niet gewend aan het geweld van het zuigen van een kindje.
Het is net als met blote voeten over het grint lopen zonder eelt, dat doet ook eerder zeer als met eelt![]()
ja dat werkt dan ook extra mee op je emoties logisch ook dat je er ben voor bent en zeker als je zo graag door wil als mennoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En hij zei net: nog een paar dagen...
Dus ook angst weggestemd te worden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:04 schreef snakelady het volgende:
Dido vindt het lief dat Menno moet huilen.
Maak me gek!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tijd voor een moord in het bb huis... jouw probleem opgelost
Ik snap helemaal dat dat gruwelijk klote is en dat je er flink van onder de indruk bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
Wat vreselijk zeg....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
vertederend zeker en ook heel sneu voor Menno , maar lief vind ik het niet als iemand verdriet heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik vond het anders wel vertederend en kreeg er toch een beetje kippenvel van hoor
sterkte coosquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
Mag ik het slachtoffer dan zelf aanwijzen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tijd voor een moord in het bb huis... jouw probleem opgelost
Kan dat mens echt niet meer aanhoren. Ik hoop dan ook echt dat ze volgende week het huis moet verlaten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
Nath weer met haar kut stem
Van mij wel... zolang het maar met een T begintquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mag ik het slachtoffer dan zelf aanwijzen?![]()
ECHT KUT ja!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
Nath weer met haar kut stem
IIk hoorde lieske iets over haar moeder maar ik begrijp er ook niks van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef Sonique het volgende:
Waar schaamt lieske zich nu over, het geluid is minder, kan het niet goed volgen?
Eerst sex en dan ruzie... of is andersom beter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Na Idols zag ik nog net de discolampen in een lege ruimte. Hebben ze een beetje lol gehad en veel gezopen? (ik moet vannacht werken, ik wil wel dat ze lang opblijven en het liefst of verliefd gaan doen of ruzie maken)
Brrr Coos das heftig. Ja dan zijn de problemen hier echt bespottelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
Ja echt wel,hij heeft zomaar gevoel he, wat raar.quote:
Zag je die kop van d'r toen ze haar vertelden dat hij een kaart had van haar ouders?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef BlaBlub het volgende:
En zie Ingrid zich afzijdig houden terwijl haar (ex) maatje helemaal in tranen is![]()
Menno is echt schattig
Nee, eerst Rob eruit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
tjee menno donderdag zie je iedereen weer jankerd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Coos het volgende:
Ja heel raar. Ga je naar Fok voor wat afleiding en zie je dat het nog steeds nergens over gaat.
Terwijl je de hele middag en een deel van de avond toch bezig blijft met wat er is gebeurd.
Dat dubbele gevoel over leven en niet leven in deze omstandigheid houd mij bezig. Heb zelf door een ernstig ongeval een Post Traumatische Stressstoornis opgelopen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer klote gevoelens er over mij komen.
krijgen ze weer beelden door uit de studio dan? Zover ik weet gaat die mokumse gluiperige lul die alles probeert over de rug van menno er gewoon uit donderdag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
tjee menno donderdag zie je iedereen weer jankerd
Ik kick er niet op maar ik vind niet dat een vent zijn eigen moet schamen om te huilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Zit die menno nog steeds te janken...... (Ja, ja ik weet dat vrouwen daar op kicken, jankende mannen...)
dan is dido in haar elementquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Zit die menno nog steeds te janken...... (Ja, ja ik weet dat vrouwen daar op kicken, jankende mannen...)
idd, net zo'n cartoonstemmetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef jessie het volgende:
Jezus dat huiltje van Menno in combinatie met het stemmetje van Nathalie. Echt te erg dit
Act like a man Menno!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef Anitra het volgende:
Mijn dochter in de bocht bij een jankende Menno: Die is aan het acteren, hij wil alleen maar Lieske na doen
haha...precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef stil het volgende:
Hij huilt de hele fles bacari er weer uit, arme ziel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij heeft Nathalie haar kipfiletjes in
jeetje coosquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Coos het volgende:
Ja heel raar. Ga je naar Fok voor wat afleiding en zie je dat het nog steeds nergens over gaat.
Terwijl je de hele middag en een deel van de avond toch bezig blijft met wat er is gebeurd.
Dat dubbele gevoel over leven en niet leven in deze omstandigheid houd mij bezig. Heb zelf door een ernstig ongeval een Post Traumatische Stressstoornis opgelopen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer klote gevoelens er over mij komen.
ROFLOLquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef schatje het volgende:
Tjee, geef die jongen een klap ofzo.
Hij jankt nu om allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
Menno kan beter even stoppen met kaarten lezen, want hij stikt er bijna in...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Coos het volgende:
echt een homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef D.Rose het volgende:
kan ie niet een beetje mannelijker huilen?
menno ligt echt te flippenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef jessie het volgende:
Pfffff Menno doe normaal!!!!!
Heeft te veel naar lieske gekeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef teun911 het volgende:
Wow, hij gaat nu zelfs schreeuwen?
Toch vreemd he wat zo'n NAC shirt met je doet... sterk spul hoorquote:
ik had 't volume al harder gezet. van hoor ik dat nou goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef snakelady het volgende:
Wat zei hij nou.
ik wil een kusje van Janneke ?????
Die wil hem niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef Timon223 het volgende:
een kusje van Janneke????![]()
![]()
![]()
ze heet Ingrid hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
zat ik net ook te denken, en wie weet dido erbij...quote:
Ja dat doe ik ook altijd met mijn kids als ze hysterisch worden !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Zet die vent effe onder een kouwe douche, ik ben nou wel klaar met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |