Kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigen![]()
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:57 schreef cuall het volgende:
[..]
helpt dus echt wel
![]()
Ik heb nooit kloven gehaden je hoeft niet zo neerbuigend over vroeger te doen,niet alles van vroeger is zo slecht hoor
![]()
De beste muziek komt nog steeds üit de goeie ouwe tijd![]()
hahaha je bent werkelijk de eerste op dit forum die me op het profielicoon laat klikken om te zien wie erachter de posting zitquote:
stapt het ook niet NAC staat met 1-0 voor tegen twentequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef teun911 het volgende:
Waarom huilt Menno?
...en ik tentamen suicidequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!
klopt geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:01 schreef Inca het volgende:
volgens mij las die een kaartje van zijn ouders
Ik heb besloten dat ik gevleid ben door deze twijfelachtige eerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha je bent werkelijk de eerste op dit forum die me op het profielicoon laat klikken om te zien wie erachter de posting zit![]()
Jacob, kop houwe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:03 schreef Bocaj het volgende:
Jezus wat een watje die Menno.... Hij mist zijn Mammie en Pappie... GROW UP!!!
Wat dacht je van drank!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:04 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe muziek emoties kunnen voeden...
gister kut verjaardag en nu huilen op zn feestjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:04 schreef Sonique het volgende:
Heerlijk hoe muziek emoties kunnen voeden...
Het was op zijn minst ook vleiend bedoeld, collega!?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik gevleid ben door deze twijfelachtige eer.
Ja dat zou kunnen, maar ik geloof er wel in omdat je tepels heel gevoelig zijn en niet gewend aan het geweld van het zuigen van een kindje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.![]()
Maar hoe weet je dat het geholpen heeft? wie weet had je er ook wel geen last van tepelkoven als je het niet had gedaan.
Hier bloeit wat opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was op zijn minst ook vleiend bedoeld, collega!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |