jeetje coosquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Coos het volgende:
Ja heel raar. Ga je naar Fok voor wat afleiding en zie je dat het nog steeds nergens over gaat.
Terwijl je de hele middag en een deel van de avond toch bezig blijft met wat er is gebeurd.
Dat dubbele gevoel over leven en niet leven in deze omstandigheid houd mij bezig. Heb zelf door een ernstig ongeval een Post Traumatische Stressstoornis opgelopen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer klote gevoelens er over mij komen.
ROFLOLquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef schatje het volgende:
Tjee, geef die jongen een klap ofzo.
Hij jankt nu om allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
Menno kan beter even stoppen met kaarten lezen, want hij stikt er bijna in...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Coos het volgende:
Ja heel raar. Ga je naar Fok voor wat afleiding en zie je dat het nog steeds nergens over gaat.
Terwijl je de hele middag en een deel van de avond toch bezig blijft met wat er is gebeurd.
Dat dubbele gevoel over leven en niet leven in deze omstandigheid houd mij bezig. Heb zelf door een ernstig ongeval een Post Traumatische Stressstoornis opgelopen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer klote gevoelens er over mij komen.
echt een homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef D.Rose het volgende:
kan ie niet een beetje mannelijker huilen?
menno ligt echt te flippenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef jessie het volgende:
Pfffff Menno doe normaal!!!!!
Heeft te veel naar lieske gekeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef teun911 het volgende:
Wow, hij gaat nu zelfs schreeuwen?
Toch vreemd he wat zo'n NAC shirt met je doet... sterk spul hoorquote:
ik had 't volume al harder gezet. van hoor ik dat nou goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef snakelady het volgende:
Wat zei hij nou.
ik wil een kusje van Janneke ?????
Die wil hem niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef Timon223 het volgende:
een kusje van Janneke????![]()
![]()
![]()
ze heet Ingrid hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
zat ik net ook te denken, en wie weet dido erbij...quote:
Ja dat doe ik ook altijd met mijn kids als ze hysterisch worden !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef k_i_m het volgende:
Zet die vent effe onder een kouwe douche, ik ben nou wel klaar met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |