IIk hoorde lieske iets over haar moeder maar ik begrijp er ook niks van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef Sonique het volgende:
Waar schaamt lieske zich nu over, het geluid is minder, kan het niet goed volgen?
Eerst sex en dan ruzie... of is andersom beter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Na Idols zag ik nog net de discolampen in een lege ruimte. Hebben ze een beetje lol gehad en veel gezopen? (ik moet vannacht werken, ik wil wel dat ze lang opblijven en het liefst of verliefd gaan doen of ruzie maken)
Brrr Coos das heftig. Ja dan zijn de problemen hier echt bespottelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Coos het volgende:
Goh wat maken we ons druk om niets.![]()
Vanmiddag raakte recht voor mijn deur een meisje van 14 a 15 levensgevaarlijk gewond door een "blije rijder" die persé 80 km/u door een woonwijk moest razen. Trauma helicopter erbij maar zij is in leven kwam de politie net vertellen. Maar of dat nu voor haar goed of slecht is met ernstig hersenletsel moet je nog maar afwachten. Natuurlijk willen die ouders hun kind niet verliezen maar een kind dat verder vegeteerd?? Heel dubbel!!
God, wat een klote dag door dit. Dit laat mij niet meer los vandaag.
Ja echt wel,hij heeft zomaar gevoel he, wat raar.quote:
Zag je die kop van d'r toen ze haar vertelden dat hij een kaart had van haar ouders?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef BlaBlub het volgende:
En zie Ingrid zich afzijdig houden terwijl haar (ex) maatje helemaal in tranen is![]()
Menno is echt schattig
Nee, eerst Rob eruit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
tjee menno donderdag zie je iedereen weer jankerd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Coos het volgende:
Ja heel raar. Ga je naar Fok voor wat afleiding en zie je dat het nog steeds nergens over gaat.
Terwijl je de hele middag en een deel van de avond toch bezig blijft met wat er is gebeurd.
Dat dubbele gevoel over leven en niet leven in deze omstandigheid houd mij bezig. Heb zelf door een ernstig ongeval een Post Traumatische Stressstoornis opgelopen en hoe langer ik er over nadenk hoe meer klote gevoelens er over mij komen.
krijgen ze weer beelden door uit de studio dan? Zover ik weet gaat die mokumse gluiperige lul die alles probeert over de rug van menno er gewoon uit donderdag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
tjee menno donderdag zie je iedereen weer jankerd
Ik kick er niet op maar ik vind niet dat een vent zijn eigen moet schamen om te huilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Zit die menno nog steeds te janken...... (Ja, ja ik weet dat vrouwen daar op kicken, jankende mannen...)
dan is dido in haar elementquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Zit die menno nog steeds te janken...... (Ja, ja ik weet dat vrouwen daar op kicken, jankende mannen...)
idd, net zo'n cartoonstemmetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef jessie het volgende:
Jezus dat huiltje van Menno in combinatie met het stemmetje van Nathalie. Echt te erg dit
Act like a man Menno!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef Anitra het volgende:
Mijn dochter in de bocht bij een jankende Menno: Die is aan het acteren, hij wil alleen maar Lieske na doen
haha...precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef stil het volgende:
Hij huilt de hele fles bacari er weer uit, arme ziel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij heeft Nathalie haar kipfiletjes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |