krijgen ze weer beelden door uit de studio dan? Zover ik weet gaat die mokumse gluiperige lul die alles probeert over de rug van menno er gewoon uit donderdag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Inca het volgende:
tjee menno donderdag zie je iedereen weer jankerd
Ik kick er niet op maar ik vind niet dat een vent zijn eigen moet schamen om te huilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Zit die menno nog steeds te janken...... (Ja, ja ik weet dat vrouwen daar op kicken, jankende mannen...)
dan is dido in haar elementquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Zit die menno nog steeds te janken...... (Ja, ja ik weet dat vrouwen daar op kicken, jankende mannen...)
idd, net zo'n cartoonstemmetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef jessie het volgende:
Jezus dat huiltje van Menno in combinatie met het stemmetje van Nathalie. Echt te erg dit
Act like a man Menno!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |