Dan maar liever geen muziek!quote:
die krijgt een sanctie week niet rokenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal riep HOEREFEEST. Gelijk muziek stilzetten en zeggen omdat zij dat zei, dat het afgelopen is....
En het verzorgen van de baby overnemen van Dido.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:48 schreef Inca het volgende:
[..]
die krijgt een sanctie week niet roken![]()
.......En zwalkt Chantal als een oude aftandse nicotinejunk over de dansvloer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zit Tanja met een saggo kop de baby de borst te geven
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelklovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zit Tanja met een saggo kop de baby de borst te geven
dat kan je TS niet aan doen vind ik echt zielig voor het kind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
En het verzorgen van de baby overnemen van Dido.
weet je dat dat eigenlijk gewoonweg onzin is ???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelkloven![]()
Had ze de boekjes maar moeten lezen dan had ze geweten dat ze haar tepels moest "trainen" , door dit te doen voorkom je dat het zo zeer gaat doen. Maar het kon haar niet boeiuh, dus ....
Wie zin tepels niet "hard"
moet de kloven accepteren![]()
![]()
ik lees elke keer topic starter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat kan je TS niet aan doen vind ik echt zielig voor het kind.
ziet er inderdaad niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
.......En zwalkt Chantal als een oude aftandse nicotinejunk over de dansvloer.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef versabommie het volgende:
Menno gaat Lieske bonen!
Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelkloven![]()
Had ze de boekjes maar moeten lezen dan had ze geweten dat ze haar tepels moest "trainen" , door dit te doen voorkom je dat het zo zeer gaat doen. Maar het kon haar niet boeiuh, dus ....
Wie zin tepels niet "hard"
moet de kloven accepteren![]()
![]()
Dat lees ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik lees elke keer topic starter.![]()
tja kan het niet helpen, laatste jaren botert het niet echt tussen utregters en bredanaars op de competitiezondagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
O nee, verdorie ik moet Breda verdedigen natuurlijk![]()
![]()
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik lees elke keer topic starter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |