Ik heb misschien n paar posts van hem gelezen, maar ik denk van welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, eerder had ik ergens deze opmerking gezien:
[..]
Staat dat jong bekend als iemand met problemen met vrouwen? Ik heb hem hier niet gekend, en geen behoefte zijn oevre te gaan doorlezen.
het is geil, totdat ze d'r muil opentrekt.. schneller, du schlangemenschquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://tinypic.com/etwuf4.jpg]afbeelding][/url]
yep![]()
beetje vreemd![]()
Er zit geen lijn in en de critici waren er ook al weinig lovend over. Hij heeft nog net iets minder humor dan speedfreak1, maar het is een harde strijd om de staartpositie te behoudenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, eerder had ik ergens deze opmerking gezien:
[..]
Staat dat jong bekend als iemand met problemen met vrouwen? Ik heb hem hier niet gekend, en geen behoefte zijn oevre te gaan doorlezen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is geil, totdat ze d'r muil opentrekt.. schneller, du schlangemensch![]()
Humm volgens mij niet, maar andere slowchatters kennen hem beterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef sigme het volgende:
Nee, ik heb me vergist. Iedereen van het koningshuis trouwt natuurlijk met een ubertrut (kijk maar naar die van Brinkhorst bijvoorbeeld). Floris is getrouwd met Aimée Söhngen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef HaagscheHarry het volgende:
Is het écht die meid die vandaag getrouwd is met onze prins?
Ge-wel-dig
Ben jij de wederopstanding van monidique ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef HaagscheHarry het volgende:
Ik heb misschien n paar posts van hem gelezen, maar ik denk van wel
waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik geen filmpjes kan bekijken
![]()
Mijn laptop is een oud beestje. Het loopt echt finaal vast op alles ingewikkelder dan een flashje.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef sigme het volgende:
Iedereen het echte leven ingedoken?
Dan duik ik maar eens het nest in.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef sigme het volgende:
Iedereen het echte leven ingedoken?
Dan duik ik maar eens het nest in.
STERF MET DIE KUTFILMquote:
Ik ken em niet, geen revieuws gelezen, alleen dat ik ervan gehoord heb, laat me!quote:
Okee, ik laat je in de waan..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Ik ken em niet, geen revieuws gelezen, alleen dat ik ervan gehoord heb, laat me!
Ok en wie is haagscheharry?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Ik ken em niet, geen revieuws gelezen, alleen dat ik ervan gehoord heb, laat me!
Net als de vorige blijft deze anoniem!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok en wie is haagscheharry?
Al die kutklonen heir.
Nee daar hebben we ene ruk anquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Net als de vorige blijft deze anoniem!
Ik was gewoon weer terug van weggeweest, en k vond het tijd voor n nieuw
Nee, met een kloon ga je gelijk zeggen wie je was, in een ver verledenquote:
Waarom kan het kwaad te tonen wie je in een ver verleden was? Zeker als je je zo duidelijk als bekend met fok profileert.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:25 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Nee, met een kloon ga je gelijk zeggen wie je was, in een ver verleden
ander onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |