Jammer van dat Duits, zo jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
het beweegt!, Het leeft!, HET BEEFT!
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc275/th_ea4_preview_barbara_schoneberger_02.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
![]()
Is dat die van prins Floris? Wat een lekker wijf zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
het beweegt!, Het leeft!, HET BEEFT!
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc275/th_ea4_preview_barbara_schoneberger_02.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
![]()
Ik ben een waardeloze voorvechter, sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:03 schreef Floripas het volgende:
Lieverds, ik heb een date.
Ik moet met pijn in mijn hart ook die andere discussie verlaten.
Z'n kortzichtigheid is net zo lang als z'n geduld ja. Daar word ie voor behandeld..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben een waardeloze voorvechter, sorry![]()
Je hebt ons allen zeer vermaakt. En omdat je vast niet alles leest: begrijp je nu mijn posts over aaah werd gek? Wat kán die jongen ontploffen, werkelijk
![]()
Ik ben hieraan niet gewoon![]()
Ik denk eigenlijk dat de meerderheid aan de overkant niet echt aan die definities voldoen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Floripas het volgende:
Och, ik wel, ik heb wel erger meegemaakt.
Bij ballen en vertokte nerds moet je je altijd even invechten.
Het zij je vergeven. Ik zet uiteraard het geluid van mijn MediaPlayer Classic uit en Foobar2000 met ''Die Walküre'' van Wagner aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Jammer van dat Duits, zo jammer.
Verder,![]()
![]()
Hé, daar weet ik niets van! wat zullen we nu krijgen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Is dat die van prins Floris? Wat een lekker wijf zeg![]()
hee, wat is dit , trubbels in peredaais?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de meerderheid aan de overkant niet echt aan die definities voldoen..
Ter uwer informatie: Aaah is eigenlijk wég aan de overkant, hij is verder gegaan met een eigen forum: http://wantdus.4.forumer.com/
Veel plezier met je date!![]()
Wil ik het filmpje even traceren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Fuck die Adje, dit willen we op de pauw
De vrouwenhaat van Aaah is een nieuw diepterecord van hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef Tafkahs het volgende:
Z'n kortzichtigheid is net zo lang als z'n geduld ja. Daar word ie voor behandeld..
zekers, zekersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wil ik het filmpje even traceren?![]()
Ooit zullen ze de wereld wel veroveren, denk je niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De vrouwenhaat van Aaah is een nieuw diepterecord van hem.
En toch hebben we al veel meegemaakt hier met die frustraat.
Rourke laat nu schaamteloos zijn extremisme zien met het doodwensen van iedere linkse.
* HaagscheHarry @ still D.R.E.quote:
Wat is de vraagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zelden zo'n makkelijke vraag gezien boven de 16000
Laten we hen maar voeden met deze droomquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ooit zullen ze de wereld wel veroveren, denk je niet?![]()
Ik heb even gezocht, eerder had ik ergens deze opmerking gezien:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De vrouwenhaat van Aaah is een nieuw diepterecord van hem.
En toch hebben we al veel meegemaakt hier met die frustraat.
Rourke laat nu schaamteloos zijn extremisme zien met het doodwensen van iedere linkse.
Staat dat jong bekend als iemand met problemen met vrouwen? Ik heb hem hier niet gekend, en geen behoefte zijn oevre te gaan doorlezen.quote:Dat het nu ook nog een zij is die hem [Aaah (red)] trachtte om de tuin te leiden zal de zaak niet goed hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |