Je moet het me beloven niet verder te vertellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroegâh kende ik nog wel wat mensen in de Haagse motorenscene..
Lang, lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Godslasteraar op 22-10-2005 20:14:40 ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Je moet het me beloven niet verder te vertellen
Och lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het gewist, je kan editten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Eens!quote:
Ohja, das waar ook, het stikte hier vroeger ook van die paarden-oogkleppen-dragende Geert Wildersen jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
De meesten zijn geband. Voor die waarin ik mij verdiept heb: zonder opgave van banduur, en zonder (voldoende) in te gaan op email over banduur en ophef van ban.
Ik zal, na het maken van mijn knallende eindpresentatie, mij daar eens op werpen.quote:[..]
Sommige delen (en het hele FOK!-users sub-forum) zijn erg persoonlijk aanvallend.
Maar op het politieke sub-forum zitten af en toe mooie posts. Dat hou ik een beetje bij, de rest niet.
Hahaha. Je moest eens weten hoe ik vanaf mij 17e heb zitten klooien met Crossmotoren. De hoeveelheden benzine en olie, tweetakt nietwaar, die ik verstookt hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:12 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Eens!
Als ervaringsdeskundige zeg ik dat het een verschpillingh der fosschiele brandstoffen isch, en niets toevoegd in mijn eeuwig durende zoektocht naar kennis, ervaring, spanning ende sensatie.
Veluwequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hahaha. Je moest eens weten hoe ik vanaf mij 17e heb zitten klooien met Crossmotoren. De hoeveelheden benzine en olie, tweetakt nietwaar, die ik verstookt heb(en banden, kettingen en en
)
Het leukst was dat er op een gegeven moment van die nichten in strakke broekjes op van die ''mountainbikes'' , in Nederland, in het bos rond fietsten. Toen werd het echt sport;
rustig en ingetogen er voorbij rijden, en dan ... vol op het gas, zandstralen die mietjes![]()
Echt, de kluiten aarde vlogen zelfs mij om de oren![]()
Waar!?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:23 schreef Floripas het volgende:
Kijk, Floripas! échte ruzie, ongemod!
Ruige jongen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hahaha. Je moest eens weten hoe ik vanaf mij 17e heb zitten klooien met Crossmotoren. De hoeveelheden benzine en olie, tweetakt nietwaar, die ik verstookt heb(en banden, kettingen en en
)
Het leukst was dat er op een gegeven moment van die nichten in strakke broekjes op van die ''mountainbikes'' , in Nederland, in het bos rond fietsten. Toen werd het echt sport;
rustig en ingetogen er voorbij rijden, en dan ... vol op het gas, zandstralen die mietjes![]()
Echt, de kluiten aarde vlogen zelfs mij om de oren![]()
Hé, kan je nu mijn "onnavolgbare" posts over aaah werd gek plaatsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:23 schreef Floripas het volgende:
Kijk, Floripas! échte ruzie, ongemod!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vrouwen maken mannenlevens kapot
Mén: http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=407&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:
Checkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Mén: http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=407&postdays=0&postorder=asc&start=0
Pak bier & popcorn![]()
Nee, vervelend puberend tienertje. Maar ja, zo ging dat daar, en nog steeds.quote:
* HaagscheHarry knabbelt popcornquote:Kom met bewijzen, of zink weer weg in je eigen gebakken lucht.
Ja, respect man!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Visionair.
Hij kan het wellicht niet hebben als vrouwen goede argumenten geven, wellicht is ie het niet gewend?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, respect man!![]()
Wat *heeft* Aaah tegen vrouwen? Hij reageert als door een adder gebeten, ik zag er eerder ergens een opmerking over, dat hij er niet best tegen kan. Weet iemand daar iets over![]()
Ik ga ook maar eens opmerkelijke quotes offline indexeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:31 schreef sigme het volgende:
En ik krijg ook met de dag meer respect voor de wijze lessen van Wolf:
[..]
Ja, het is voor sommigen het laatste weekeinde, voor andere het eerste weekeinde van de herfstvakantie. Kortom, volkomen verklaarbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:48 schreef Godslasteraar het volgende:
Mmm, merken jullie dat ook, is het forum opeens sneller geworden?
Is daar iets slims voor? Ik heb me gewoon sufgezochtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens opmerkelijke quotes offline indexeren.
Ik heb ooit eens met voor de user Dora een Microsoft Access 2003 applicatie in elkaar gezet voor het indexeren van uitspraken van moslims zodat ze op een later moment geconfronteerd konden worden met hun hypocrisie, mochten ze op een later moment andere dingen beweren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Is daar iets slims voor? Ik heb me gewoon sufgezocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |