Dat wist je niet?!quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:26 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
Ah, dus chest-supported rows is eigenlijk ook gewoon bankdrukken. Right, nu begrijp ik het.![]()
Hoe zit dit nou? Als ik bijv. mijn biceps pak heb ik niet altijd dat gespannen gevoel na afloop van de oefening? Is dit vereist voor spiergroei?quote:Op maandag 14 november 2005 19:44 schreef LedZep het volgende:
Zelfs al zou ik te ver doorgaan (wat ik niet denk) dan zou ik toch juist méér spierpijn moeten hebben?
Dan heb ik een flink pomp gevoel, maar als ik daarna de triceps doe is het gevoel in mijn biceps na een half uur weg.]
Zit al 16 jaar tussen het ijzer en leer elke dag nog wat bij. Wel raar dat het altijd jonge kinderen zijn die de wijsheid in pacht hebben. Blijkbaar heb ik veel verkeerd begrepen in mn jeugd.quote:
Hoog metabolisme.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef LedZep het volgende:
Hoe kom je op 9% zonder cardio?
Ectooooquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hoog metabolisme.
Zet helaas daarom ook erg langzaam massa aan. Maar goed, elk beetje massa dat je aanzet toont meteen erg goed.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik moet elke dag 30 km fietsen, dat vind ik wel genoeg cardio
Mja ik heb ook de vervelende eigenschap om veel om mijn buik aan te zetten. Ben overal perfect droog (je ziet de aderen overduidelijk lopen tijdens inspanning) en met huidplooi meting kom ik rond de 9 à 10% uit. Ik heb echter duidelijk een behoorlijke vetlaag over mijn buikspieren zitten die nergens anders aanwezig is.quote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef RFG het volgende:
Qua vetpercentage blijf ik rond de 11% steken, wat teveel is aangezien ik nog een vetrandje heb
Heb mijn cardio maar opgeschroeft van 3x per week hardlopen naar 5x, en fitness wat actiever. Verder mijn dieet nog stricter gemaakt. Ben ook maar overmatig veel water gaan drinken. Als dat allemaal nog niks uitgehaald heeft over een paar weken ga ik toch eens kijken of er goede hulpmiddelen zijn
Ik weeg momenteel zo'n 76,5 kilo dus dat valt op zich nog wel mee denk ik vergeleken met sommigen van julliequote:Op maandag 21 november 2005 23:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
jezus 5x cardio, das best veel. wat eet je wel niet per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |