quote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ookal ga je op je hoofd staan het lijkt me schier onmogelijk om met hammercurls je triceps te trainen...
1. Niemand heeft het recht om mensen tegen hun zin een test af te nemen. Integriteit van het lichaam heet zoiets. Plan is dus onmogelijk uitvoerbaar.quote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Del_Toro het volgende:
ik heb toch niks te verbergen, mogen ze die anabolenbillys opsluiten![]()
![]()
N00b alert!quote:
Dat is dus strekken en idd voor je triceps, maar dat noem je extension.quote:
Ja, DIE wel, ja. Helaas (voor hem) heeft de grote expert Del_Toro het daar niet over.quote:Op maandag 14 november 2005 16:35 schreef diep-in-de-war het volgende:
hammer curls zijn voor den biceps
De brachialis is de spier die ongeveer aan de buitenkant van de onderkant van de biceps zit (leuke zin). Daaronder zit de brachioradialis, die het verbindingsstuk is tussen boven- en onderarm. (Hoewel de brachialis ook dicht bij de elleboog zit)quote:Op maandag 14 november 2005 16:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat is dus strekken en idd voor je triceps, maar dat noem je extension.
Ga je echter zitten en doet ongeveer dezelfde beweging, maar dan dus arm buigen pak je dat stukje onderarm wat een stukje doorloopt in je bovenarm, je brachialis dacht ik.
al noemde het professor-in-de-kont-neuken, de beweging met je arm blijft de hammercurlquote:Op maandag 14 november 2005 16:31 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
N00b alert!![]()
Dat zijn tricep kickbacks, schattebout. Vandaar ook de naam van het filmpje: Triceps/DBkickback.
quote:Op maandag 14 november 2005 16:29 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
1. Niemand heeft het recht om mensen tegen hun zin een test af te nemen. Integriteit van het lichaam heet zoiets. Plan is dus onmogelijk uitvoerbaar.
fijn, dan blijven ze maar thuis trainen
2. Brede Piet in de sportschool is blijkbaar een groter gevaar voor de samenleving dan (niet trainende) Ahmed en zn 40 rovers?
'k weet niet wat die ermee te maken hebben, maar het motiveren van mensen om zonder performance enhancing drugs te sporten, moet beter, als je enkel dope moet gebruiken om door je plateaus te geraken![]()
3. Niet iedereen die breder is dan jou gebruikt AS. Er zijn ook een hoop mensen die gewoon weten wat ze aan het doen zijn.
dan zullen die er ook geen probleem mee hebben![]()
Nee hoor, wat ik al zei; strekken = triceps = dumbbell extension. Curlen = buigen = hammer curl.quote:Op maandag 14 november 2005 18:10 schreef Del_Toro het volgende:
[..]
al noemde het professor-in-de-kont-neuken, de beweging met je arm blijft de hammercurl
denk het niet, maar het voelt wel goed aanquote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef LedZep het volgende:
Vraag: is het hebben van spierpijn werkelijk noodzakelijk? Ook hierover schijnen de meningen nog al verdeeld te zijn, maar ik heb gewoon vrijwel nooit enige last ervan. Terwijl ik elke spier toch (mijns inziens) goed en stevig train.
Betekent dus dat je genoeg eiwitten binnen krijgt voor herstelquote:Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef LedZep het volgende:
Nou, bijvoorbeeld gisteren heb ik borst, biceps, triceps getraind, en vlak na het trainen heb ik altijd wel een "stijf" gevoel in de getrainde spieren, maar dat houdt al gauw op. De dag erna voel ik er weinig meer van.
Gelukkig is dat hele plan van de tafel geveegdquote:Op maandag 14 november 2005 16:29 schreef phreaky_professor het volgende:
[..]
1. Niemand heeft het recht om mensen tegen hun zin een test af te nemen. Integriteit van het lichaam heet zoiets. Plan is dus onmogelijk uitvoerbaar.
2. Brede Piet in de sportschool is blijkbaar een groter gevaar voor de samenleving dan (niet trainende) Ahmed en zn 40 rovers?
3. Niet iedereen die breder is dan jou gebruikt AS. Er zijn ook een hoop mensen die gewoon weten wat ze aan het doen zijn.
Ah, dus chest-supported rows is eigenlijk ook gewoon bankdrukken. Right, nu begrijp ik het.quote:Op maandag 14 november 2005 18:10 schreef Del_Toro het volgende:
al noemde het professor-in-de-kont-neuken, de beweging met je arm blijft de hammercurl
Was ook totaal niet uitvoerbaar. Maar goed, meneer Atsma heeft z'n 5 minutes of fame eventjes gehad.quote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hele plan van de tafel geveegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |