quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef ChOas het volgende:[..]
Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.
Maar misschien heb je niet helemaal gelezen wat ik bedoel; het "Als ik naar de maan wijs moet je niet naar mijn vinger kijken" idee.
![]()
Ik zie wat je bedoelt.
quote:
Mijn verzoek van de 27e hoeft niet opgepakt te worden. Ik wil alleen aangeven dat er in mijn ogen weinig tot niets aan gebeurd is. Dit verwijt ik jou, noch iteejer. Maar wat ik de mods (dit is NIET persoonlijk bedoeld) wel verwijt is dat iemand keer op keer de fout in kan gaan maar daar niet op afgerekend wordt om zijn/haar persoon.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'de' gegevens, maar verder dan een 'tut tut' is het in het openbaar niet gekomen. Weet ik het, misschien zit er een gigantische mailwisseling achter, een bloemetje, maakt mij niet uit. Feit blijft dat het gedrag van Baaj niet veranderd is sindsdien.
En nee, ik wil niet dat je dit oplost. Ik heb geen zin in flamewar of wat-dan-ook. Maar het feit dat er in dit subforum iemand OVERDUIDELIJK met de meeste dingen kan wegkomen ergert me wel.
Ik wil niet op specifieke personen/ gevallen in gaan.
Maar in de algemeenheid wil ik wel graag een reactie proberen te geven waar je wat aan hebt.
Ik hoor je goed.
Het is inderdaad zo dat niet alles openbaar en op exact dezelfde manier opgelost wordt.
Soms is het gepaster en/of effectiever om zaken via een andere duidelijke manier op te lossen.
Niet iedereen wordt op dezelfde manier aangepakt.
Maar wat altijd terug komt is dat als iemand een negatieve draad door truth zet er hard aan gewerkt wordt dit te veranderen. Door topics te sluiten, door iemand aan te spreken, door posts te editten...door eventueel een hele email wisseling op te zetten... door iemand te bannen en soms worden er zelfs preventieve bans uitgedeeld.
Sommige zaken zoals email wisselingen en zelfs als er een (preventieve) ban is gevallen vallen niet echt op voor andere users. Toch wordt er hard gewerkt.
De reden waarom iemand post zoals hij post kan natuurlijk ook meespelen.
Ik probeer zo respectvol mogelijk mijn woorden uit te kiezen, maar heel soms ( volgens mij tenminste) plaats ik soms post die op zichzelf staand misschien wat minder vriendelijk/netjes overkomen. En als je de context erbij ziet of dat wat er al dan niet zichtbaar aan vooraf is gegaan erbij meerekent de zaken wel begirjpelijk/ in balans zijn. Dan nog is het meer dan gerechtvaardigd als ik op de vingers getikt zou worden, maar om mij b.v. dan maar meteen op zwart te zetten om maar wat te noemen zou overtrokken zijn. In tegenstelling tot een rotopmerking/post die van mij echt "uit het niets" komt.
Ik hoop oprecht dat ik in dat geval wel de volledige crew/userlijst over mij heen krijg.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill