quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
NASA nog niet tevreden over opvolger Spaceshuttle
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Petera het volgende:
Opnames nieuw vervolg op "Honey, I shrunk the kids" eisen leven van twee stuntmannen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:14 schreef snellejelle het volgende:
Mia Audina duidelijk weer in vorm
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
Nieuwe reclamecampagne voor The Dutch Open kwam zomaar uit de lucht vallen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:35 schreef numero_uno het volgende:
Oranje koorts neemt ook in de ruimte extreme vormen aan
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
Madurodam als locatie WK Badminton leidt tot onrust bij bewoners
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:22 schreef AnthonyZeus het volgende:
Na het neerstorten van een Belgische Satteliet, hebben zij een verbod op Ruimtevaart gekregen..
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:24 schreef vertelmeer het volgende:
*Gooiend met racket*
"Scheids, je ziet toch dat hij in is! Erop is in!!!!"
Eerste badminton wedstrijd McEnroe loopt als gewoonlijk uit op ruzie met scheidsrechter.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:06 schreef Trainspotter het volgende:
Wamberto getroffen door afzwaaier Mia Audina.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:27 schreef mikey99 het volgende:
Kamp tevreden over zijn nieuwe kruisraketten
Succes met de jureringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
Begrip Space Shuttle krijgt nieuwe betekenis
Lijkt mij dat mikey99 om te beginnen al geen inzending had moeten plaatsen. Hij bood immers zelf aan om te jureren. Als het een kwestie van "moeten" wordt, dan is mikey99 wat mij betreft dus de pineut.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
lijkt mij dat dramslag het gaat doen, aangezien mikey99 een inzending heeft
wat een hoop tekst voor een tvpquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef Petera het volgende:
[..]
Lijkt mij dat mikey99 om te beginnen al geen inzending had moeten plaatsen. Hij bood immers zelf aan om te jureren. Als het een kwestie van "moeten" wordt, dan is mikey99 wat mij betreft dus de pineut.
Maar als dramslag het alsnog zou willen doen is dat natuurlijk wel het gemakkelijkst.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:35 schreef Petera het volgende:
[afbeelding]
God laat, 2000 na z'n zoon, ook z'n hond over water lopen.
Laat maar, Bjoro was me voor, bedenk wel een andere
Toevallig precies op hetzelfde moment gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:43 schreef vertelmeer het volgende:
[..]
Vindt hem toch ook heel leuk, van mij mag je de streep weghalen hoor!
Wie zegt er dat het makkelijk moet zijn??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Grappige foto, maar je kan er idd weinig mee. Here goes nothing
goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:
mensen nieuw topic dus de sig's mogen weer worden aangepast
hiep hiep hoera.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef vertelmeer het volgende:
Daar is hij dan... De uitslag...
Als eerste wil ik wel ff zeggen dat het me tegenvalt dat niemand iets met de waterskieër heeft gedaan...
De uitslag
![]()
1e - Petera -
God laat, 2000 na z'n zoon, ook z'n hond over water lopen.
2e - Bjoro -
Fikkie van Nazareth ideale partner Martin Gaus
3e - SCH -
Extreme make-over Inge de Bruin nogal uit de hand gelopen
Eervolle vermelding voor Numero_Uno voor het kortste onderschrift in de competitie "Waf"
Sportfoto-onderschrift-competitie #5:Ja zeker...ook voor jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
"kijk mam! Zonder handen!"
mijn excusesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sportfoto-onderschrift-competitie #5:Ja zeker...ook voor jou
schopquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef Petera het volgende:
Het duurde even maar ik denk dat deze wel bruikbaar is:
[afbeelding]
Wegens gebrek aan tijd moet ik de uitslag morgenochtend voor tien uur doen. Dus ook als er dan nog bijna niemand een inzending heeft.
tweede plaats:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe tactiek triathlon bespaart zeker 4 seconden afstap-tijd
eerste plaats:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Kamervragen over radicale anti-dopingmaatregelen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Granieten remblokjes blijken groot succes.
quote:
Dan zoeken we toch gewoon ff wat anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef mikey99 het volgende:
die is al langsgekomen......................................ergens
Dat is 100% toeval, toen ik die van Numero_uno zag heb ik liggen rollen van het lachen!quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:04 schreef dramslag het volgende:
precies op volgorde, de laatste 3 deelnemers
Tja was geen vette hap! Vandaag weer meer hoop ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef dramslag het volgende:
ik vind hem ook leuk hoor, niets op de jury aan te merken.
er waren ook maar 4 deelnemers zie ik nu pas.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Parijs-Dakar nu ook voor wielrenners, Armstrong ook hier oppermachtig
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:29 schreef vertelmeer het volgende:
Peleton flink geslonken na fietsenroof tijdens de ronde van Eritrea.
Uitslag etape
1 D. Oping 4.04:38
2 E. Po (Z.T.)
3 E. Hardesabel (Z.T.)
4 L. Armsterk (+0:16)
5 N. Eger (Z.T.)
6 F. Okker (+0:48)
Winnaars, gefeliciteerdquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef dramslag het volgende:
Nieuw wielrenrecord nadat er achter de volgwagen een stukje worst werd gehangen.
Brons... Gaat lekker zo met podiumplaatsen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
vertelmeer
Beschermende kleding bij NK gericht in het gezicht spugen zwaar overdreven
[afbeelding]
Petera
Dodelijkheid van slechte adem blijkt niet te bestrijden met zweetvoeten.
[afbeelding]
AnthonyZeus
Pijnboompit, Pijnboompit...Liggend kan je schijten maar 'tis beter als je zit!!
dan zie jij meer dan ik en m'n vuurvosquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef Petera het volgende:
Ik zie alleen maar een kruisje
nieuwe foto plaatsen, hop hop, beetje tempo graagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef Goofup het volgende:
wow, dat valsspelen werpt wel zijn vruchten af
Volgens mij slaapt er iemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nieuwe foto plaatsen, hop hop, beetje tempo graag
Zal ik het dan maar ff doen, ik gok dat Petera het druk heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nieuwe foto plaatsen, hop hop, beetje tempo graag
Excuus, excuus. Had net mijn pc uitgezet, had ook nog wat andere dingen te doen. En wist bovendien niet dat de uitslag over een half uur bekend zou worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:01 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Goud
Petera: Web van reuzenspin hindert korfbalwedstrijd![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zilver
snellejelle: Potje basketbal wel erg verwarrend met twee baskets aan één kant![]()
[afbeelding]
Brons
Goofup: scheids ontkent partijdigheid voor het rode team![]()
Gefeliciteerd!!
Het is je al vergevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:56 schreef Petera het volgende:
[..]
Excuus, excuus. Had net mijn pc uitgezet, had ook nog wat andere dingen te doen. En wist bovendien niet dat de uitslag over een half uur bekend zou worden.
Bij VBL zal ik ff polsen voor een banner, zit daar iemand die er ook een heeft gemaakt voor de voetbalversiequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
ik weet trouwens niet hoe het met jullie zit, maar deze foto mag wat mij betreft in de banner, mochtie ooit komen.
jij bent toch altijd numero unoquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:22 schreef numero_uno het volgende:
Brons daar had ik nog niet genoeg vanWel weer podium
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef vertelmeer het volgende:
[afbeelding]
Geen podiumplaats voor numero_uno bij de afdaling.![]()
Tweede:quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:37 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe vechtsport, penchak-ski-lat, tijdens winterspelen Turijn
En tenslotte de winnaar:quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
"Redbull geeft toch geeeen vleugeltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssss...."
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:51 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Tomba neemt verkeerde afslag in Garmisch-Partenkirchen
Wordt op prijs gesteld; is weereens wat anders dan een halve dag wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:06 schreef Bjoro het volgende:
hieperdepiep hoera
ga ff een foto zoeken
sorry heb ff een zichtbare foto gepostquote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe sport 'Rugbaseball' blijkt dodelijke combinatie...Spelers prefereren Tennisball
Hij blijkt het nu wel te doen...maar als je toch voor die andere kiest, heb ik daar ook nog wel een steengoeie bijquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry heb ff een zichtbare foto gepost
quote:"Helaas hebben onze jongens nog niet de sponsorshirts"
3equote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef Petera het volgende:
Ik zal het formeel houden:
Derde:
[afbeelding]
[..]
Tweede:
[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
En tenslotte de winnaar:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij zou je hebben gewonnen
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij zou je hebben gewonnen
Hmm... werkt het zo hierquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Smaken verschillen.
Overigens: misschien had ik jou wel laten winnen als je de jurering van de voetbalfoto's niet uit handen had gegeven. Als een soort van investering zeg maar![]()
mjah okquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Smaken verschillen.
Overigens: misschien had ik jou wel laten winnen als je de jurering van de voetbalfoto's niet uit handen had gegeven. Als een soort van investering zeg maar![]()
Zilver:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef snellejelle het volgende:
ijshockey op rolschaatsen bleek groot succes bij de Gaygames in 1944
En tenslotte het goud:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Na Cool Runnings, doet Jamaica nu ook mee aan ijshockey
feliquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef Goofup het volgende:
Toet-Toet, Boing-Boing, Peppi & Hockey...
Wist in het begin gewoon niks te bedenken.....quote:Op donderdag 3 november 2005 13:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat inzenden werpt zijn vruchten af
ach ja, iets met gaygames werkt altijd welquote:Op donderdag 3 november 2005 13:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wist in het begin gewoon niks te bedenken.....
En iemand was me al voor met peppi en hockey...
Tot wanneer hebben we de tijd??quote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Goofup het volgende:
Wow, eerste goud!![]()
hier een fotootje dan:
[afbeelding]
ca. 17:30 uur maar doen?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef vertelmeer het volgende:
[..]
Tot wanneer hebben we de tijd??
ja, of vinden jullie dat te vroeg? dan wordt het morgenochtend een uur of 8quote:
beter plan. dan hebben de geinteresseerden ook nog de hele avond en de nacht om creatief te zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 16:33 schreef Goofup het volgende:
[..]
ja, of vinden jullie dat te vroeg? dan wordt het morgenochtend een uur of 8
Zilverquote:
and the winner is:quote:Op donderdag 3 november 2005 15:34 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Aangezien ze niet konden roeien moesten de deelnemers met de billen bloot
gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2005 18:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
1ste editie WK Team-fierljeppen valt in het water door foutief materiaal
je mag een foto plaatsenquote:
2e:quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef mikey99 het volgende:
[afbeelding]
Ibrahim Affelay haalt alles uit de kast om Jaap Stam volgend jaar naar PSV te halen
1e:quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:11 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe tactiek tegen buitenspelval: neem je eigen tegenstander mee.
numero_uno doet z'n naam eer aan en mag een nieuwe foto plaatsen. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:38 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Big Brother Ruud slaat weer toe op de velden met zn knuffel obsessie
Jezus christus dude! Plaats dan geen wrestling picture als je er geen verstand van hebt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij moet hier wel iets mee te doen zijn. Veel succes! De gozer in het zwarte shirt is Stone Cold Steve Austin. De knakker in de kilt heb ik geen idee van wie of het is.
je weet dat SD de uitslag bepaalt? nee, jij zult echt winnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Jezus christus dude! Plaats dan geen wrestling picture als je er geen verstand van hebt...
The Kilt Wearing mufuka is "Rowdy" Roddy Piper! Ook wel bekend geworden van Pipers Pit, waar hij zo'n beetje de hele WWE lockerroom ging interviewen en belachelijk maken...Pas onlangs opgenomen in de WWE Hall of Fame, en bij wrestlemania 21 weer actief met Pipers Pit.
Sjeuz...En ik kijk nieteens WWE.
Je kan ook normaal zeggen dat het "Rowdy" Roddy Piper is. Sjeuz, frustraties van het weekend die naar buiten komen ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Jezus christus dude! Plaats dan geen wrestling picture als je er geen verstand van hebt...
The Kilt Wearing mufuka is "Rowdy" Roddy Piper! Ook wel bekend geworden van Pipers Pit, waar hij zo'n beetje de hele WWE lockerroom ging interviewen en belachelijk maken...Pas onlangs opgenomen in de WWE Hall of Fame, en bij wrestlemania 21 weer actief met Pipers Pit.
Sjeuz...En ik kijk nieteens WWE.
[afbeelding]
Rowdy lachde Steve uit nadat hij overduidelijk omhoog tegen z'n shirt had aangepist!, Steve was hier iets minder blij mee...
Ik zag het meteen voor me dat je zo´n fiets al klaar hebt en nog wat van dat kleine grut overhebt en dan maar denkt dat ze reserve zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
serieus? eerste? My god! Ik moet vaker meedoen als ik een klant aan de lijn heb
Ik ga zoeken.
Zijn geen frustraties...maar ik dacht dat als je een wrestling foto plaatst, je er wel degelijk verstand van zou hebben, wist ik ook niet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan ook normaal zeggen dat het "Rowdy" Roddy Piper is. Sjeuz, frustraties van het weekend die naar buiten komen ofzo?
Als je alleen maar foto's mag plaatsen van sporten waar je verstand van hebt, kunnen we net zo goed deze hele competitie (en ook de VBL-versie) afschaffen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:47 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zijn geen frustraties...maar ik dacht dat als je een wrestling foto plaatst, je er wel degelijk verstand van zou hebben, wist ik ook niet..Misschien nog wat agressie van afgelopen show..
Nee ik heb geen verstand van wrestling. Ik ken alleen The Rock ("can you smell what the rock is cooking?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Stone Cold, Hulk Hogan en Undertaker. Het interesseert me verder geen ene moer, vond het wel een grappige foto.
Enniewees, je opmerking zal de beoordeling niet beinvloeden.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ghehe, thxquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee ik heb geen verstand van wrestling. Ik ken alleen The Rock ("can you smell what the rock is cooking?") Stone Cold, Hulk Hogan en Undertaker. Het interesseert me verder geen ene moer, vond het wel een grappige foto.
Enniewees, je opmerking zal de beoordeling niet beinvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |