Wordt op prijs gesteld; is weereens wat anders dan een halve dag wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:06 schreef Bjoro het volgende:
hieperdepiep hoera
ga ff een foto zoeken
sorry heb ff een zichtbare foto gepostquote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe sport 'Rugbaseball' blijkt dodelijke combinatie...Spelers prefereren Tennisball
Hij blijkt het nu wel te doen...maar als je toch voor die andere kiest, heb ik daar ook nog wel een steengoeie bijquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry heb ff een zichtbare foto gepost
quote:"Helaas hebben onze jongens nog niet de sponsorshirts"
3equote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef Petera het volgende:
Ik zal het formeel houden:
Derde:
[afbeelding]
[..]
Tweede:
[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
En tenslotte de winnaar:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij zou je hebben gewonnen
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij zou je hebben gewonnen
Hmm... werkt het zo hierquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Smaken verschillen.
Overigens: misschien had ik jou wel laten winnen als je de jurering van de voetbalfoto's niet uit handen had gegeven. Als een soort van investering zeg maar![]()
mjah okquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Smaken verschillen.
Overigens: misschien had ik jou wel laten winnen als je de jurering van de voetbalfoto's niet uit handen had gegeven. Als een soort van investering zeg maar![]()
Zilver:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef snellejelle het volgende:
ijshockey op rolschaatsen bleek groot succes bij de Gaygames in 1944
En tenslotte het goud:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Na Cool Runnings, doet Jamaica nu ook mee aan ijshockey
feliquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef Goofup het volgende:
Toet-Toet, Boing-Boing, Peppi & Hockey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |