Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij zou je hebben gewonnen
Hmm... werkt het zo hierquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Smaken verschillen.
Overigens: misschien had ik jou wel laten winnen als je de jurering van de voetbalfoto's niet uit handen had gegeven. Als een soort van investering zeg maar![]()
mjah okquote:Op donderdag 3 november 2005 09:16 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Smaken verschillen.
Overigens: misschien had ik jou wel laten winnen als je de jurering van de voetbalfoto's niet uit handen had gegeven. Als een soort van investering zeg maar![]()
Zilver:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:52 schreef snellejelle het volgende:
ijshockey op rolschaatsen bleek groot succes bij de Gaygames in 1944
En tenslotte het goud:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Na Cool Runnings, doet Jamaica nu ook mee aan ijshockey
feliquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef Goofup het volgende:
Toet-Toet, Boing-Boing, Peppi & Hockey...
Wist in het begin gewoon niks te bedenken.....quote:Op donderdag 3 november 2005 13:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat inzenden werpt zijn vruchten af
ach ja, iets met gaygames werkt altijd welquote:Op donderdag 3 november 2005 13:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wist in het begin gewoon niks te bedenken.....
En iemand was me al voor met peppi en hockey...
Tot wanneer hebben we de tijd??quote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Goofup het volgende:
Wow, eerste goud!![]()
hier een fotootje dan:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |