Jezus christus dude! Plaats dan geen wrestling picture als je er geen verstand van hebt...quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij moet hier wel iets mee te doen zijn. Veel succes! De gozer in het zwarte shirt is Stone Cold Steve Austin. De knakker in de kilt heb ik geen idee van wie of het is.
je weet dat SD de uitslag bepaalt? nee, jij zult echt winnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Jezus christus dude! Plaats dan geen wrestling picture als je er geen verstand van hebt...
The Kilt Wearing mufuka is "Rowdy" Roddy Piper! Ook wel bekend geworden van Pipers Pit, waar hij zo'n beetje de hele WWE lockerroom ging interviewen en belachelijk maken...Pas onlangs opgenomen in de WWE Hall of Fame, en bij wrestlemania 21 weer actief met Pipers Pit.
Sjeuz...En ik kijk nieteens WWE.
Je kan ook normaal zeggen dat het "Rowdy" Roddy Piper is. Sjeuz, frustraties van het weekend die naar buiten komen ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Jezus christus dude! Plaats dan geen wrestling picture als je er geen verstand van hebt...
The Kilt Wearing mufuka is "Rowdy" Roddy Piper! Ook wel bekend geworden van Pipers Pit, waar hij zo'n beetje de hele WWE lockerroom ging interviewen en belachelijk maken...Pas onlangs opgenomen in de WWE Hall of Fame, en bij wrestlemania 21 weer actief met Pipers Pit.
Sjeuz...En ik kijk nieteens WWE.
[afbeelding]
Rowdy lachde Steve uit nadat hij overduidelijk omhoog tegen z'n shirt had aangepist!, Steve was hier iets minder blij mee...
Ik zag het meteen voor me dat je zo´n fiets al klaar hebt en nog wat van dat kleine grut overhebt en dan maar denkt dat ze reserve zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
serieus? eerste? My god! Ik moet vaker meedoen als ik een klant aan de lijn heb
Ik ga zoeken.
Zijn geen frustraties...maar ik dacht dat als je een wrestling foto plaatst, je er wel degelijk verstand van zou hebben, wist ik ook niet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan ook normaal zeggen dat het "Rowdy" Roddy Piper is. Sjeuz, frustraties van het weekend die naar buiten komen ofzo?
Als je alleen maar foto's mag plaatsen van sporten waar je verstand van hebt, kunnen we net zo goed deze hele competitie (en ook de VBL-versie) afschaffen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:47 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zijn geen frustraties...maar ik dacht dat als je een wrestling foto plaatst, je er wel degelijk verstand van zou hebben, wist ik ook niet..Misschien nog wat agressie van afgelopen show..
Nee ik heb geen verstand van wrestling. Ik ken alleen The Rock ("can you smell what the rock is cooking?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Stone Cold, Hulk Hogan en Undertaker. Het interesseert me verder geen ene moer, vond het wel een grappige foto.
Enniewees, je opmerking zal de beoordeling niet beinvloeden.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ghehe, thxquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee ik heb geen verstand van wrestling. Ik ken alleen The Rock ("can you smell what the rock is cooking?") Stone Cold, Hulk Hogan en Undertaker. Het interesseert me verder geen ene moer, vond het wel een grappige foto.
Enniewees, je opmerking zal de beoordeling niet beinvloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |