quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef nightfall het volgende:
ik ken hier niemand,. en ik wil jullie kloothommels ook helemaal niet kennen.
Wie?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Attelenooje
de rest zoek jezelf maar opquote:slagroom op je nippels dat ken heel mooi sijn 3/9/02
Ik vinnet wel knap van die strakke witte sportreet dat se niet gerook heit, want ik weet van me eigen beleving wat een verre slavink een impac heb en zo. Ik ben namelijk net als die pik van volume a, die ksander, seksverslaaft wat heel erg is, voor je omgeetfing want van jezelf lig je gewoon als een geile reiger door te rossen, maar vanuit de paardner ken dan een bepaalde rulheid, een soort droogheid van het schaamgat optrede, wat die soesi van dijk ook hat, maar dan anders, die hat een droge bek van het lulle, maar ik ben 1 keer vier uur niet op de dot geweest en dat was een hel van troje, zeg! Ik begon te puzzele en plante water te gefe, nou zo erg dus.
Maar goed, dit en dat, ik vin die groep egt tof man, dat die juudit zeg tegen die moefgaga dat ie een luie schijtbak is, dat vonk ik voor een vrouw heel scherp. Ik seg tegen bea, die broek die die sjaanet aan hep die vinnik kwa lijn en uitstraling mooi. Hij gaat een gesprek aan met se eige omgeving en hij kont trasteert mooi met de innerlijke vrouw zeg maar, vin ik dan.
Se segt, jij sit alleen maar naar die dikke gesplete kamelepoot voor in der broek te kijken attel. Jij sit alleen te kikke op die dikke bol gezond voor in die broek. Nou ja, ik pislink, ik geef der een hijs, maar alles meteen weer goet natuurlijk en stevig rectaal en toen een broodje schamibijf gehaalt bij Rooie Rita met dat achterlijke kind van der die zelf frkadelletjes spes maakt van afvalvlees, je moet wat, ja niet dan.
Wat ik ook goet vin van dese groep is dat se tepelgericht besig sijn met slagroom. Is bij ons op de bouw ook scheren met inslag, dat je iemand een dot room onder ze zak duwt, maar dat doen sij dus ook, die pikken in dat huis, maar bij die Bo moet je oppasse want die vint het geil, sag ik. Dat is soon pik die een hele bus in se eige hol leegspuit en dan gaat klage bij de kont sumenten bont.
Nou, ik von er verder geen rukkefuk aan en jullie allemaal echt heel erg zwaar de tiefus, daar niet van, stelletje luie fokballen.
Dan heb je zeker alleen op de FP rondgekeken en hem sowieso nooit goed begrepenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:01 schreef skippy22 het volgende:
1
pro_jeex puberale boer uit gronigen die osama bin laden o,a als zijn broeder beschouwede en veel meer dat soort uitingen Dacht dat ie nou was geband
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef Kamphuys het volgende:
De bekendste users zijn ook degene die hier 24/7 zijn dus om die losers nu zo op te gaan liggen hemelen... neej.
Big Brother...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Attelenooje was een tijdelijk wonder (drama) die in heel plastisch plat amsterdams zijn/haar visie van BB gaf.....kloon I'm sure maar ik heb genoten
Cynix, Knut? Voor de users van voor 2003 misschien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Conflict, BHFH, Yvonne, Cynix, Knut, Baukel, Tong80
Baukelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cynix, Knut? Voor de users van voor 2003 misschien.
Ben ik zó kansloos?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cynix, Knut? Voor de users van voor 2003 misschien.
Was idd ook maar een tijdelijke hype, past zeker niet in het rijtje van 'toffe userts' als QyRoZ. (Dit was iets te slijmerig.quote:
Ik vind het best wel een móoie titel, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is dat nou voor een ontiegelijke schijt-titel?
Denk eerst eens even na voor je een topic-titel 'bedenkt', man...
Die ongrappige, maar toch wel originele kloon met die platte, uitgebreide openingsposts.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Attelenooje
Misschien hebben ze nazorg nodig...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Wat doet dit in R&P?
Wellicht meer dan dat. Laten we ze alvast sterkte wensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nazorg nodig...
Lees de OP newbiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
God,
ik ben blij dat je nog even de moeite hebt genomen om een en ander toe te lichten, PapaFokker...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Lees de OP newbieHet is juist niet de bedoeling om wat users op te noemen; dit is R&P.
EDIT: ok ik had Danny niet moeten noemen want die valt niet op qua gedrag.![]()
Inderdaad. Ik heb je ooit wel eens langs zien komen... lang geleden. Als mod.quote:
Sinds juliquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:20 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb je ooit wel eens langs zien komen... lang geleden. Als mod.
Sinds wanneer ben je FA dan?
reltopicquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sinds juli
Wie weet moet ik eens goed gaan schelden in baggeren ofzo
goh, jij bent een ONZ-user?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:18 schreef BrauN het volgende:
Het zijn er natuurlijk wel meer, maar als ik aan FOK! denk zoals ik het zie dan moet ik noemen:
1. junkiesietze
2. Maikuuul
3. buzzer
Je bent boos omdat je niet in de top 3 staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een móoie titel, eigenlijk.
None taken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef ThE_ED het volgende:QyRoZ
Is ook gewoon fok! de mannelijke yvonne zegmaar (nofi)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was idd ook maar een tijdelijke hype, past zeker niet in het rijtje van 'toffe userts' als QyRoZ. (Dit was iets te slijmerig.)
Van wie is Yldiz een kloon dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoe heb ik ooit Yildiz kunnen vergeten!
Als kloon van een vrij nietszeggende user al snel een aardige ONZ (en meer) poster, en sinds zijn tassenactie wereldberoemd op Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |