Wellicht meer dan dat. Laten we ze alvast sterkte wensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nazorg nodig...
Lees de OP newbiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
God,
ik ben blij dat je nog even de moeite hebt genomen om een en ander toe te lichten, PapaFokker...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Lees de OP newbieHet is juist niet de bedoeling om wat users op te noemen; dit is R&P.
EDIT: ok ik had Danny niet moeten noemen want die valt niet op qua gedrag.![]()
Inderdaad. Ik heb je ooit wel eens langs zien komen... lang geleden. Als mod.quote:
Sinds juliquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:20 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb je ooit wel eens langs zien komen... lang geleden. Als mod.
Sinds wanneer ben je FA dan?
reltopicquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sinds juli
Wie weet moet ik eens goed gaan schelden in baggeren ofzo
goh, jij bent een ONZ-user?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:18 schreef BrauN het volgende:
Het zijn er natuurlijk wel meer, maar als ik aan FOK! denk zoals ik het zie dan moet ik noemen:
1. junkiesietze
2. Maikuuul
3. buzzer
Je bent boos omdat je niet in de top 3 staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een móoie titel, eigenlijk.
None taken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef ThE_ED het volgende:QyRoZ
Is ook gewoon fok! de mannelijke yvonne zegmaar (nofi)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was idd ook maar een tijdelijke hype, past zeker niet in het rijtje van 'toffe userts' als QyRoZ. (Dit was iets te slijmerig.)
Van wie is Yldiz een kloon dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoe heb ik ooit Yildiz kunnen vergeten!
Als kloon van een vrij nietszeggende user al snel een aardige ONZ (en meer) poster, en sinds zijn tassenactie wereldberoemd op Fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |