abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31648441
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:54 schreef wlsandman het volgende:

[..]

over de grootte van de auto enzo snap ik wel, maar sex heeft toch met gevoel te maken
Hm autorijden moet je ook met je gevoel doen, ik denk teveel na (hoorde ik altijd)

en over wat jij zegt sex heeft met gevoel te maken? ach, da's niet altijd zo.
pi_31652426
mijn autotje

een Seat leon TDI.

heerlijke auto!!
'The Less you know, The more you believe'
pi_31652502
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:17 schreef juliusbackpacking het volgende:
mijn autotje

een Seat leon TDI.

[afbeelding]

heerlijke auto!!
ook met die velgen

[ Bericht 2% gewijzigd door wlsandman op 23-10-2005 15:31:22 ]
pi_31654212
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:26 schreef wlsandman het volgende:

[..]

ook met die velgen
Nee snik jammer genoeg niet. en met een hele dikke L op het dak

zondag 23 oktober 2005 @ 20:33:37 #105
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_31655108
Ik les in een Toyota Corrola
Maar ik heb een gloednieuwe Hyundai Getz voor de deur staan mocht ik 3 november slagen
Shuffle up and deal!!!
pi_31657506
mirella, durf je dat dan wel? in een hele nieuwe, helemaal alleen>??

mocht ik slagen in de toekomst (lol) dan koop ik daarna een wagentje van een paar duizend euro. Zo eentje waarbij het geen grote ramp is dat er een deukje in zit.

NOu mensen, vanavond is het zo ver... Ik wil die wagen eigenlijk helemaal niet meer in. Ben nu al gestresst voor een gewone les, terwijl ik dat in het begin nooit had.
  maandag 24 oktober 2005 @ 08:05:54 #107
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_31657698
Ik heb in een KIA gelest! Mooi bakkie was dat en gelukkig ook in geslaagd . Alleen heb inmiddels zelf een autotje een toyota starlet 1.3 is toch net een stuk minder stoer als zo'n kia
pi_31658144
heb gelest in:
VW bora

en een paar lesjes + laatste examen in:
VW passat

en nu maak ik de weg onveilig in een:
toyota yaris

ook wat minder stoer dan mn les auto's maar rijdt best oke
"Trust can kill you, or set you free"
pi_31659928
ik zie het maar somber in
vorige week hard theorie geleerd, vragen op de cd rom geoefend, en ik zakte voor ieder proef examen
zo moeilijk is het toch niet [ik vind van wel ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:53:00 #110
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31660191
TVP
Vanochtend 2,5 uur gelest
Ik geloof dat ik het wel kan nu.
Laat het maar snel 24 november worden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31660288
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
vorige week hard theorie geleerd, vragen op de cd rom geoefend, en ik zakte voor ieder proef examen
ANWB spul nou al geregeld? .
pi_31660322
o
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:09 schreef veldmuis het volgende:

[..]

ANWB spul nou al geregeld? .
nee, nog niet gelukt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 oktober 2005 @ 12:39:45 #113
97934 ASroma
Flamboyant
pi_31660507
dat anwb spul stel geen drol voor, dat boekje zuigt gewoon zwaar onoverzichtelijk en bij die cd-rom krijg je na 3 examens alweer dezelfde vragen, alleen dan in een andere volgorde. Je kan beter zo'n cd-rom halen met 3000 vragen en dan gewoon oefenen oefenen oefenen
pi_31662502
Nou, vandaag de eerste les gehad, drie uur. Wel een beetje vreemd dat ik halverwege van auto en instructeur moest wisselen (mijn eerste had een examen), maar de rest krijg ik wel steeds dezelfde instructeur (die eerste) als het goed is. Dat staat tenminste wel op het lesschema.

't Ging vooral om 't schakelen en zo. Het ging wel, alleen met de tweede auto had ik veel meer moeite met de koppeling, want die pakte veel later, waardoor het vaak wat lang duurde voordat ik wegkwam.

Zelf was ik nog niet direct laaiend enthousiast over mijn prestaties, maar beide instructeurs vonden dat het best goed ging.
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:22:07 #115
28946 mirelia
pi_31662552
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 07:20 schreef lambrusco_bianco het volgende:
mirella, durf je dat dan wel? in een hele nieuwe, helemaal alleen>??

mocht ik slagen in de toekomst (lol) dan koop ik daarna een wagentje van een paar duizend euro. Zo eentje waarbij het geen grote ramp is dat er een deukje in zit.

NOu mensen, vanavond is het zo ver... Ik wil die wagen eigenlijk helemaal niet meer in. Ben nu al gestresst voor een gewone les, terwijl ik dat in het begin nooit had.
Waarom zou ik dat niet durven?
Als het goed is kan je rijden als je slaagt
Nu rijd mijn vrouw in de Getz maar als ik slaag moet ze hem inleveren haha
Nee hoor.
Voor grote afstanden zal ik de Getz nemen maar eind november krijg ik een oude Volvo (26 jaar) waar al voor een jaar alles betaald is van een vriend van me en die gebruik ik als leerautootje.
Ook heb ik al redelijk veel ervaring met rijden omdat ik ongeveer om de 5 jaar examen heb gedaan (3 keer) en dus ook heel wat lessen heb gehad.
Ook heb ik een tijdje zonder rijbewijs gereden (stomste wat ik ooit heb gedaan)
Nu maar een keer doorzetten dus

En wat vanavond betreft, Gewoon doen en je zal zien dat het elke les makkelijker gaat en ook steeds leuker word
Ik kijk er echt naar uit.
jammer genoeg les ik morgen niet
Normaal les ik 3 uur per dag

[ Bericht 8% gewijzigd door mirelia op 24-10-2005 18:27:37 ]
Shuffle up and deal!!!
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:35:53 #116
28946 mirelia
pi_31662693
quote:
Ik zakte ook de week voor het examen voor de proefexamens.
Zelf heb ik het idee dat ik er te makkelijk over dacht
Uiteindelijk had ik op het echte examen maar 1 foutje
Gewoon goed leren en niet te moeilijk denken
bv je kan alle regels van de trams leren terwijl je er maar 1 hoeft te weten:
Trams die een voorrangsweg kruisen hebben daar geen voorrang , anders altijd.
En zo zijn er nog veel meer dingen
Dus leer gericht en niet te veel achter elkaar.
En wat ook belangrijk is , houd je aan het plaatje (verzin er niks bij)
Dat doen veel mensen wel namelijk
Kijk ook goed naar het verschil tussen moeten en mogen.

Ik vond het CBR-examen vrij makkelijk terwijl er maar een stuk of 8 geslaagd waren van de 40.

JE KAN HET!!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_31664168
Ok net les gehad bij de nieuwe.... je snapt het al die collega's houden elkaar de hand boven het hoofd.... Hij had wel iets gehoord over de klacht die ik had ingediend. Hij zei alleen dat hij er geen oordeel over heeft en dat ieder zijn eigen manier van lesgeven heeft. Daarmee voelde ik alsof ik werd afgeschreven als oude zeur. En dat ik zwak ben dat ik achteraf ben geen klagen en niet eerder een klacht heb ingediend.
Heb in de auto bij die ander vaker laten weten dat zijn manier van lesgeven me niet zinde.

ok wie mijn verhaal al langer heeft gevolgd... de buitenspiegel heb ik niet leren te gebruiken. En sja de nieuwe instructeur zag mijn rijstijl een tijdje aan en hij zei dat hij iets miste in kijkgedrag.. o.a. dat kijken in die buitenspiegel. Ik kijk over om i.p.v. in dat ding te kijken.
Ik reed vaan te langzaam nu... eerste keer in het donker. Hij zo: over je snelheid heb je met het examen ook vast wel gehoord? Uh ja dat ik juist te snel reed. Hahah het tegenovergestelde dus. Hij zei al dat ik moet proberen niet te veel de andere kant door te slaan nu, door te langzaam te gaan rijden.

Voertuigbeheersing was matig tijdens het examen,... en deze instructeur merkte daar weinig van, hij vond het in orde tot zover hij in deze les van een uurtje kon zien.
Apart hoor, ze zeggen allemaal wat anders.

Het enige wat ik weet is dat ik fucking onzeker wordt en walg van dat hele autorijden.
Hij zo ja waarom laat je het examen dan al vastleggen? Sja heb het maa rniet gezegd maar dat wilde ik zo snel mogelijk omdat ik daarna door kan bij een andere rijschool. Dit zit me emotioneel gewoon te hoog. Voelt niet goed. Een man die achter zijn collega staat (logisch hoor) maar nogmaals ik word er wat onzeker door.

Hij zei trouwens wel dat ik te zwartgallig over mijn hele autorijden denk.... en dat negatieve is gebaseerd op wat ik heb meegemaakt qua ervaringen in de auto en niet het autorijden op zich.

Pleh.. zucht
pi_31665351
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[--verhaal--]

Pleh.. zucht
Maar ligt de schuld ook niet een beetje bij jezelf?

Niet om lullig te doen, maar over die buitenspiegel snap ik niet helemaal. Je weet zelf dat die spiegels erop zitten en dan moet je jezelf gewoon aanleren er vaak in te kijken! Nu schuif je de schuld een beetje op een ander af. En dat elke instructeur een andere manier van lesgeven hebt klopt wel maar daar zul jij bij een nieuwe instructeur nog wel een tijdje aan moeten wennen.
pi_31665955
yeah right... van de eerste les heb ik het ove rdie buitenspiegel gehad... die stond alleen voor hem afgesteld. En hij zei dat bij zijn nieuwe auto ik de spiegel wel zou mogen gaan gebruiken.
Je oordeelt lekker makkelijk... je zou anders praten als je weet hoe intimiderend deze man te werkt gaat. Ik heb op mijn best toch geprobeerd steeds in de spiegel te kijken omdat ik van anderen weet dat het moet... Maar de precieze momenten>!?

makkelijk praten heb je
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:23:45 #120
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31666225
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef lambrusco_bianco het volgende:
yeah right... van de eerste les heb ik het ove rdie buitenspiegel gehad... die stond alleen voor hem afgesteld. En hij zei dat bij zijn nieuwe auto ik de spiegel wel zou mogen gaan gebruiken.
Je oordeelt lekker makkelijk... je zou anders praten als je weet hoe intimiderend deze man te werkt gaat. Ik heb op mijn best toch geprobeerd steeds in de spiegel te kijken omdat ik van anderen weet dat het moet... Maar de precieze momenten>!?

makkelijk praten heb je
andere rijschool?
Era Vulgaris
  maandag 24 oktober 2005 @ 22:25:54 #121
88233 Steve
Still the best.
pi_31666292
quote:
Joh, voor mijn theorie-examen had ik geeneen oefenexamen gehaald, steeds 7 of meer fouten. En op de theorie zelf maar 2, waarvan 1 vergeten in te vullen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31666501
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:23 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

andere rijschool?
in december
pi_31669116
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef lambrusco_bianco het volgende:

makkelijk praten heb je
om welke buitenspiegel gaat het?
want het is niet gek dat je je rechter buitenspiegel niet gebruikt. die heb ik nooit gebruikt. die is ook niet verplicht op een auto en daarop kunnen ze je niet laten zakken op het examen. het is zo dat je als je bijv volgepakt zit en niets ziet in je binnenspiegel, je je buitenspiegel hebt, maar verder. hij is wel handig hoor, maar op les heb ik dat nooit gedaan.
over je linker buitenspiegel. gewoon het regeltje: binnenspiegel, buitenspiegel, over je schouder. desnoods zeg je dat hardop tot het erin zit

ik snap ook wel dat die man niet gelijk negatief uitlaat over die andere gast. je weet nooit of het naar buiten komt natuurlijk en hij weet ook niet hoe t verder zal gaan met die collega. maar als ik het zo hoor is hij best oke, en iig positief! je moet wat positiever gaan denken over dat rijden. ik heb ook mn mindere fases gehad en dat ik d8 nee dit wordt nooit wat, en nu bevalt het me prima
dus kop op
pi_31669151
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

in december
in december ben je klaar met lessen zoals ik al zei, positief denken
pi_31673991
Ik heb tijdens de lessen ook nooit de rechterbuitenspiegel hoeven gebruiken, is pas sinds kort, de instructeur heeft een nieuw autotje gekocht en nu moet het wel. Irritant, aangezien ik maar een paar uurtjes les heb met de nieuwe auto voor het examen, en dat niet kijken in die spiegel er helemaal ingebakken zit (stond fout afgesteld ook), maargoed.
pi_31674073
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 08:48 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb tijdens de lessen ook nooit de rechterbuitenspiegel hoeven gebruiken, is pas sinds kort, de instructeur heeft een nieuw autotje gekocht en nu moet het wel. Irritant, aangezien ik maar een paar uurtjes les heb met de nieuwe auto voor het examen, en dat niet kijken in die spiegel er helemaal ingebakken zit (stond fout afgesteld ook), maargoed.
Rechterbuitenspiegel tijdens lessen niet gebruiken is toch vrij normaal? Normaal gesproken is die toch voor de instructeur?
pi_31674085
Was met de vorige auto inderdaad zo. Bij deze auto heeft hij een eigen spiegel aan de rechterbuitenspiegel gehangen die hij gebruikt, zegmaar.
pi_31674125
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Ratt het volgende:
ik ga komende maand voor de 6e keer op

maar is ook niet vreemd, had een rijopleiding bij de ANWB gedaan, zo'n verkorte, en dan met rijbewijsgarantie, en als je het na 10 dagen lessen de eerste keer niet haalt omdat je er geen ruk van kan dan haal je de 5e keer ook niet
(er zitten telkens maar 2x 2 uur rijles tussen die examens als je rijbewijsgarantie doet en het duurt gemiddeld 4 weken voordat je weer op examen kan)

Dus morgen even bellen voor extra lessen en zeuren voor korting want het is een "win-win-situatie" (eigenlijk zou ik door moeten gaan met zakken tot ze het gaan afkopen )
Da's wel weinig 2x2 uur lessen tussen de examens, dan zakt alles weer weg volgens mij.
pi_31677299
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 08:57 schreef veldmuis het volgende:
Was met de vorige auto inderdaad zo. Bij deze auto heeft hij een eigen spiegel aan de rechterbuitenspiegel gehangen die hij gebruikt, zegmaar.
maar ook al staat hij voor jou afgesteld, je hoeft hem niet te gebruiken. zoals ik al zei, verplicht zijn binnenspiegel + linkerbuitenspiegel OF beide buitenspiegels
het is wel een handig extraatje, maar ik vind het gek dat je hem verplicht moet gebruiken.
pi_31678579
Heb vandaag theorie examen steun me en brandt kaarsjes voor me. Iemand tips?
Xbox Live: koenpijl
pi_31678603
Ik wil ook in de lijst van de geslaagden !

ijsmeis - 25-10-2005 !
pi_31678708
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:

ijsmeis - 25-10-2005 !
Gefeliciteerd
pi_31678859
Nog iemand tips?
Xbox Live: koenpijl
pi_31679169
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:32 schreef koen_pijl het volgende:
Nog iemand tips?
Als je goed de stof doorgenomen hebt zijn tips overbodig

Ijsmeis gefeliciteerd!!!

Werd gisteren na mijn reisles naar huis gebracht door eentje die daarna ging afrijden. oei, die stond stijf van de zenuwen, alles ging het horten en stoten hoop dat hij zijn examen beter gedaan heeft maar ik denk dat ik hem nog wel een keer zie tijdens het lessen.
pi_31684690
reisles, ook leuk.

Ik mag vrijdag middag weer .. maar wel om 1800, volgens mij is het dan al donker ook zeg.. 2e les pas ook.

Geloof dat ik ook iemand moet gaan wegbrengen.. hopen dat het weer een beetje goed gaat Rechterbuitenspiegel stond bij mij ook afgesteld voor de instructeur, maar ik weet niet of dat zo blijft (ging er maar vanuit dat dat de eerste les altijd wel zo zou zijn)

Heb er wel zin in :p hoe meer ik er over denk hoe leuker ik het vind

[ Bericht 3% gewijzigd door Robin__ op 25-10-2005 19:45:27 (verkeerde smilie) ]
pi_31686291
Heeft iemand hier de ANWB theorie cdrom?
zou degene dat ding dan even willen uploaden naar mijn FTP server?

(gegevens kun je krijgen als je mij even mailt... robinmulderij [at] home [dot] nl ) dank alvast

Edit: Niet meer nodig, heb hem ondertussen.

[ Bericht 7% gewijzigd door RMU op 26-10-2005 10:38:00 ]
pi_31686571
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:

ijsmeis - 25-10-2005 !
Gefeliciteerd

Vandaag kreeg ik te horen dat ik de rechterbuitenspiegel ook moest gebruiken.

Vandag weer 4 uur gelest. De eerste twee uur ging niet zo goed. Halverwege is me nog een keer uitgelegd hoe het stuur precies vast te houden en met overgeven en terugdraaien en zo, daarna ging het een stuk beter.
Ook gefileparkeerd. De eerste keer natuurlijk de stoeprand op gereden, maar de tweede ging al wel goed.
Ik kreeg wel te horen dat ik veel borden mis en zo. Dat klopt ook wel. Ik moet er nog erg aan wennen verder vooruit te kijken dan met fietsen en ook hoger op te letten voor de borden.
Het schakelen gaat ook nog niet altijd goed. Vaak schakel ik te laat (of niet) terug, maar de insturcteur zei ook dat al die fouten vrij normaal zijn.

Wel positief vond ik dat na de les hij alles nog even doornam hoe het ging en waar op te letten (hoewel ik wel moet zeggen dat ik veel daarvan al weer vergeten ben: je krijgt ook wel veel info te verwerken).
Wel aardig was dat hij over het voorsorteren zei, dat bij het insturen van een bocht ik vaak eerst (bij een rechterbocht bv.) eerst even naar links stuurde, en dan pas naar rechts. Hij vroeg hoe datkwam, en ik antwoordde dat dat waarschijnlijk met fietsen te maken had. Dat klopte inderdaad, maar hij vond het wel aardig dat ik die oorzaak aan kon geven, want de meesten konden dat niet in zijn ervaring.

Morgen weer, 5 uur les zelfs.
pi_31686607
Aankomende donderdag TTT,
There you go..
pi_31686652
Overigens ook wel aardig was dat ik vanmiddag ook iemand zag die gelijk met mij de intest had gedaan. Ook gelijk het theorie-examen. Dat haalde hij toen niet in één keer, maar ik wel. Hij moest vandaag voor de derde keer afrijden (hij kon veel eerder met lessen beginnen dan ik, omdat ik niet zo snel vrij kon krijgen). Theorie had hij in drie keer gehaald.
pi_31687833
Thanks allemaal !
  Lieve Belg woensdag 26 oktober 2005 @ 01:03:25 #141
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31691739
Ik heb me voorlopig rijbewijs, examen pas over ten vroegste 6 maand

Maar ik heb toch al een papiertje ergens met rijbewijs erop
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_31691879
yo yo yo, vandaag slipcursus gehad, vrijdag tussentijdse toets en 22november afrijden
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_31692111
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:03 schreef Jump het volgende:
Ik heb me voorlopig rijbewijs, examen pas over ten vroegste 6 maand

Maar ik heb toch al een papiertje ergens met rijbewijs erop
voorlopig rijbewijs? misschien erg domme vraag, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_31692120
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:09 schreef Mr. Orange het volgende:
yo yo yo, vandaag slipcursus gehad, vrijdag tussentijdse toets en 22november afrijden
en hoe is dat zo'n slipcursus?
succes met TTT
pi_31692212
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

en hoe is dat zo'n slipcursus?
succes met TTT
Das gaaf Het was geen volledige, je leert er om een noodstop te maken en het daarna op te lossen..

Als je een volledige dag vat, dan leer je ook echt om je auto uit een slip te halen, dat wil ik ook nog gaan doen...

Her parcours hebben we merendeels gedaan zonder ABS en later 1x met abs. Om de abs aan te voelen..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_31692260
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:27 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Das gaaf Het was geen volledige, je leert er om een noodstop te maken en het daarna op te lossen..

Als je een volledige dag vat, dan leer je ook echt om je auto uit een slip te halen, dat wil ik ook nog gaan doen...

Her parcours hebben we merendeels gedaan zonder ABS en later 1x met abs. Om de abs aan te voelen..
later, als ik mn eigen autootje heb.. ga ik ook eens zo'n cursus doen. behalve interessant lijkt het me ook erg handig
klinkt wel stoer! zat het bij je pakket inbegrepen ofzo?
pi_31692306
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:30 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

later, als ik mn eigen autootje heb.. ga ik ook eens zo'n cursus doen. behalve interessant lijkt het me ook erg handig
klinkt wel stoer! zat het bij je pakket inbegrepen ofzo?
Het zat er bij ingegrepen ja.. je krijgt daar een auto mee als het goed is. die hebben een een functie dat je de parcours met en/of zonder abs rijd.

Je leert er iig veel van..
pi_31694758
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

voorlopig rijbewijs? misschien erg domme vraag, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een ding dat je krijgt als je je theorie gehaald hebt ofzoiets, erg vaag, maarja, belgen he .
pi_31695862
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:24 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Een ding dat je krijgt als je je theorie gehaald hebt ofzoiets, erg vaag, maarja, belgen he .
oh geen nederlander ik kijk nooit naar profielen gewoon een theoriecertificaat, of mag je met dat voorlopige rijbewijs ook de weg op?
pi_31697046
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:40 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

oh geen nederlander ik kijk nooit naar profielen gewoon een theoriecertificaat, of mag je met dat voorlopige rijbewijs ook de weg op?
Niet alleen de weg op, je papa en mama mogen je rijles geven geloof ik!

Lijkt me vreselijk trouwen, mijn ouders zouden geen geweldige instructeurs zijn. Dan maar dure rijlessen van iemand die wel les kan geven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')