Hm autorijden moet je ook met je gevoel doen, ik denk teveel na (hoorde ik altijd)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
over de grootte van de auto enzo snap ik wel, maar sex heeft toch met gevoel te maken![]()
ook met die velgenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:17 schreef juliusbackpacking het volgende:
mijn autotje
een Seat leon TDI.
[afbeelding]
heerlijke auto!!
Neequote:
ANWB spul nou al geregeld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie het maar somber in
vorige week hard theorie geleerd, vragen op de cd rom geoefend, en ik zakte voor ieder proef examen
zo moeilijk is het toch niet[ik vind van wel
]
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:20 schreef lambrusco_bianco het volgende:
mirella, durf je dat dan wel? in een hele nieuwe, helemaal alleen>??
mocht ik slagen in de toekomst (lol) dan koop ik daarna een wagentje van een paar duizend euro. Zo eentje waarbij het geen grote ramp is dat er een deukje in zit.
NOu mensen, vanavond is het zo ver... Ik wil die wagen eigenlijk helemaal niet meer in. Ben nu al gestresst voor een gewone les, terwijl ik dat in het begin nooit had.
Ik zakte ook de week voor het examen voor de proefexamens.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
vorige week hard theorie geleerd, vragen op de cd rom geoefend, en ik zakte voor ieder proef examen
]
Maar ligt de schuld ook niet een beetje bij jezelf?quote:
andere rijschool?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef lambrusco_bianco het volgende:
yeah right... van de eerste les heb ik het ove rdie buitenspiegel gehad... die stond alleen voor hem afgesteld. En hij zei dat bij zijn nieuwe auto ik de spiegel wel zou mogen gaan gebruiken.
Je oordeelt lekker makkelijk... je zou anders praten als je weet hoe intimiderend deze man te werkt gaat. Ik heb op mijn best toch geprobeerd steeds in de spiegel te kijken omdat ik van anderen weet dat het moet... Maar de precieze momenten>!?
makkelijk praten heb je
Joh, voor mijn theorie-examen had ik geeneen oefenexamen gehaald, steeds 7 of meer fouten. En op de theorie zelf maar 2, waarvan 1 vergeten in te vullenquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
]
om welke buitenspiegel gaat het?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef lambrusco_bianco het volgende:
yeah right... van de eerste les heb ik het ove rdie buitenspiegel gehad... die stond alleen voor hem afgesteld. En hij zei dat bij zijn nieuwe auto ik de spiegel wel zou mogen gaan gebruiken.
Je oordeelt lekker makkelijk... je zou anders praten als je weet hoe intimiderend deze man te werkt gaat. Ik heb op mijn best toch geprobeerd steeds in de spiegel te kijken omdat ik van anderen weet dat het moet... Maar de precieze momenten>!?
makkelijk praten heb je
in december ben je klaar met lessenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |