quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:43 schreef wonko het volgende:
Novocento
Is nog steeds niet op dvd verkrijgbaar.
JAwel hoor, onder de naam 1900quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:43 schreef wonko het volgende:
Novocento
Is nog steeds niet op dvd verkrijgbaar.
Tering...bedankt!!quote:
Wat lijken die sites enorm veel op elkaar zegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:31 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst twee stands van buiten staan bij de Van Leest.
![]()
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=832362&navid=47
Hij is er dus wel.![]()
Howl`s Moving Castlequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die cover is euh... heel apartWat voor film is 't als ik vragen mag?
Vandaag samen verzonden door Pacificquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:35 schreef Timo20 het volgende:
tvp`tje
Nieuw topic, nieuw overzicht![]()
Momenteel in bestelling/pre-order:
[afbeelding]
[afbeelding]
en gecancelled door cdwow: mag geen links + vouchers gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:21 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld voor ¤ 3,99bij cdwow.net:
[afbeelding]
Wegens gezeur om een copyright issue is de R1 bijna niet meer te verkrijgen. Dus geannuleerd en de R3 besteld en die is nu eindelijk verzonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:24 schreef Shogo het volgende:
CDwow is weer eens lekker snel met pre-orders...
huh wat??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wegens gezeur om een copyright issue is de R1 bijna niet meer te verkrijgen. Dus geannuleerd en de R3 besteld en die is nu eindelijk verzonden.![]()
Nee hoor, jij krijgt gewoon je bestelde nederlandse editie daar zit verder geen comic bij. Ik had de amerikaanse Deluxe Edition besteld waarbij de 2-disc met de comic in een slipcase zit, nou schijnt er iets van een copyright probleem met die comic te zijn dus die is daar erg schaars aan het worden. Ik heb dus de andere geannuleerd en de Regio3 vorige week besteld en deze wordt gelukkig nog wel verzonden maar zal ook niet lang meer duren denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
huh wat??
Ik heb deze ook op BOL.com besteld, moet ik een andere versie bestellen??![]()
jup regio 1 ff bestellen bij pacific denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef kinky_queen het volgende:
Mjah doe maar hoor, gaan we voor de regio 1 zeker?
laat me raden: voor ¤ 1000,- mag iemand die geinteresseerd is `m overkopen??quote:
ik had t over mensen die geinteresseerd zijnquote:
heb ik ook , cheape versie , film staat btw op beide kanten (dus vandaar ook geen afbeelding)quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef Whoho het volgende:
ik heb vandaag trainspotting binnen gekregen op dvd. nu is de dvd alleen aan beide kanten zilverkleurig zeg maar. er is geen bedrukte kant. hoort dit zo? iemand die t weet?
die past makkelijk in t rijtjequote:
dit bewijst maar weer eens dat je totaal geen smaak hebtquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die past makkelijk in t rijtje![]()
![]()
- dvd`s
![]()
![]()
nice, welke regio, bevat die ook de nieuwe uitgave van de dvd?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jawohl!
[afbeelding]
[afbeelding]
nee iemand die een dvd van psv koopt heeft smaak, wil je zeggen??quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit bewijst maar weer eens dat je totaal geen smaak hebt![]()
Dit is de R3 neem ik aan ?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef Timo20 het volgende:
En toch maar besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
gaat ie electra kopenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee iemand die een dvd van psv koopt heeft smaak, wil je zeggen??
On-topic:
Gisteravond besteld:
[afbeelding]![]()
Jennifer
![]()
quote:
die moet ik ook nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
kon me toch weer niet inhouden![]()
[afbeelding]
wel eens gehoord van dvdpricecheck?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog
waar is ie t goedkooptst?
wel eens gehoord van niet alles wat ik schrijf afzeiken??quote:
Wel eens gehoord van je niet zo laten beinvloeden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wel eens gehoord van niet alles wat ik schrijf afzeiken??
geen idee, maar ik koop R1 9/10 keer bij DVDPacificquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog
waar is ie t goedkooptst?
wat heeft dat er mee te maken??quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van je niet zo laten beinvloeden?![]()
Altijd als ik iets zeg heb je er commentaar op, daaruit blijkt dat je je laat beinvloeden. Je kunt het ook gewoon lekker latenquote:
neequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Altijd als ik iets zeg heb je er commentaar op, daaruit blijkt dat je je laat beinvloeden. Je kunt het ook gewoon lekker laten
Poeh, die is echt goedkoop! Het is dat ik de R3-Superbit versie al heb.quote:
ja idd erg goedkoop. heb de R2NL 2disc al, maar kon deze toch niet laten liggenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef Durbin het volgende:
[..]
Poeh, die is echt goedkoop! Het is dat ik de R3-Superbit versie al heb.
je zou hem gratis opsturen tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef kinky_queen het volgende:
W8 jij op mijn exemplaar?
Weh heh heh
[afbeelding]
Is dat die Franse versie Maarten? Waar gekocht?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:29 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Met full rate DTS! Ben zeer benieuwd hoe dat gaat klinken!
Voor maar 13 eurotjes!!!
nee volgens mij de Japansequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is dat die Franse versie Maarten? Waar gekocht?
Jep, de Japanse, de enige T2 met full rate DTSquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is dat die Franse versie Maarten? Waar gekocht?
Jah ik ben al zeer tevreden met mn uitermate OOP Black Tin R2NLquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, de Japanse, de enige T2 met full rate DTS
nicequote:
nee, op de dvd zelf staat 265 minuten, en op imdb weer 145 minquote:Op zondag 13 november 2005 01:59 schreef kinky_queen het volgende:
Duurt dat ding ook 7 uur?
Die 265 minuten is de gecombineerde lengte van Werckmeister harmóniák en Kárhozat.quote:Op zondag 13 november 2005 02:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, op de dvd zelf staat 265 minuten, en op imdb weer 145 min
waar?quote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
voor die prijs kon ik hem niet laten liggen
[afbeelding]
[hint] dan geef ze maar aan mijquote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik moest voor 1 dec. nog wat PJR-bonnen opmaken
heb je daar pics van?quote:Op maandag 14 november 2005 15:00 schreef Hare het volgende:
Jeeej!
Mijn Howl's Moving Castle is verzonden! Nu maar hopen dat die frame erbij zit!!!
Aangezien deze niet wil leveren oid via de FRS:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef wonko het volgende:
1900 (novecento) via CD WOW
flauwquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb ze al ingevoerd in m'n account, dus dat wordt lastig.
Van die Saw blood version zou ik graag eens echte foto's willen zien (alvorens ik hem bestel) dus Timo, mocht je de kans hebben ..quote:
ok zal ik doen, als ik m binnen krijgquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van die Saw blood version zou ik graag eens echte foto's willen zien (alvorens ik hem bestel) dus Timo, mocht je de kans hebben ..
Neequote:
Waar?quote:
Saagquote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Vond 't geen superfilm, maar voor 4 euro kun je die niet laten liggen natuurlijk. Dan maar een cheap-ass uitgave.
De post heeft z'n werk gedaan.... dusquote:Op woensdag 16 november 2005 03:06 schreef -CRASH- het volgende:
Revenge of the Sith......is onderweg![]()
Dus vanmiddag of morgen valt ie in de bus.
[afbeelding]
je adult collectie verder uitbreiden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
A VIRGIN AMONG THE LIVING DEAD L.E (1000 pcs)
Nee gewoon R2quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet de mooie r1 uitvoering ?
Hoe is de kwaliteit daarvan? Zag deze laatst ook bij CDwow staan en het leek me wel wat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
i know heb deze uitgave zelf ook gehad, maar kort geleden weer verkocht. Heb nu de R1
[afbeelding]
de beste tot nu toequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit daarvan? Zag deze laatst ook bij CDwow staan en het leek me wel wat.
Hmm, deze wilde ik net ook bestellen, ben ik net een paar dagen te laat voor de 20%-actie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef SPiDeY. het volgende:
[afbeelding]
58,- @ Deepdiscountdvd.com + 20% off actie
Layer Cake schijnt een aardige film te zijn. Weet alleen niet of je die voucher op 6,99 pond kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand nog een tip om mijn 5 pond voucher van play te besteden? Ik ben niet zo thuis in de R2 dvds
Dat moet wel lukken. Ik heb Creep besteld voor 0,99 GBP. (Prijs 5,99 GBP).quote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
Layer Cake schijnt een aardige film te zijn. Weet alleen niet of je die voucher op 6,99 pond kan gebruiken.![]()
Je bent al te laat je kan je niet meer inschrijven.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
5 pond voucher waar?
oh die, daar was ik nog op tijd voor, maar heb er nog niks van gehoordquote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je bent al te laat je kan je niet meer inschrijven.
http://www.play.com/play247.asp?page=mirror
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hmm, deze wilde ik net ook bestellen, ben ik net een paar dagen te laat voor de 20%-actie.![]()
Ik verlies mijn scherpte.![]()
Waarschijnlijk komt ie er binnenkort wel via een andere shop.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef SPiDeY. het volgende:
De DDD kortingen zijn trouwens meestal 2x per jaar, dus aankomende +/- mei/juni kan je waarschijnlijk je slag slaan als je dat geduld kan opbrengen![]()
Wat was ik weer lekker wakker gister avond. Deze had natuurlijk in "Anyway the DVD blows" gemoetenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag nog weer een paar dvdtjes opgehaald bij de FRS.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog van de filmvalley van een paar dagen terug.
[afbeelding]
voor de 2e keer vertraging bij cdwow, dus gecancelled en nu besteld bij playusaquote:
Echt kut! Voor pre-orders is cdwow echt niet aan te raden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
voor de 2e keer vertraging bij cdwow, dus gecancelled en nu besteld bij playusa
Nee dat kan je wel stellen iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Echt kut! Voor pre-orders is cdwow echt niet aan te raden.![]()
Ik wacht idd ook nog steeds op U2 Vertigo 2disc .. zal dinsdag wel komenquote:
De director's cut is toch niet in NL uitgebracht?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef pascalheister het volgende:
voor 10 euro (wel de nl-versie)
[afbeelding]
het is dan ook de 2 disc special editionquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:22 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
De director's cut is toch niet in NL uitgebracht?
Zozo, dat is wel weer het overwegen waard. Arme bankrekening.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef Timo20 het volgende:
En deze bij Ro-Disc voor ¤ 32,49 incl.
[afbeelding]
14 dvd`s incl. de 3 bustes. Nice price, dacht ik zo
breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zozo, dat is wel weer het overwegen waard. Arme bankrekening.![]()
Shit, ik dacht dat de shotgun SE de DC was! Had hem bijna al besteld...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is dan ook de 2 disc special edition![]()
Dat ookquote:Op maandag 28 november 2005 14:55 schreef Sokolsky het volgende:
"I am a free man" is het toch?
¤ 11,- voor een Lola Rennt dvd is natuurlijk wat te veel van t goedequote:Op zaterdag 26 november 2005 18:33 schreef Timo20 het volgende:
Via t dvd.nl forum:
[afbeelding]
[afbeelding]
voor ¤ 11,-
Ey KQ, waar heb je deze vandaan ?quote:
van Vinebe op dvd.nl voor het absurd hoge bedrag van ¤8,- inclquote:Op maandag 28 november 2005 23:59 schreef Durbin het volgende:
Ey KQ, waar heb je deze vandaan ?
CD-Wow heeft hem een tijdje gehad, maar daar wordt ie niet meer geleverd.
Via het dvd-forum.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar die Indiana Jones besteld Durbin?
hmmm die moet ik toch ook maar eens bestellen ik heb nog niks van hitchcock......quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef fractalis het volgende:
Regio 2 spul is de deur uit, deze dus eindelijk maar besteld:
[afbeelding]
![]()
Inderdaad, waar te bestellen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmm die moet ik toch ook maar eens bestellen ik heb nog niks van hitchcock......
Ik heb geen CCquote:Op maandag 5 december 2005 11:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb hem zelf van dvdpacific![]()
Eh. Nou, ook maar net besteld danquote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef FremantleDockers het volgende:
Goedkoop bij rodisc, wie heeft hem niet?
axelmusic.com heeft hem ook. Kan je paypal gebruiken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb geen CCen CDwow heeft em niet ..
![]()
Dan zou ik maar eens gaan bellen/mailen. Normaal is het er binnen 5 dagen, bij mij iniedergeval wel.quote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef ethiraseth het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat Play.com er al 2,5 week over doet om het te bezorgen.
![]()
Bij Pacific of wat? Tis altijd zo'n gedoe om ze beetje deukloos thuis te krijgen, en Pacific is niet altijd even attent met de verpakkingquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef Timo20 het volgende:
Was vergeten dat ze morgen uitkomen![]()
dus gelijk maar ff besteld
ja bij pacific. 3 van de 4 iig. de 4e bij playusa. Als ze gedeukt aan komen mail ik ze gewoon en dan sturen ze een nieuwe opquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Bij Pacific of wat? Tis altijd zo'n gedoe om ze beetje deukloos thuis te krijgen, en Pacific is niet altijd even attent met de verpakking
Maar misschien dat ze tegenwoordig bij tins er een laagje bubbles opgooien ipv een zak papier?
Ah okquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja bij pacific. 3 van de 4 iig. de 4e bij playusa. Als ze gedeukt aan komen mail ik ze gewoon en dan sturen ze een nieuwe op
niet? dacht het wel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ah okMaar dat heen en weer sturen kan wel eens irritant zijn, want zo makkelijk als amazon of cd-wow zijn ze toch niet? Nooit een rma procedure bij pacific aangegaan eigenlijk.
ja tis idd een gedoe. Aan de andere kant: als ik daardoor een goed exemplaat ontvang vind ik t al lang goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Hare het volgende:
En mag jij de jouwe terugsturen. Heerlijk gedoe altijd weer.
Maar verwacht geen bubblewrap hoor, heb laatst nog King Kong binnengekregen met gewoon papier
Erg mooie uitgave van een hele goeie filmquote:
toch is de R1 en R2JP mooierquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Erg mooie uitgave van een hele goeie filmStaat bij mij ook al enkele maanden in de kast
![]()
Waar en hoe duur/goedkoop? Ziet er erg mooi uit.quote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond besteld:
Howl`s moving castle LE (R3)
[afbeelding]
[afbeelding]
dvdfromkorea.com voor ¤ 37,01quote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef Shogo het volgende:
[..]
Waar en hoe duur/goedkoop? Ziet er erg mooi uit.
ook gelijk maar even bestellen samen met Lady Vengeance denk ikquote:
echt fokking irritantquote:
dat is beterquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt fokking irritant![]()
![]()
![]()
ff aangepast...
wat vindt je van die cover?quote:
niet? vind `m mooier dan die andere coverquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel aardig maar niet bijzonder ofzo
Doe je er een andere film inquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
jammer dat ik het een kutfilm vind wel een nette doos zo te zien
dan krijg je een natte doosquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
zou dat kistje ook verzinken?
hij is toch niet van papier?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dan krijg je een natte doosop zich wel geil
En nog redelijk cheap-ass ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe eindelijk heeft ie hem besteld hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |