Saagquote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Vond 't geen superfilm, maar voor 4 euro kun je die niet laten liggen natuurlijk. Dan maar een cheap-ass uitgave.
De post heeft z'n werk gedaan.... dusquote:Op woensdag 16 november 2005 03:06 schreef -CRASH- het volgende:
Revenge of the Sith......is onderweg![]()
Dus vanmiddag of morgen valt ie in de bus.
[afbeelding]
je adult collectie verder uitbreiden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
A VIRGIN AMONG THE LIVING DEAD L.E (1000 pcs)
Nee gewoon R2quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet de mooie r1 uitvoering ?
Hoe is de kwaliteit daarvan? Zag deze laatst ook bij CDwow staan en het leek me wel wat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
i know heb deze uitgave zelf ook gehad, maar kort geleden weer verkocht. Heb nu de R1
[afbeelding]
de beste tot nu toequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit daarvan? Zag deze laatst ook bij CDwow staan en het leek me wel wat.
Hmm, deze wilde ik net ook bestellen, ben ik net een paar dagen te laat voor de 20%-actie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef SPiDeY. het volgende:
[afbeelding]
58,- @ Deepdiscountdvd.com + 20% off actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |