laat me raden: voor ¤ 1000,- mag iemand die geinteresseerd is `m overkopen??quote:
ik had t over mensen die geinteresseerd zijnquote:
heb ik ook , cheape versie , film staat btw op beide kanten (dus vandaar ook geen afbeelding)quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef Whoho het volgende:
ik heb vandaag trainspotting binnen gekregen op dvd. nu is de dvd alleen aan beide kanten zilverkleurig zeg maar. er is geen bedrukte kant. hoort dit zo? iemand die t weet?
die past makkelijk in t rijtjequote:
dit bewijst maar weer eens dat je totaal geen smaak hebtquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die past makkelijk in t rijtje![]()
![]()
- dvd`s
![]()
![]()
nice, welke regio, bevat die ook de nieuwe uitgave van de dvd?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jawohl!
[afbeelding]
[afbeelding]
nee iemand die een dvd van psv koopt heeft smaak, wil je zeggen??quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit bewijst maar weer eens dat je totaal geen smaak hebt![]()
Dit is de R3 neem ik aan ?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef Timo20 het volgende:
En toch maar besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
gaat ie electra kopenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee iemand die een dvd van psv koopt heeft smaak, wil je zeggen??
On-topic:
Gisteravond besteld:
[afbeelding]![]()
Jennifer
![]()
quote:
die moet ik ook nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
kon me toch weer niet inhouden![]()
[afbeelding]
wel eens gehoord van dvdpricecheck?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog
waar is ie t goedkooptst?
wel eens gehoord van niet alles wat ik schrijf afzeiken??quote:
Wel eens gehoord van je niet zo laten beinvloeden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wel eens gehoord van niet alles wat ik schrijf afzeiken??
geen idee, maar ik koop R1 9/10 keer bij DVDPacificquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog
waar is ie t goedkooptst?
wat heeft dat er mee te maken??quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van je niet zo laten beinvloeden?![]()
Altijd als ik iets zeg heb je er commentaar op, daaruit blijkt dat je je laat beinvloeden. Je kunt het ook gewoon lekker latenquote:
neequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Altijd als ik iets zeg heb je er commentaar op, daaruit blijkt dat je je laat beinvloeden. Je kunt het ook gewoon lekker laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |