Layer Cake schijnt een aardige film te zijn. Weet alleen niet of je die voucher op 6,99 pond kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand nog een tip om mijn 5 pond voucher van play te besteden? Ik ben niet zo thuis in de R2 dvds
Dat moet wel lukken. Ik heb Creep besteld voor 0,99 GBP. (Prijs 5,99 GBP).quote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
Layer Cake schijnt een aardige film te zijn. Weet alleen niet of je die voucher op 6,99 pond kan gebruiken.![]()
Je bent al te laat je kan je niet meer inschrijven.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
5 pond voucher waar?
oh die, daar was ik nog op tijd voor, maar heb er nog niks van gehoordquote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je bent al te laat je kan je niet meer inschrijven.
http://www.play.com/play247.asp?page=mirror
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hmm, deze wilde ik net ook bestellen, ben ik net een paar dagen te laat voor de 20%-actie.![]()
Ik verlies mijn scherpte.![]()
Waarschijnlijk komt ie er binnenkort wel via een andere shop.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef SPiDeY. het volgende:
De DDD kortingen zijn trouwens meestal 2x per jaar, dus aankomende +/- mei/juni kan je waarschijnlijk je slag slaan als je dat geduld kan opbrengen![]()
Wat was ik weer lekker wakker gister avond. Deze had natuurlijk in "Anyway the DVD blows" gemoetenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag nog weer een paar dvdtjes opgehaald bij de FRS.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog van de filmvalley van een paar dagen terug.
[afbeelding]
voor de 2e keer vertraging bij cdwow, dus gecancelled en nu besteld bij playusaquote:
Echt kut! Voor pre-orders is cdwow echt niet aan te raden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
voor de 2e keer vertraging bij cdwow, dus gecancelled en nu besteld bij playusa
Nee dat kan je wel stellen iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Echt kut! Voor pre-orders is cdwow echt niet aan te raden.![]()
Ik wacht idd ook nog steeds op U2 Vertigo 2disc .. zal dinsdag wel komenquote:
De director's cut is toch niet in NL uitgebracht?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef pascalheister het volgende:
voor 10 euro (wel de nl-versie)
[afbeelding]
het is dan ook de 2 disc special editionquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:22 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
De director's cut is toch niet in NL uitgebracht?
Zozo, dat is wel weer het overwegen waard. Arme bankrekening.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef Timo20 het volgende:
En deze bij Ro-Disc voor ¤ 32,49 incl.
[afbeelding]
14 dvd`s incl. de 3 bustes. Nice price, dacht ik zo
breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zozo, dat is wel weer het overwegen waard. Arme bankrekening.![]()
Shit, ik dacht dat de shotgun SE de DC was! Had hem bijna al besteld...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is dan ook de 2 disc special edition![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |