Bij Pacific of wat? Tis altijd zo'n gedoe om ze beetje deukloos thuis te krijgen, en Pacific is niet altijd even attent met de verpakkingquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef Timo20 het volgende:
Was vergeten dat ze morgen uitkomen![]()
dus gelijk maar ff besteld
ja bij pacific. 3 van de 4 iig. de 4e bij playusa. Als ze gedeukt aan komen mail ik ze gewoon en dan sturen ze een nieuwe opquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Bij Pacific of wat? Tis altijd zo'n gedoe om ze beetje deukloos thuis te krijgen, en Pacific is niet altijd even attent met de verpakking
Maar misschien dat ze tegenwoordig bij tins er een laagje bubbles opgooien ipv een zak papier?
Ah okquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja bij pacific. 3 van de 4 iig. de 4e bij playusa. Als ze gedeukt aan komen mail ik ze gewoon en dan sturen ze een nieuwe op
niet? dacht het wel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ah okMaar dat heen en weer sturen kan wel eens irritant zijn, want zo makkelijk als amazon of cd-wow zijn ze toch niet? Nooit een rma procedure bij pacific aangegaan eigenlijk.
ja tis idd een gedoe. Aan de andere kant: als ik daardoor een goed exemplaat ontvang vind ik t al lang goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Hare het volgende:
En mag jij de jouwe terugsturen. Heerlijk gedoe altijd weer.
Maar verwacht geen bubblewrap hoor, heb laatst nog King Kong binnengekregen met gewoon papier
Erg mooie uitgave van een hele goeie filmquote:
toch is de R1 en R2JP mooierquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Erg mooie uitgave van een hele goeie filmStaat bij mij ook al enkele maanden in de kast
![]()
Waar en hoe duur/goedkoop? Ziet er erg mooi uit.quote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond besteld:
Howl`s moving castle LE (R3)
[afbeelding]
[afbeelding]
dvdfromkorea.com voor ¤ 37,01quote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef Shogo het volgende:
[..]
Waar en hoe duur/goedkoop? Ziet er erg mooi uit.
ook gelijk maar even bestellen samen met Lady Vengeance denk ikquote:
echt fokking irritantquote:
dat is beterquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt fokking irritant![]()
![]()
![]()
ff aangepast...
wat vindt je van die cover?quote:
niet? vind `m mooier dan die andere coverquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel aardig maar niet bijzonder ofzo
Doe je er een andere film inquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
jammer dat ik het een kutfilm vind wel een nette doos zo te zien
dan krijg je een natte doosquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
zou dat kistje ook verzinken?
hij is toch niet van papier?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dan krijg je een natte doosop zich wel geil
En nog redelijk cheap-ass ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe eindelijk heeft ie hem besteld hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |