Wel eens gehoord van je niet zo laten beinvloeden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wel eens gehoord van niet alles wat ik schrijf afzeiken??
geen idee, maar ik koop R1 9/10 keer bij DVDPacificquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog
waar is ie t goedkooptst?
wat heeft dat er mee te maken??quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van je niet zo laten beinvloeden?![]()
Altijd als ik iets zeg heb je er commentaar op, daaruit blijkt dat je je laat beinvloeden. Je kunt het ook gewoon lekker latenquote:
neequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Altijd als ik iets zeg heb je er commentaar op, daaruit blijkt dat je je laat beinvloeden. Je kunt het ook gewoon lekker laten
Poeh, die is echt goedkoop! Het is dat ik de R3-Superbit versie al heb.quote:
ja idd erg goedkoop. heb de R2NL 2disc al, maar kon deze toch niet laten liggenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef Durbin het volgende:
[..]
Poeh, die is echt goedkoop! Het is dat ik de R3-Superbit versie al heb.
je zou hem gratis opsturen tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef kinky_queen het volgende:
W8 jij op mijn exemplaar?
Weh heh heh
[afbeelding]
Is dat die Franse versie Maarten? Waar gekocht?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:29 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Met full rate DTS! Ben zeer benieuwd hoe dat gaat klinken!
Voor maar 13 eurotjes!!!
nee volgens mij de Japansequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is dat die Franse versie Maarten? Waar gekocht?
Jep, de Japanse, de enige T2 met full rate DTSquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is dat die Franse versie Maarten? Waar gekocht?
Jah ik ben al zeer tevreden met mn uitermate OOP Black Tin R2NLquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, de Japanse, de enige T2 met full rate DTS
nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |