En terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:43 schreef unclespam het volgende:
Volgens de meesten hier is hij wel degellijk de MAn die het verschil kan maken: plaatsvervanger van god. Als we m niet me zouden nemen breekt er een burgeroorlog uit en wordt de bondscoach gelyncht.
Wat is dan jouw argument om Van Bommel wél mee te nemen naar het WK?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
De argumenten die de bondscoach geeft kloppen niet
En dit flikt hij bij meerdere spelers.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Bommel hoort gewoon in NL's elftal thuis.
Van Bommel is een winnaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dan jouw argument om Van Bommel wél mee te nemen naar het WK?
Hij moet ook wel gewoon mee, want het is één van onze beste middenvelders en uiterst bruikbaar als aanjager.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:43 schreef unclespam het volgende:
Volgens de meesten hier is hij wel degellijk de MAn die het verschil kan maken: plaatsvervanger van god. Als we m niet me zouden nemen breekt er een burgeroorlog uit en wordt de bondscoach gelyncht.
Geef eerst zelf een normaal argument in plaats van de clown uit te hangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dan jouw argument om Van Bommel wél mee te nemen naar het WK?
Deze misschien?
[..]
![]()
Ik denk niet dat Van Bommel zelf wil, hij wil er alles aan doen om te slagen in Barcelona. Het feit dat hij nu al Spaans én Catalaans spreekt zegt in feite genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:09 schreef Frutsel het volgende:
is er al nieuws over de mogelijke transfer van v.Bommel naar Bayern?
althans, daar gaat het in de duitse media met name over als Ballack vertrekt...![]()
Nee joh, die gaat weg hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:11 schreef Radegast het volgende:
Ik denk alleen dat Ballack uiteindelijk blijft...
/signedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Bommel maar naar Bayern gaan.
Velen malen beter dan die Spaanse kutclub
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
ja wie wel dan ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar niet de man die het verschil maakt..
Zoals oa Johan Derksen min of meer riep.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ook, dat zou een walk over zijn voor Barcaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elkaar treffen in de CL.
Als ze Eto'o en Ronadinho in 2 trappen dan zullen ze alles verspelen en ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook, dat zou een walk over zijn voor Barca
als.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze Eto'o en Ronadinho in 2 trappen dan zullen ze alles verspelen en ben ik tevreden.
oh op die fietsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die speelt op een heel andere positie.
Davids klopt ja: als ie weer eens een gele kaart oploopt of een dolle overtreding maakt. Edgar is geen schim meer van de drager die hij ooit was.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef unclespam het volgende:
[..]
Van der Vaart of Davids mits in vorm. Maken beiden wel het verschil voor hun team.
volgens mij heeft hij het wel naar zn zin in Barcelonaquote:Bayern wil 'oude' Van Bommel voor vriendenprijs
14/3/2006 9 :31
Contact is er nog niet geweest, maar Bayern München wil best toegeven dat Mark van Bommel een goede kandidaat is om Michael Ballack op te volgen. Toch weigert de Duitse koploper veel geld uit te geven aan de Nederlandse middenvelder, die 'niemand in 2004 wilde hebben'.
Bayern-manager Uli Hoeness deed die uitspraak in de TZ. 'Van Bommel is met 28 jaar te oud om financieel gekke dingen voor te doen', meent Hoeness. 'Hij is alleen een alternatief als hij zich niet prettig meer voelt bij Barça. En als Barcelona zegt dat het hem voor twee of drie miljoen wil verkopen, dan gaan we gelijk praten.'
Toch is Hoeness te spreken over de kwaliteiten van Van Bommel. 'Hij is geen spelmaker maar kan tegenstanders wel pijn doen. Als het nodig is wijst hij de scheidsrechter terecht en in de laatste minuten is hij in staat om zijn ploeg over het dode punt heen te helpen.'
Van Bommel is geen vaste waarde in Catalonië, maar zegt niet aan een voortijdig vertrek te denken. De voormalige PSV'er speelde op 22 januari voor het laatst een hele wedstrijd voor zijn club en moest het daarna doen met inval- en uitvalbeurten. De Nederlandse international speelde zestien competitieduels, waarvan negen in de basis.
Ja dat zegt hij in ieder geval en dat geloof ik ook wel. Maar de feiten zijn dat hij teleurstellend weinig speelt. En er zijn geen voortekenen dat dit in de toekomst gaat veranderen. Als hij komend weekend (Motta en Edmilson geschorst) nóg niet in de basis staat, ziet het er niet goed uit voor hem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het wel naar zn zin in Barcelona
Ballack is geen Van Bommel, even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
Ballack is 29, ben benieuwd of ze hem dan ook voor een schijntje naar Sjelsioe laten gaan
Ik denk niet dat iemand Barcelona haalt puur op mentaliteit, hij zal toch wel bovengemiddelde kwaliteiten bezitten denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ballack is geen Van Bommel, even voor de duidelijkheid.
Toch is Bayern een veel betere club voor Van Bommel. Dit Barcelona ligt gewoon 2 niveaus hoger dan zijn kwaliteiten. Hij kan spelers als Messi, Deco, Motta, Ronaldinho en Xavi toch niet uit de basis houden. Bovendien is Van Bommel meer een voetballer die het moet hebben van zijn mentaliteit, kwalitatief is hij zeer matig. Dus Bayern past veel beter bij hem, daar telt mentaliteit veer zwaarder.
Ballack is transfervrij, dus dat is nog minder dan een schijntjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
Ballack is 29, ben benieuwd of ze hem dan ook voor een schijntje naar Sjelsioe laten gaan
Ik vind Bommel niet veel minder als Motta en Edmilson. In topvorm zou hij die zeker uit de basis moeten kunnen houden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ballack is geen Van Bommel, even voor de duidelijkheid.
Toch is Bayern een veel betere club voor Van Bommel. Dit Barcelona ligt gewoon 2 niveaus hoger dan zijn kwaliteiten. Hij kan spelers als Messi, Deco, Motta, Ronaldinho en Xavi toch niet uit de basis houden. Bovendien is Van Bommel meer een voetballer die het moet hebben van zijn mentaliteit, kwalitatief is hij zeer matig. Dus Bayern past veel beter bij hem, daar telt mentaliteit veer zwaarder.
Vader, zoon én heilige geest Cruyff Van Basten en Rijkaard zien t niet in m zitten dus misschien is t toch gewoon een beetje een overschatte voetballer. Of zit ook hier weer een amsterdams complot achter...??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef EKterror het volgende:
[..]
de feiten zijn dat hij teleurstellend weinig speelt. En er zijn geen voortekenen dat dit in de toekomst gaat veranderen.
Inderdaad. Terwijl hij veel meer potentieel heeft, wat eruit had kunnen komen als hij 2/3 jaar eerder weg was gegaan. En dan naar Manch. Utd. die club past echt veel beter bij hem.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Meehobbelaar bij een topclub dan en een kartrekker voor een subtopper. (op Europees vlak)
Cocu ook niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Van Bommel heeft te lang op één niveau gevoetbald. Nu heeft hij minder goede aspecten geintergreerd in zijn spel, zonder dat hij die nu nog echt kan verbeteren. De doorgroei zal hij dan ook niet maken denk ik. Je moet dan blij zijn met de Van Bommel zoals die nu is: hij is goed, maar meer een meehobbelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |