PSV - Fortuna!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Bommel was ook al de eerste speler ooit die rood kreeg zonder in het veld te staan
Huh, het ging over Barca hoor.......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening. Maar goed, jij vindt Van Bommel te slecht voro Oranje, ik vind hem in de basis horen. Kunnen we drie weken over praten, die mening houden we toch.
Vind ik wel meevallen hoor. Maar goed, zal ook wel iets te maken hebben met onze uitgangspositiequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben niet met je eens dat Landzaat het beter deed. Beide ondermaats dan. Landzaat speelt altijd matig in Oranje.
Welke uitgangspositie dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor. Maar goed, zal ook wel iets te maken hebben met onze uitgangspositie
Jouw lampjes statusquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Welke uitgangspositie dan?![]()
hou toch op, hij was net zo matig als de rest!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Man of the match ook inderdaad.![]()
Grapje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
hou toch op, hij was net zo matig als de rest!!
Preciesquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister nog 1 van de beteren
Maar niet de man die het verschil maakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister nog 1 van de beteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |