Preciesquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister nog 1 van de beteren
Maar niet de man die het verschil maakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister nog 1 van de beteren
En terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:43 schreef unclespam het volgende:
Volgens de meesten hier is hij wel degellijk de MAn die het verschil kan maken: plaatsvervanger van god. Als we m niet me zouden nemen breekt er een burgeroorlog uit en wordt de bondscoach gelyncht.
Wat is dan jouw argument om Van Bommel wél mee te nemen naar het WK?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
De argumenten die de bondscoach geeft kloppen niet
En dit flikt hij bij meerdere spelers.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Bommel hoort gewoon in NL's elftal thuis.
Van Bommel is een winnaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dan jouw argument om Van Bommel wél mee te nemen naar het WK?
Hij moet ook wel gewoon mee, want het is één van onze beste middenvelders en uiterst bruikbaar als aanjager.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:43 schreef unclespam het volgende:
Volgens de meesten hier is hij wel degellijk de MAn die het verschil kan maken: plaatsvervanger van god. Als we m niet me zouden nemen breekt er een burgeroorlog uit en wordt de bondscoach gelyncht.
Geef eerst zelf een normaal argument in plaats van de clown uit te hangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is dan jouw argument om Van Bommel wél mee te nemen naar het WK?
Deze misschien?
[..]
![]()
Ik denk niet dat Van Bommel zelf wil, hij wil er alles aan doen om te slagen in Barcelona. Het feit dat hij nu al Spaans én Catalaans spreekt zegt in feite genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:09 schreef Frutsel het volgende:
is er al nieuws over de mogelijke transfer van v.Bommel naar Bayern?
althans, daar gaat het in de duitse media met name over als Ballack vertrekt...![]()
Nee joh, die gaat weg hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:11 schreef Radegast het volgende:
Ik denk alleen dat Ballack uiteindelijk blijft...
/signedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Bommel maar naar Bayern gaan.
Velen malen beter dan die Spaanse kutclub
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Bommel maar naar Bayern gaan.
Velen malen beter dan die Spaanse kutclub
ja wie wel dan ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar niet de man die het verschil maakt..
Zoals oa Johan Derksen min of meer riep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |