Hmmm, ga ik wanneer ik nuchter ben ff doorlezen. Dank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hier kan ik me politiek gezien nog het meest in vinden:
De 'Bergrede' van Aantjes
Wat daar links is, is hier gematigd rechts. Wat daar rechts is, is hier een kruising tussen VVD en SGP.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
geinig, alleen wat weinig vragen.
Mmm, nog geeneens bij stilgestaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat daar links is, is hier gematigd rechts. Wat daar rechts is, is hier een kruising tussen VVD en SGP.
Meer een centrist lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
en meteen een hardcore Republican![]()
wie?quote:
Jezus.... ook Ghij!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
en meteen een hardcore Republican![]()
Trusten, ik ga ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar ik ga u allen weer verlaten, maar niet voor dat ik u allen een goede nachtrust heb toegewenst!![]()
[afbeelding]
Groetjes,
Bellini, de Doge en ik.![]()
![]()
ja, hier idd. een centrist, ook zo heerlijk nietszeggend: overheidsprogramma's voor armoedebestrijding en een verzorgingsstaat maar wel een belastingverlaging en overheidsbezuiniging van 50 procent of meer evt. willen overwegenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Meer een centrist lijkt me.
Als ik vóór ''Repeal laws prohibiting adult possession and use of drugs'' was geweest was ik een LIBERAL LIBERTARIAN geweest, tja.
Het huilen staat me over het algemeen nader dan het lachen bij het lezen van zijn grappen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:46 schreef Tafkahs het volgende:
Morgen, Max Tailleur, 21.00, "ik lach.. om niet te huilen", Kijktip!
Centristen zijn pragmatisch en maken per onderwerp een keuze. Lijkt me allemaal heel verantwoord en verstandig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, hier idd. een centrist, ook zo heerlijk nietszeggend: overheidsprogramma's voor armoedebestrijding en een verzorgingsstaat maar wel een belastingverlaging en overheidsbezuiniging van 50 procent of meer evt. willen overwegen
Dat nodigt bijna uit tot een 'waarom' vraag.. Max Tailleur is de godfather van de Sam en Moos grappen en hij wist ze bijna uit z'n mouw te schudden. Het is Joodse humor, een ambacht dat helaas verloren lijkt te zijn gegaan..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het huilen staat me over het algemeen nader dan het lachen bij het lezen van zijn grappen.
Ik vind ze voornamelijk erg oubollig. Het is niet mijn type humor, denk ik. Afgelopen week alle 4 seizoenen van Blackadder gezien, daar kan ik dan wel weer dubbel om liggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat nodigt bijna uit tot een 'waarom' vraag.. Max Tailleur is de godfather van de Sam en Moos grappen en hij wist ze bijna uit z'n mouw te schudden. Het is Joodse humor, een ambacht dat helaas verloren lijkt te zijn gegaan..
ja, ook dan geen belastingvoordelen ed. meer, (en ook geen monopolies geven aan bv. de VOCquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:56 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met: ''End "corporate welfare." No government handouts to business''
Géén subsidies neem ik aan?
tja, is duidelijk dat mensen aan de buitenste randen van matrix kiezen voor alles of niets strategieënquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, ook dan geen belastingvoordelen ed. meer, (en ook geen monopolies geven aan bv. de VOC)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef du_ke het volgende:
Vroeger
[Deel 329] 16:00 Slag op het marktplein
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art0000A0060663.htmlquote:Vragen VS bij militaire groei China
PEKING China moet open zijn over zijn militaire uitgaven. De Amerikaanse minister van defensie Rumsfeld heeft dag gezegd. Hij is op het moment in China op bezoek.
Volgens de Verenigde Staten geeft China jaarlijks ongeveer negentig miljard dollar aan zijn defensie uit. Dat is ongeveer drie keer zo veel als de officiële Chinese cijfers.
Door de uitgaven lager voor te stellen wekt China argwaan over zijn militaire bedoelingen, aldus Rumsfeld. Zeker nu de macht van China in de wereld toeneemt hebben veel landen daar vragen over, zei Rumsfeld bij een toespraak in Peking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |