Oh ja, dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
** voorpret **
[afbeelding]
foto van Trevanian in de SC
Neem jij wel je pillen in voordat het begint!!quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Neem jij wel je pillen in voordat het begint!!![]()
19.35![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat scheelt.
Het wordt pijnleiden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef cpcpb het volgende:
t is om de 20 steken.. haha
Morgen heb je er weer spijt vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef cpcpb het volgende:
ik had nooit gezegd dat ik dit zou zeggen maar ik heb echt diep respect voor Tanja..
ja ja... echt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:36 schreef bemeall het volgende:
Kunnen we die weddenschap over de geboortedatum van de bewoners (staat op een kaars geschreven) even terugzoeken
Dat was wel leuk jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef cpcpb het volgende:
t is om de 20 steken.. haha
Wel een fuck, geen BBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:42 schreef APK het volgende:
Dit heeft toch echt geen fuck met BB te maken.
Talpa's vinger aan de polsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:42 schreef APK het volgende:
Dit heeft toch echt geen fuck met BB te maken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:43 schreef Showtime het volgende:
dat kind zijn oorbel steekt uit haar navel
Mocht Gna Gna Chantal winnen kan ze van het geld een aantal boeken kopen zodat ze zich kan gaan voorbereiden......quote:
...vroeg Chantal. Ik had toch gedacht dat ze dat wel wistquote:
joh zitten er ook nog andere bewoners in het huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
...vroeg Chantal. Ik had toch gedacht dat ze dat wel wist
Ik heb het teruggevonden, en Roel had het gewoon goedquote:
quote:Roel: 18 oktober
Joost: 10 oktober
Linda: 11 oktober
Menno: 21 oktober
Ingrid: 23 oktober
Chantal: 19 oktober
Nathalie : 20 oktober
Lieske: 8 november
Lul, ik moet nog eten!!quote:
Je bedoelt die andere mensen dat Tanja en haar kind die hele dagen als zoutzakken op de bak hangen? Dat is decor, die zijn niet echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
joh zitten er ook nog andere bewoners in het huis
dat je daar naar kijktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Het is net de tv serie "de bevalling"![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:48 schreef cuall het volgende:
Nou die 1e zes cm heeft ze kado gekregen zeg, wat nou pijn
Maar wij haden toch ook een topic waar je kon raden wanneer de zog zou werpen??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:47 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ik heb het teruggevonden, en Roel had het gewoon goed![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Tja, het blijkt maar weer ze mocht er gewoon niet uit. Compleet mediacircus hebben ze er van gemaaktquote:
De commercie draait op volle toeren.quote:
Alleen als ze uitscheurt van d'r anus tot onderaan d'r kin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Mleentje het volgende:
Hopen dat we straks niet een full frontal close-up van de bevalling zelf te zien krijgen...![]()
![]()
Found: Gok hier wanneer de BB-baby het licht ziet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wij haden toch ook een topic waar je kon raden wanneer de zog zou werpen??![]()
functioneel bloot mag blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:53 schreef Dr_Greene het volgende:
Hè...
...zien we nu voor het eerst bloot tijdens de TV uitzending???
Voor haar misschien wel, ik vind het niks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef Bep het volgende:
Toe maar Tanja , een kind krijgen is zwaar maar mooi
Mja leuk een bevalling zonder al dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:58 schreef Foreverblue het volgende:
1: Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
Maar ja... geld niet als je Tanja heet natuurlijk
Ze hebben ook gezegd tegen haar dat ze uit staanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:59 schreef kissa het volgende:
Ik dacht dat Tanja er geen camera's bij wilde hebben?
MissHobjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Found: Gok hier wanneer de BB-baby het licht ziet.
Tanja dacht van haar moeder verlost te zijn maar BB was zo vriendelijk om daar een stokje voor te stekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Jappie het volgende:
Je zult je moeder maar bij je bevalling aanwezig hebben...nu snap ik waarom ze een bevalling zo zwaar noemen..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk steeds dat er een monnik uit Thailand ofzo in het huis rondloopt maar dat is Roel![]()
Ze stoppen haar eerst in een internaat... en toen ze weer lastig werd omdat ze zwanger was geworden... hoppa het bigbrother huis inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Goh daar hebben we de meelevende moeder, achterlijk wijf. Als je je kind gewoon thuis had laten bevallen had je niet zo hoeven te haasten, kut!
en in een stuip als het mamma zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef Virus.NL het volgende:
Denk dat het kind weer naar binnen kruipt als het oma ziet![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
die bijt in een ruk die navelstreng door met die snijtanden
wordt het toch nog een smakelijke uitzendingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef StephanL het volgende:
zag ik daar een string van die verloskundige
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
die bijt in een ruk die navelstreng door met die snijtanden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk steeds dat er een monnik uit Thailand ofzo in het huis rondloopt maar dat is Roel![]()
En ondragelijk als ook je schoonmoeder er nog bij isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Jappie het volgende:
Je zult je moeder maar bij je bevalling aanwezig hebben...nu snap ik waarom ze een bevalling zo zwaar noemen..
aan de verloskundigen ligt het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
wordt het toch nog een smakelijke uitzending![]()
jouw moeder was er toch ook bij toen jij geboren werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Jappie het volgende:
Is dat misschien het geheim? Rob is de oudere broer van Tanjaquote:
eeeej....dont blame me....toen kon ik nog niet in woorden uitdrukken dat ze op moest tiefen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jouw moeder was er toch ook bij toen jij geboren werd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
Wie zijn die lui die je af en toe tussen de beelden van Tanja ziet
decorstukken, programmavulling...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
die lange lat is een jockey die zo meteen op Geesje mag rijdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat die verloskundigen zich uit gaan kleden en een lesbische scene opvoeren
Maar BB kennende zal dat wel weer niet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De cameraploeg is er klaar voor.
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/1585/pic0075xh.jpg]afbeelding][/URL]
Zal best...visueel ziet het er echter niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:07 schreef Bep het volgende:
Ik snap jullie kommentaren niet , bevallen is zwaar , dan ga je geen gezellige gesprekken houden, Ik vind dat Tanja het bijzonder goed doet !!!
Nee, die anderen, in een of ander huis ofzoquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat die verloskundigen zich uit gaan kleden en een lesbische scene opvoeren
Maar BB kennende zal dat wel weer niet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef Razor21 het volgende:
Begin me zo nog af te trekken op die 2 zusters met dat lekkere kontje![]()
![]()
Der moeder, de bewonersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die anderen, in een of ander huis ofzo
BB is ook zwaar, dan ga je niet een beetje liggen bevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:07 schreef Bep het volgende:
Ik snap jullie kommentaren niet , bevallen is zwaar , dan ga je geen gezellige gesprekken houden, Ik vind dat Tanja het bijzonder goed doet !!!
Ho-ho... Ik ben twee keer bevallen en ze is echt flink!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:08 schreef Gigageil het volgende:
Wat een rustige vrouw is het toch .....moet zijn......: Wat een dooie trien is het toch , liefst zou ze een dutje doen tijdens een live bevalling voor heel NL![]()
Laten we hopen dat BB een sanctie oplegt omdat de bevalling te rustig is verlopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Scope het volgende:
Nou, ik vind het eerlijk waar heel goed hoe ze het doet. Ik had echt zo;n hysterische toestand verwacht, maar ze draagt het heel rustig.
duh, ze wilt niet dat de anderen haar hoort schreeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef clauwheee het volgende:
Ze is echt rustig tot dusver!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had nooit gedacht dit te zeggen... maar ik wil de andere bewoners zien breien
Compleet functionele voorgeprogrammeerde robots. Dienen ter programavulling en entertainment voor het domme klapvee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die anderen, in een of ander huis ofzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Scope het volgende:
Nou, ik vind het eerlijk waar heel goed hoe ze het doet. Ik had echt zo;n hysterische toestand verwacht, maar ze draagt het heel rustig.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:12 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Vind je het gek dat het zeer doet![]()
Wat Versatel leden wel te zien kregen!
Pappa!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
Wie gaat er eigenlijk aangifte doen bij de Burgerlijke Stand...
...Hummie?
...of toch Geesje?
Linda had gewoon zwanger het bb huis in gemoeten... had je een hele andere bb gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef APK het volgende:
Van een hoeruhfeest van 5 uur krijg je 6 minuten op tv en dit moet een uur lang.
Right, dit wens je iedere zwangere toe....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef J-net het volgende:
Op zich heeft ze echt een bevalling uit het boekje: zes uurtjes, heel snel ontsluiting, snel persweeen.... ze heeft alles mee.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
Stel je eens voor dat je daar als kerel ligt... en die verloskundigen zeggen dan dezelfde dingen...."laat maar komen.... rustig puffen, jjajaa.. laat maar komen..."
Linda is al naar huis hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef Showtime het volgende:
Ik wist niet dat Linda een navelpiercing had in die bierbuik.
Doe effe normaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
Tanja heeft BB verpest en moed gewoon doot
linda? die vind het vast een hoerenbevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef Showtime het volgende:
Ik wist niet dat Linda een navelpiercing had in die bierbuik.
En je blijft kijken hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef APK het volgende:
Van een hoeruhfeest van 5 uur krijg je 6 minuten op tv en dit moet een uur lang.
Of een kaartje: Gefeliciteerd met je zoon... oh nee dochter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:15 schreef Gigageil het volgende:
Een kaartje voor Tanja.......hoe orgineel......
Tekst op kaartje : En nu oprotten !![]()
Valt me van je tegen Ricaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
Tanja heeft BB verpest en moed gewoon doot
Nee, maar dan vind ik het knap dat ze het ook kan volhouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
duh, ze wilt niet dat de anderen haar hoort schreeuwen.
En dan nu letterlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:15 schreef cpcpb het volgende:
[..]
linda? die vind het vast een hoerenbevalling![]()
ze was toch zwangerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Linda had gewoon zwanger het bb huis in gemoeten... had je een hele andere bb gehad.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef ernie09 het volgende:
"Baby, zender checken!"
quote:
En dat zeg je tegen mijquote:
Misschien een idee om zelf verloskundige te worden? Bij mijn weten zijn er ook enkele mannen in NL die dit doen, naast natuurlijk een groot aantal mannelijke gynaecologen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
Stel je eens voor dat je daar als kerel ligt... en die verloskundigen zeggen dan dezelfde dingen...."laat maar komen.... rustig puffen, jjajaa.. laat maar komen..."
Eindelijk eens een normaal commentaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:17 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik vind dat Tanja, het heel erg goed en netjes doorstaat. Ze heeft echt wel pijn, maar gedraagt zich dapper en kranig. Ik heb respect voor haar manier van doen, en wens haar alle goeds met de kleine. Wel hoop ik dat ze stopt met roken......nog steeds ja......
Tanja en familie, gefeliciteerd!
Baby, je bent voldoende gewaarschuwd voor het hinderen van je zender. Er volgen geen waarschuwingen meer. De boete op aanhoudend zendermisbruik is een mindering van 3 babyhapjes per dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef ernie09 het volgende:
"Baby, zender checken!"
hint: sarcasmequote:
Jij moet gewoon fake zijn, iemand die zo reageert kan GEEN B-VERPLEEGKUNDIGE zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:17 schreef cuall het volgende:
Ze heeft die ontsluiting dus echt kado gekrgen, stelde niks voor
wat is normaal ? Is negatief commentaar dan 'geen' commentaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:18 schreef Ashy het volgende:
[..]
Eindelijk eens een normaal commentaar![]()
Nee, als Ajax in de 93ste minuut met 3-0 achter staat blijf ik ook kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:15 schreef Jojogirl het volgende:
Jezus, je wist toch allemaal dat deze uitzending zo zou gaan worden. Als je dat niet trekt kijk je toch gewoon naar wat anders. Zeikerds. Ga anders allemaal ff zelf een kind uitpoepen, ofzo.
Ik had toch gezegd dat je je medicijnen in moest nemen!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon fake zijn, iemand die zo reageert kan GEEN B-VERPLEEGKUNDIGE zijn.
Als jij dat wel bent, en daadwerkelijk in aanraking komt met kwetsbare, weerloze mensen, vind ik jou reakties nog een extra walgelijk
Bah![]()
ik zou uberhaupt niet kijken, ik kijk alleen feyenoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, als Ajax in de 93ste minuut met 3-0 achter staat blijf ik ook kijken.
Zakdoekje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:21 schreef cpcpb het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit hier met tranen in mijn ogen...
Had je moeten opletten bij de voorlichting van de verloskundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Hoe gaat het met zo'n buik trouwens? Zakt dat meteen in en is het weer normaal dan?
Of hangt het er beetje bij te blubberen? Iemand een idee?
Waat!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, als Ajax in de 93ste minuut met 3-0 achter staat blijf ik ook kijken.
ik denk blubberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Hoe gaat het met zo'n buik trouwens? Zakt dat meteen in en is het weer normaal dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:23 schreef Showtime het volgende:
dat mormel is helemaal blauw van de sigarettenrook
Bij mij is het zo'n beetje 7 jaar geleden dat de laatste buik is geweest, maar het is NOOIT meer goedgekomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |