linda? die vind het vast een hoerenbevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef Showtime het volgende:
Ik wist niet dat Linda een navelpiercing had in die bierbuik.
En je blijft kijken hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef APK het volgende:
Van een hoeruhfeest van 5 uur krijg je 6 minuten op tv en dit moet een uur lang.
Of een kaartje: Gefeliciteerd met je zoon... oh nee dochter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:15 schreef Gigageil het volgende:
Een kaartje voor Tanja.......hoe orgineel......
Tekst op kaartje : En nu oprotten !![]()
Valt me van je tegen Ricaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:13 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
Tanja heeft BB verpest en moed gewoon doot
Nee, maar dan vind ik het knap dat ze het ook kan volhouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
duh, ze wilt niet dat de anderen haar hoort schreeuwen.
En dan nu letterlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:15 schreef cpcpb het volgende:
[..]
linda? die vind het vast een hoerenbevalling![]()
ze was toch zwangerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Linda had gewoon zwanger het bb huis in gemoeten... had je een hele andere bb gehad.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef ernie09 het volgende:
"Baby, zender checken!"
quote:
En dat zeg je tegen mijquote:
Misschien een idee om zelf verloskundige te worden? Bij mijn weten zijn er ook enkele mannen in NL die dit doen, naast natuurlijk een groot aantal mannelijke gynaecologen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
Stel je eens voor dat je daar als kerel ligt... en die verloskundigen zeggen dan dezelfde dingen...."laat maar komen.... rustig puffen, jjajaa.. laat maar komen..."
Eindelijk eens een normaal commentaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:17 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik vind dat Tanja, het heel erg goed en netjes doorstaat. Ze heeft echt wel pijn, maar gedraagt zich dapper en kranig. Ik heb respect voor haar manier van doen, en wens haar alle goeds met de kleine. Wel hoop ik dat ze stopt met roken......nog steeds ja......
Tanja en familie, gefeliciteerd!
Baby, je bent voldoende gewaarschuwd voor het hinderen van je zender. Er volgen geen waarschuwingen meer. De boete op aanhoudend zendermisbruik is een mindering van 3 babyhapjes per dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef ernie09 het volgende:
"Baby, zender checken!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |