hint: sarcasmequote:
Jij moet gewoon fake zijn, iemand die zo reageert kan GEEN B-VERPLEEGKUNDIGE zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:17 schreef cuall het volgende:
Ze heeft die ontsluiting dus echt kado gekrgen, stelde niks voor
wat is normaal ? Is negatief commentaar dan 'geen' commentaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:18 schreef Ashy het volgende:
[..]
Eindelijk eens een normaal commentaar![]()
Nee, als Ajax in de 93ste minuut met 3-0 achter staat blijf ik ook kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:15 schreef Jojogirl het volgende:
Jezus, je wist toch allemaal dat deze uitzending zo zou gaan worden. Als je dat niet trekt kijk je toch gewoon naar wat anders. Zeikerds. Ga anders allemaal ff zelf een kind uitpoepen, ofzo.
Ik had toch gezegd dat je je medicijnen in moest nemen!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon fake zijn, iemand die zo reageert kan GEEN B-VERPLEEGKUNDIGE zijn.
Als jij dat wel bent, en daadwerkelijk in aanraking komt met kwetsbare, weerloze mensen, vind ik jou reakties nog een extra walgelijk
Bah![]()
ik zou uberhaupt niet kijken, ik kijk alleen feyenoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, als Ajax in de 93ste minuut met 3-0 achter staat blijf ik ook kijken.
Zakdoekje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:21 schreef cpcpb het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit hier met tranen in mijn ogen...
Had je moeten opletten bij de voorlichting van de verloskundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Hoe gaat het met zo'n buik trouwens? Zakt dat meteen in en is het weer normaal dan?
Of hangt het er beetje bij te blubberen? Iemand een idee?
Waat!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, als Ajax in de 93ste minuut met 3-0 achter staat blijf ik ook kijken.
ik denk blubberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Hoe gaat het met zo'n buik trouwens? Zakt dat meteen in en is het weer normaal dan?
Of hangt het er beetje bij te blubberen? Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |