quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:43 schreef Showtime het volgende:
dat kind zijn oorbel steekt uit haar navel
Mocht Gna Gna Chantal winnen kan ze van het geld een aantal boeken kopen zodat ze zich kan gaan voorbereiden......quote:
...vroeg Chantal. Ik had toch gedacht dat ze dat wel wistquote:
joh zitten er ook nog andere bewoners in het huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
...vroeg Chantal. Ik had toch gedacht dat ze dat wel wist
Ik heb het teruggevonden, en Roel had het gewoon goedquote:
quote:Roel: 18 oktober
Joost: 10 oktober
Linda: 11 oktober
Menno: 21 oktober
Ingrid: 23 oktober
Chantal: 19 oktober
Nathalie : 20 oktober
Lieske: 8 november
Lul, ik moet nog eten!!quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:43 schreef Showtime het volgende:
dat kind zijn oorbel steekt uit haar navel
Je bedoelt die andere mensen dat Tanja en haar kind die hele dagen als zoutzakken op de bak hangen? Dat is decor, die zijn niet echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
joh zitten er ook nog andere bewoners in het huis
dat je daar naar kijktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Het is net de tv serie "de bevalling"![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:48 schreef cuall het volgende:
Nou die 1e zes cm heeft ze kado gekregen zeg, wat nou pijn
Maar wij haden toch ook een topic waar je kon raden wanneer de zog zou werpen??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:47 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ik heb het teruggevonden, en Roel had het gewoon goed![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Tja, het blijkt maar weer ze mocht er gewoon niet uit. Compleet mediacircus hebben ze er van gemaaktquote:
De commercie draait op volle toeren.quote:
Alleen als ze uitscheurt van d'r anus tot onderaan d'r kin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Mleentje het volgende:
Hopen dat we straks niet een full frontal close-up van de bevalling zelf te zien krijgen...![]()
![]()
Found: Gok hier wanneer de BB-baby het licht ziet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wij haden toch ook een topic waar je kon raden wanneer de zog zou werpen??![]()
functioneel bloot mag blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:53 schreef Dr_Greene het volgende:
Hè...
...zien we nu voor het eerst bloot tijdens de TV uitzending???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |