Tanja dacht van haar moeder verlost te zijn maar BB was zo vriendelijk om daar een stokje voor te stekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Jappie het volgende:
Je zult je moeder maar bij je bevalling aanwezig hebben...nu snap ik waarom ze een bevalling zo zwaar noemen..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk steeds dat er een monnik uit Thailand ofzo in het huis rondloopt maar dat is Roel![]()
Ze stoppen haar eerst in een internaat... en toen ze weer lastig werd omdat ze zwanger was geworden... hoppa het bigbrother huis inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Goh daar hebben we de meelevende moeder, achterlijk wijf. Als je je kind gewoon thuis had laten bevallen had je niet zo hoeven te haasten, kut!
en in een stuip als het mamma zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef Virus.NL het volgende:
Denk dat het kind weer naar binnen kruipt als het oma ziet![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
die bijt in een ruk die navelstreng door met die snijtanden
wordt het toch nog een smakelijke uitzendingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef StephanL het volgende:
zag ik daar een string van die verloskundige
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
die bijt in een ruk die navelstreng door met die snijtanden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk steeds dat er een monnik uit Thailand ofzo in het huis rondloopt maar dat is Roel![]()
En ondragelijk als ook je schoonmoeder er nog bij isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Jappie het volgende:
Je zult je moeder maar bij je bevalling aanwezig hebben...nu snap ik waarom ze een bevalling zo zwaar noemen..
aan de verloskundigen ligt het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
wordt het toch nog een smakelijke uitzending![]()
jouw moeder was er toch ook bij toen jij geboren werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Jappie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |