Dat lijkt me zeer duidelijk. Echter beweren ze onafhankelijk te zijn. Maar al lezend kom ik tot de conclusie dat dit verre van onafhankelijk is. Lijkt dat men schopt tegen alles wat met autoriteit heeft te maken. Zaken probeerd te verdraaien etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:50 schreef TechXP het volgende:
Het lijkt me vrije media te zijn. Een platform waarop sociale/idealistische groeperingen hun persberichten kunnen gooien en actie oproepen kunnen doen. Het is denk wel vooral 'linkse' groeperingen die daar op plaatsen.
Nu mag je mij achterdochtig vinden maar wat ik lees is dat het wel erg obscuur is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:27 schreef drugsgebruiker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Indymedia
Hoe bedoel je dan dat het niet onafhankelijk is? Je kan zo nieuwsberichten en zo toevoegen. Vanalles komt er op te staan. Er is wel enigszins controle geloof ik, maar niet heel erg denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat lijkt me zeer duidelijk. Echter beweren ze onafhankelijk te zijn. Maar al lezend kom ik tot de conclusie dat dit verre van onafhankelijk is. Lijkt dat men schopt tegen alles wat met autoriteit heeft te maken. Zaken probeerd te verdraaien etc.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:12 schreef TechXP het volgende:
Ik gebruik indymedia alleen om nieuwsberichten en actie info te plaatsen. En ik lees er weleens mee.
Ik niet. Geenstijl is ook meerder malen aangeklaagd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef sp3c het volgende:
ik vind de vergelijking met geenstijl eigenlijk nog best aardig
Stormfront lijkt mij meer op zijn plaats.quote:Ook Indymedia Nederland heeft veel last gehad van dit soort postings. Het Meldpunt Discriminatie Internet dreigde met een rechtszaak wegens antisemitisme op de website. Indymedia NL zegt sinds de zomer van 2002 veel harder op te treden, en claimt dat antisemitische bijdrages in de postings niet meer in het archief te vinden zijn. Ook ongenuanceerde discussies worden in het algemeen door de redactie niet langer geaccepteerd.
quote:
Sorry hoor, ik haalde alleen maar het nederlandse voorbeeld aan. Ik ben niet zo thuis in het MDI bashen van rechtse (of linkse) kant.quote:Rechtszaken
Diverse rechtbanken hebben al hun oordeel gegeven over de werking van Indymedia. De rechtszaak van Deutsche Bahn tegen Indymedia NL van juni 2002 is berucht, omdat rechter Orobio de Castro het linken naar bepaalde pagina's verboden verklaarde. Indymedia NL verloor de rechtszaak. Vanwege een gebrek aan geld heeft zij geen hoger beroep aangetekend [3].
Ook Indymedia Zwitserland heeft een beruchte rechtszaak achter de rug. De Braziliaanse politiek tekenaar Latuff had een cartoon over Israël op de website geplaatst, die door de Zwitserse organisatie Aktion Kinder des Holocaust als antisemitisch werd beschouwd [4]. Indymedia Zwitserland won de rechtszaak omdat de cartoonist met de politieke tekening de Israëlische bezettingspolitiek ter discussie stelde en niet het bestaansrecht van joden in twijfel trok. De rechtbank stelde: Het onderwerp is niet een zekere karakterisering van joden, maar hun methodes in het huidige conflict. De constitutionele gelijkheid van joden als menselijke wezens wordt hiermee niet ontkend [5].
Berucht is ook de keer dat Indymedia België in het Belgisch parlement behandeld werd. Dit was naar aanleiding van een al oudere publicatie over een mogelijk fascistische verleden van Soetkin Collier, die namens België uitgevaardigd zou worden voor het Eurovisiesongfestival. In het parlement werd toen in negatieve bewoordingen naar de website verwezen [6]. De advocaat van Collier dreigde met een rechtszaak, waarna Indymedia België de inhoud van het oorspronkelijke bericht heeft aangepast [7].
weet ik veel, het interesseert me weinigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik niet. Geenstijl is ook meerder malen aangeklaagd?
stormfront is een betere jaquote:[..]
Stormfront lijkt mij meer op zijn plaats.
Verbaasd me niks, enige selectiviteit is jou niet vreemd, niet waar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Ben niet zo onder de indruk van de 'misdaden', beetje Fok-achtig. Het is maar hoe snel er een klacht wordt ingediend.
Nou ja, niet alle klachten waren terecht en de klachten die wel terecht waren, is dat nou zo'n halsmisdaadd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Verbaasd me niks, enige selectiviteit is jou niet vreemd, niet waar?
Geenstijl is tenminste cynisch, totaal niet objectief nee, maar een beetje zeikerig op een kostelijke manier. Indymedia en Stormfront zijn van die ideologische verwerpelijk schreeuwsites.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef sp3c het volgende:
ik vind het allemaal (alle drie) zo schreeuwerig
wij vinden dit en dat en de rest heeft geen gelijk, vandaar die vergelijking.
Of 1 van die sites daadwerkelijk gelijk heeft wil ik in het midden laten want ik vind het vervelend om te lezen en doe dit daarom ook niet regelmatig
Kostelijk? Dat zielige schreeuwen van GeenStijl, dat sneue rechtse gelijk en die enorme haat tegen alles wat hen niet zint? Ik vind die Telegraaf mentaliteit doodeng.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geenstijl is tenminste cynisch, totaal niet objectief nee, maar een beetje zeikerig op een kostelijke manier. Indymedia en Stormfront zijn van die ideologische verwerpelijk schreeuwsites.
een vergelijking met strontfront lijkt me nu juist totaal niet op zijn plaatsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Pracissor het volgende:
als je bush naast hitler zet zou je denk ik nog best wel wat vergelijkingen kunnen vindenquote:[b]Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44
is als Bush naast Hitler zetten. Idioot dus.
IndyMedia is een soort Stormfront inderdaad. Een aantal landen hebben hun eigen website/gedeelte, actie, een hoop agressief en onzinnig geblaat, veel hersenloze randdebielen. De vergelijking met Stormfront gaat dus prima op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik niet. Geenstijl is ook meerder malen aangeklaagd?
[..]
Volgens mij stond in mijn geschiedenisboekje, (maar das toch al zeker 10 jaar geleden) dat het Fascisme het geloof was in een sterke nationale staat, die geleid werd door een sterke man in een eenpartij regime. Het fascisme is uitgevonden en voor het eerst verwezenlijkt door Mussolini.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Ciurlizza het volgende:
Misschien moet je eens leren wat fascisme is. Kennelijk weet of begrijp je dat niet, want links fascisme bestaat wel degelijk.
De ETA is nazistisch te noemen qua standpunten, toch wordt het gesteund door extreem-linkers. Links pleegt aanslagen, valt politieke tegenstanders aan, vernielt andermans eigendommen, etc.
Dus niet zo dom praten.
dus iedereen die gebruik maakt van de vrijheid van meningsuiting gooit stenen naar de smerisquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:55 schreef HiZ het volgende:
vrijheid van meningsuiting verwarren met het gooien van stenen.
Jij praat dom, kereltje. De ETA is heel erg nationalistisch.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:48 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Volgens mij stond in mijn geschiedenisboekje, (maar das toch al zeker 10 jaar geleden) dat het Fascisme het geloof was in een sterke nationale staat, die geleid werd door een sterke man in een eenpartij regime. Het fascisme is uitgevonden en voor het eerst verwezenlijkt door Mussolini.
Aangezien links over het algemeen anti-nationalistisch is kun je zeggen dat links fascisme niet bestaat. Linkse dictators en linkse foute regimes bestaan natuurlijk wel.
Wat je over de ETA zegt is gewoon kul. Niet zo dom praten dus![]()
En aan de andere kant Geen Stijl, Meervrijheid.nl, wijlen Gezonde Roker, hetvrijevolk.com enz.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger had je de Bluf!! en dingen als Radikal en Rampspoed (van de roemruchte "Doe meer, saboteer" poster)
Tegenwoordig heb je Indymedia.
Met het verschil dat Bluf en Radikal grote problemen hadden met justitiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
En aan de andere kant Geen Stijl, Meervrijheid.nl, wijlen Gezonde Roker, hetvrijevolk.com enz.
Goh, je kunt niet alleen niet logisch redeneren, maar ook niet lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:44 schreef claudandus het volgende:
[..]
dus iedereen die gebruik maakt van de vrijheid van meningsuiting gooit stenen naar de smeris![]()
![]()
ik lach me een ongeluk
![]()
![]()
ik begin dit topic steeds meer te waarderen![]()
- Linkse fascisme bestaat niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef claudandus het volgende:
ciurlizza zoals ik hierboven al schreef hebben mensen van indymedia
nog nooit een neger vermoord nog nooit een marokkaan gedood
nog nooit hakenkruizen op joodse graven gespoten
dus die vergelijking kan gewoonn niet opgaan
en linkse fascisten is een grote fabel want die bestaan gewoon niet
fascisme is een staatsvorm en links leeft niet georganiseerd
daarbij ik moet nog de eerste indymedia nazi zien![]()
Dan praat je waarschijnlijk een stuk anders dan je typt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef claudandus het volgende:
ik praat niet dom
Volgens mij ben jij ook heel goed in sinterklaas rijmpjes gezien je schrijfstijl. Je mening komt ook aardig in de buurt van sinterklaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef claudandus het volgende:
ik praat niet dom
links fascisme bestaat niet
fascisme is een staatsvorm net als kapitalisme
fascisme is onder andere censuur plegen zoals het verbieden van feesten met een enorme politiemacht
het toestaan dat er bevolkingsgroepen worden gediscrimineerd en wanneer er een tegendemo komt deze uiteenslaan met politiegeweld
een aanslag op eigen grondgebied plegen en deze misbruiken om een land binnen te vallen
wat beteft de IRA de ira strijd/streed? voor een onafhankelijk ierland een ierland dat niet bezet word gehouden of geclaimd door engeland
en als je terugkijkt naar de tweede wereldoorlog dan zul je zien dat we hier in nederland het verzet hadden dat desnoods gewapend streed tegen de bezetters
Nu heb ik je boven al uitgelegd wat fascisme is. Moet ik je nu ook gaan uitleggen wat een nationale staat is? Blijkbaar wel. Een nationale staat is een eenheidsstaat die één volk representeert. Ein Volk, Ein Reich, eigen volk eerst etc. De grenzen van de staat worden gelegd daar waar het ene volk ophoudt en het andere begint.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende:
Geloof in een sterke nationale staat, geleid door 'n eenpartijregime, etc... Het gaat ook allemaal op voor linkse regimes. Niet zo dom praten dus.![]()
Wat is er met AFA dan? Je gaat toch niet beweren dat dat een fascistische club is?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
- Linkse fascisme bestaat niet?![]()
- Links leeft niet georganiseerd?![]()
![]()
Zeker nog nooit van AFA gehoord zeker.
Tuurlijk, links is heel erg voor log.quote:Dat je durft te stellen dat links geen log overheidsapparaat voorstaat
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:36 schreef claudandus het volgende:
fascisme is een staatsvorm net als kapitalisme
Indymedia denkt zich in door te stellen dat wat geplaatst word niet hun verantwoordelijkheid is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef BillGates het volgende:
niemand die er blijkbaar over na heeft gedacht dat Indymedia misschien gewoon wel is wat het zelf zegt te zijn:
"Indymedia NL is een onafhankelijk lokaal en mondiaal vrij communicatie orgaan. Indymedia biedt een andere kijk op het nieuws door een open publicatie methode van tekst, beeld & geluid."
FOK is toch ook niet 'extreem-rechts' , of 'gematigd nationalistisch' ????
FOK is een website, een forum en een community.
Op Fok wordt niet opgeroepen tot geweld?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indymedia denkt zich in door te stellen dat wat geplaatst word niet hun verantwoordelijkheid is.
Linkse actiegroepen, radicale levensverbeteraars en dierenactivisten etc etc kunnen echter wel vol trots oproepen tot geweld tegen doelen waar al die groepen tegen zijn. Dit via links naar weer hun websites van de desbetreffende organisaties.
Dit gebeurd op Fok! weer niet. Dat is het verschil.
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Op Indymedia kunnen vernielers van andermans eigendom een hele eigen verslaggeving zonder problemen posten. Veel van dat volk is minstens zo gevaarlijk als sommige haatverspreiders op extreemrechtse-websites.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Op Fok wordt niet opgeroepen tot geweld?
Tja, als je het bevrijden van nertsen afkeurt, dan moet je daar niet komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:14 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Op Indymedia kunnen vernielers van andermans eigendom een hele eigen verslaggeving zonder problemen posten. Veel van dat volk is minstens zo gevaarlijk als sommige haatverspreiders op extreemrechtse-websites.
Je praat er weer omheen, Sch, blijf aan de bal..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je het bevrijden van nertsen afkeurt, dan moet je daar niet komen.
Dat is nog een 'mild' wapenfeit ... Ik heb gewoon niets met mensen die zich overal tegen afzetten, maar wel de vruchten van het kapitalisme plukken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je het bevrijden van nertsen afkeurt, dan moet je daar niet komen.
Waar omheen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je praat er weer omheen, Sch, blijf aan de bal..
Jij komt aanzetten met nertsjes .. Het vernielen van militair-materiaal wat betaald is door de Nederlandse burger vind ik misdadig.quote:
Indymedia is idd geen illegale site, anders lag die er al uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar omheen?
Jij praat erom heen door niet in te gaan op allerlei vergelijkbare websites. Indymedia is geen illegale site, anders werd ze wel verboden
Stormfront is ook nog steeds niet verboden. Dus dat argument gaat niet op. Je praat eromheen zoals Piet Verdriet zegt. Blijf eens ontopic.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar omheen?
Jij praat erom heen door niet in te gaan op allerlei vergelijkbare websites. Indymedia is geen illegale site, anders werd ze wel verboden
En waar staat dat op indymedia?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Jij komt aanzetten met nertsjes .. Het vernielen van militair-materiaal wat betaald is door de Nederlandse burger vind ik misdadig.
http://www.indymedia.nl/nl/2005/10/30902.shtmlquote:
in een rood, rood, rood trollen-trollen landquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef Musketeer het volgende:
Komt SCH toevallig uit een klein dorp in Drenthe?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef Musketeer het volgende:
Komt SCH toevallig uit een klein dorp in Drenthe?
En stickers met Stem Niet, Denk Zelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger had je de Bluf!! en dingen als Radikal en Rampspoed (van de roemruchte "Doe meer, saboteer" poster)
Bluf werd omgedoopt tot NN en heet nu Ravagequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger had je de Bluf!! en dingen als Radikal en Rampspoed
wat is zo goed aan het initiatief? ze worden niet voor niks scherp in de gaten gehouden door de aivd. het is een stel stinkende gevaarlijke stenengooiers en minstens net zo ondemocratisch als de afa.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef COLAIUTA het volgende:
Indymedia vind ik een uitstekend initiatief.
Helaas biedt het ook onderdak aan Linkse idioten die geen donder van de wereld snappen.
De hetze tegen Fortuyn was gebaseerd op een dogmatische, hysterische denkwijze.
Ze hebben zich daarmee in eigen voet geschoten, want als ze werkelijk wisten hoe de machtstructuren in elkaar zitten, dan hadden ze Fortuyn voor 100% gesteund.
In de daarop volgende Bilderberg conferentie mocht voor het eerst een minister aanschuiven.
Klaas de Vries.......
Kut, daar gaat m'n zelfbeeld.quote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef claudandus het volgende:
een beetje slim mens weet dat de AIVD hier een hele dikke vinger in de pap heeft gehad en dat volkert er is ingeluisd
het is vaak zo dat eerst nieuws op indymedia moet verschijnen voordat andere media het oppikkenquote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef DeGroeneRidder het volgende:]
Van openheid zoals jij en ik dat kennen is er geen sprake. Met "openheid" bedoeld Indymedia dat ze vinden dat ze in de grotere media onvoldoende aandacht krijgen en dat ze daarom hun eigen website hebben waar de rollen omgekeerd zijn
dat is dus al helemaal om je te bescheurenquote:, m.a.w. enkel aandacht voor de extreem-linkse standpunten. Het feit dat Indymedia volledig door en voor extreem-linkse activisten gemaakt wordt zorgt voor een zeer beperkt spectrum aan opinies.
Oh, slechts 95% ofzo?quote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef claudandus het volgende:
in feite zeg je dat iedereen die iets op indy post extreem links van aard is![]()
Dat bedoel ik niet. Natuurlijk zijn extreem links en extreem rechts niet met elkaar te vergelijken (behalve dat ze allebei vertekende denkbeelden hebben). Wat ik bedoel te zeggen is dat imho stromfront de broedplaats van extreem rechts is, indymedia de broedplaats van extreem links en dat ze daarom allebei "fout" zijn.quote:
Uiteindelijk wel. Als je namelijk iets van wat rechtsere snit op Indymedia post, halen ze het vaak doodleuk weer weg.quote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef claudandus het volgende:
in feite zeg je dat iedereen die iets op indy post extreem links van aard is![]()
was het maar zo simpel
maar helaas dat is het niet
ja vooral dat ofzo dat maakt het vooral interessantquote:Op zondag 4 december 2005 17:59 schreef Northside het volgende:
(Wat betreft doodsbedreigingen.... moet je eens opletten wat er met je gebeurt als je zegt dat je nertsen fokt ofzo op indymedia)
het ligt er maar net aan wat je onder rechtse shit opvat als je zo een neonazi bent die gaat roepen linkse fascisten dit en linkse fascisten dat dan kun je er de donder op zeggen dat je posting verwijderd wordquote:Op zondag 4 december 2005 18:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Als je namelijk iets van wat rechtsere snit op Indymedia post, halen ze het vaak doodleuk weer weg.
Geen rechtse shit, maar 'van wat rechtsere snit'quote:Op zondag 4 december 2005 18:23 schreef claudandus het volgende:
[..]
het ligt er maar net aan wat je onder rechtse shit opvat als je zo een neonazi bent die gaat roepen linkse fascisten dit en linkse fascisten dat dan kun je er de donder op zeggen dat je posting verwijderd word*duh*
![]()
Als je in een topic waar hel en verdoemenis over genetische manipuleerde planten wordt gesproken op de voordelen van "gouden rijst"wijst (scheelt miljoenen doden en gehandicapten per jaar), wordt dit ook al verwijderd. Het is niet alleen rechts gedachtegoed wat verwijderd wordt, alle informatie die niet binnen hun eigen denken past wordt verwijderd.quote:Op zondag 4 december 2005 18:23 schreef claudandus het volgende:
[..]
het ligt er maar net aan wat je onder rechtse shit opvat als je zo een neonazi bent die gaat roepen linkse fascisten dit en linkse fascisten dat dan kun je er de donder op zeggen dat je posting verwijderd word*duh*
![]()
Ik denk heus niet dat ernstige nieuwsbronnen Indymedia lezen...quote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef claudandus het volgende:
[..]
het is vaak zo dat eerst nieuws op indymedia moet verschijnen voordat andere media het oppikken![]()
[..]
Nou, het woord "extreem-links" heeft nogal negatieve connotaties die niet altijd gepast zijn, maar ik denk toch niet dat er links van het Indymedia-volkje nog ruimte is.quote:dat is dus al helemaal om je te bescheuren![]()
was het maar zo simpel
maar helaas dat is het niet
Voor alle duidelijkheid, de Belgische PvdA is geen fijne linkse organisatie of respectabele communistische partij. De Belgische PvdA is vandaag de dag een zeer autoritair bestuurd clubje dat zich vooral bezig houdt met het verspreiden van anti-trostkystische drukwerken, het minimaliseren en excuseren van de gulags, en het afleggen van bezoekjes aan Noord-Korea. Waarmee we meteen zijn aanbeland bij m'n volgende reply...quote:Zo verscheen er rond de verkiezingen voor een nieuw parlement in 2003 op Indymedia België propaganda voor de verkiezingslijst RESIST (noot van DeGroeneRidder: Resist was de gezamelijke lijst van de AEL en de Belgische PvdA). Ook een vaste medewerker van Indymedia België stond op die lijst. Een aantal negatieve publicaties en vooral commentaren hierover, werden van de website verwijderd door de redactie, terwijl verslaggeving over de lijst in die periode de website overspoelde. Onvrede hierover speelde ook bij medewerkers van Indymedia België een rol. Een aantal heeft daarom nieuwe Indymedia-centra opgezet, die georganiseerd zijn op een lokaal, provinciaal of regionaal niveau, naar het voorbeeld van Indymedia West-Vlaanderen.
...
Een aantal mensen ziet sterke banden tussen Indymedia Belgium en de Belgische PVDA... . Volgens sommigen van hen is er een sterke link omdat de domeinnaam indymedia.be en de PVDA-afdeling Geneeskunde voor het Volk een tijdlang een adres hadden in hetzelfde huis. Dit verband werd ook vermeld op een lijst van de Antwerpse politie over terroristische en extremistische organisaties in Antwerpen die in mei 2005 aan het licht kwam. Daarin vermeldt men Indymedia (Belgium) als voor 70% een deelorganisatie van de PVDA.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef claudandus het volgende:
en linkse fascisten is een grote fabel want die bestaan gewoon niet
fascisme is een staatsvorm en links leeft niet georganiseerd
en nee ik heb geen zin om het hele stuk hierin te plakken want ik ga haast kotsen van de misselijkmakende gedachtengang van dat stelletje mongolenquote:Afgelopen weekend hebben de neo-nazi's van Stormfront zich ernstig misdragen in Zwolle. Pissen tegen een synagoge, homo's en lesbiennes beledigen en vechten met gekleurde mensen, ga zo maar door.
De neo-nazi's van de website Stormfront hebben zich bij hun maandelijkse borrel weer eens schofterig misdragen.
zow wat zou ik me graag eens opgeven als me-er.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Claudantus wees hier dan ook maar trots over.
[afbeelding]
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zow wat zou ik me graag eens opgeven als me-er.
Als je het over een heleboel andere landen hebt ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef claudandus het volgende:
als je het over noord korea hebt dan heb je het over een extremiteit
VVD en CDA extreem rechts? daar ga ik denk ik maar niet eens op reageren..quote:een helaas is die extremiteit aan de rechterzijde steeds dichter bij de VVD en CDA te vinden
Dus linkse mensen mogen rechtse mensen wel uitschelden (vrijheid van meningsuiting) en andersom niet (discriminatie/racisme/..whatever)?quote:en dan heb ik het nog niet eesn gehad over ons aller uitgekotste neonazi michiel smit (en voor degenen die mij nu weer een linkse fascist gaan noemen ik MAG het zeggen want het IS zo en linkse fascisten is een excuus woord van rechts om aan te kunnen vallen)
Je zal mij niet horen ontkennen dat daar ook tuig onder zit, maar dit komt een beetje over als "extreem-rechtse mensen zijn gewelddadig dus dan mogen linkse mensen dat ook zijn."quote:magoed over strontfront gesproken
[..]
Aansteller.quote:en nee ik heb geen zin om het hele stuk hierin te plakken want ik ga haast kotsen van de misselijkmakende gedachtengang van dat stelletje mongolen![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als je het over een heleboel andere landen hebt ook.
Als je het over een aantal organisaties hier in Nederland hebt ook.
[..]
als je nu effe had gelezen dan had je misschien gesnapt dat het gedachtegoed van CDA en VVD steeds meer opschuift naar de extreem rechtse vleugelquote:VVD en CDA extreem rechts? daar ga ik denk ik maar niet eens op reageren..![]()
[..]
volgens het hooggerechtshof mag je smitje een neonazi noemenquote:Dus linkse mensen mogen rechtse mensen wel uitschelden (vrijheid van meningsuiting) en andersom niet (discriminatie/racisme/..whatever)?
[..]
heb je het bij links geweld over geweld dat DIT JAAR is gebeurt of heb je het over geweld van langer geleequote:Je zal mij niet horen ontkennen dat daar ook tuig onder zit, maar dit komt een beetje over als "extreem-rechtse mensen zijn gewelddadig dus dan mogen linkse mensen dat ook zijn."
[..]
dat vind ik er nu ook vanquote:Aansteller.
indeed you don't know what you say because god is deader than dea-eadquote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Overlast het volgende:
Lord forgive claudandus for he knows not what he says.
Inderdaad, over extreem-links. Nou ja, ze zijn niet echt links in de zin dat ze voorstanders zijn van veel burgerlijke en politieke vrijheden, maar ze hebben in elk geval de ruïnes van een overdreven rigide planeconomie en extreem-links associeert zichzelf graag met Noord-Korea e.d. landen...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef claudandus het volgende:
als je het over noord korea hebt dan heb je het over een extremiteit
You have a droppel on your nose, you think it's water but it's snotquote:Op donderdag 15 december 2005 20:19 schreef claudandus het volgende:
[..]
indeed you don't know what you say because god is deader than dea-ead![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |