Ik heb 'm uit mijn broek weten te houden. Ik was beter bevriend met wat vrienden van hem dan met hemzelf, maar ik heb wel nachten met 'm doorgehaald. Hij was erg dol op me. Zelfs toen ik mijn haar had afgeschoren (met alleen 2 lange krullen links en rechts).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:33 schreef Floripas het volgende:
Hoe goed ken je Karel ten Haaf?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit mijn broek weten te houden. Ik was beter bevriend met wat vrienden van hem dan met hemzelf, maar ik heb wel nachten met 'm doorgehaald. Hij was erg dol op me. Zelfs toen ik mijn haar had afgeschoren (met alleen 2 lange krullen links en rechts).
Ik ben trouwens geen "ma", ik ben "me". Sigme. Alles wel goed met je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:25 schreef Floripas het volgende:
Sigma
Nou, als ik zo op die link zie wat hij in z'n boek heeft zitten, mag je daat niet rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit mijn broek weten te houden. Ik was beter bevriend met wat vrienden van hem dan met hemzelf, maar ik heb wel nachten met 'm doorgehaald. Hij was erg dol op me. Zelfs toen ik mijn haar had afgeschoren (met alleen 2 lange krullen links en rechts).
Ik publiceer soms over de sigma. Vandaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben trouwens geen "ma", ik ben "me". Sigme. Alles wel goed met je?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
eerder de slechte gezondheidszorg, er schijnt daar een grote AIDS-epidemie te zijn wat de gezondheid vd bevolking in grote mate aantast, wat ook weer zijn effect heeft op de economie. Daarnaast kon de overbevolking worden tegengegaan door betere landbouw, wat de regering in Malawi geen prioriteit vond blijkbaar...
Nee, da's gewoon het kuddegedrag van de mensheid, gecombineerd met de schreeuwerigheid van de jeugd. Voor de toekomst maakt het niet veel uit wat of de jonge schreeuwlelijkjes links of rechts denken te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens het idee dat de linkse mensen hier op Fok ouder zijn dan de jongere. Dit voorspelt veel goeds voor de toekomst.![]()
Wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens het idee dat de linkse mensen hier op Fok ouder zijn dan de jongere. Dit voorspelt veel goeds voor de toekomst.![]()
- 2 generalisatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:41 schreef du_ke het volgende:
Ja de tmf schreeuwgeneratie komt nu op. Of dat echt goed is.
Ah plz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon het kuddegedrag van de mensheid, gecombineerd met de schreeuwerigheid van de jeugd. Voor de toekomst maakt het niet veel uit wat of de jonge schreeuwlelijkjes links of rechts denken te zijn.![]()
Ghe, nooit wat van zien doorschemeren. Afgezien daarvan, ik hield hem liever op een beetje afstand. Zoenen kon net.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, als ik zo op die link zie wat hij in z'n boek heeft zitten, mag je daat niet rouwig om zijn.
Ja, maar dan met een welgevormd 18-jarig meisjeslijf eronder. Het kostte me buitengewoon veel bier trouwens, met stiekeltjes kreeg ik een stuk minder aangeboden.quote:Enne...dat kapsel is wel heel shalom.
Ehm dat maak jij er van. Ik doel meer op het zapgedrag met de mode meehobbelen (momenteel is die voor een groot deel een hekel hebben aan zwarten/ moslims en dat als liberaal proberen te verkopen).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
- 2 generalisatie.
Alles wat rechts en enigzins jong is, is natuurlijk TMF.
Wat stem jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah plz.![]()
Ik verdedig mijn rechtse standpunten IRL overal. De hele jeugd blijft over het algemeen nog doordrongen van progressieve vooroordelen afkomstig van de progressieve media. Links zijn is juist 'in' en geaccepteerd, het wordt overal gepromote en rechts blijft een negatieve lading voor veel jongeren hebben.
A youngster is a liberal, or he got no heart. An elder is a conserative, or he got no brain.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Pechtold: "Balkenende draagt bij aan doemdenken"
Die man heeft echt ballen.
Het was niet bedoeld als statement over 'rechts', of over jou, maar over het lawaai dat 'de jeugd' maakt, en hoeveel invloed het standpunt van een schreeuwerige jongeling heeft op het standpunt van diezelfde persoon op iets latere leeftijd. In het algemeen, bij de meesten. Velen *vinden* vanalles, maar op hun dertigste vinden ze het voornamelijk gezeik, die politiek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah plz.![]()
Ik verdedig mijn rechtse standpunten IRL overal. De hele jeugd blijft over het algemeen nog doordrongen van progressieve vooroordelen afkomstig van de progressieve media. Links zijn is juist 'in' en geaccepteerd, het wordt overal gepromote en rechts blijft een negatieve lading voor veel jongeren hebben.
Ik stem tactisch (maar nooit links), verschilt dus. Principieel hang ik tussen de ChristenUnie, VVD, CDA en SP in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat stem jij?
Wat stemt voorts iedereen, eigenlijk?
Van mij moge het duidelijk zijn.
Gelukkig merk ik nog dat er vele linkse intelligente jongeren zijn. En het is me nog niet overkomen dat een rechtse jongere mij z'n standpunten daadwerkelijk onderbouwd uit heeft kunnen leggen. Maar het lijkt er zo nu en dan idd wel op dat de burke stichting propagandaboekjes heeft verspreid op middelbare scholenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef Pracissor het volgende:
[..]Maar deze dagen merk ik toch dat ook de jongeren, voornamelijk de wat intelligentere, niet meer vanzelf sprekend links/progressief zijn. Ik heb dan ook goede hoop voor de toekomst, want met jaren wordt men alleen maar rechtser kan men overal wel opmaken.
Nou ik studeer politicologie en vele die ik ken staan wel degelijk midden in de samenleving.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als statement over 'rechts', of over jou, maar over het lawaai dat 'de jeugd' maakt, en hoeveel invloed het standpunt van een schreeuwerige jongeling heeft op het standpunt van diezelfde persoon op iets latere leeftijd. In het algemeen, bij de meesten. Velen *vinden* vanalles, maar op hun dertigste vinden ze het voornamelijk gezeik, die politiek.
Geldt evenzeer voor bomberjackjes met vlaggetjes als voor punx met kisten.
idd, bij Pracissor moet de desillusie nog toeslaan. Komt vanzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als statement over 'rechts', of over jou, maar over het lawaai dat 'de jeugd' maakt, en hoeveel invloed het standpunt van een schreeuwerige jongeling heeft op het standpunt van diezelfde persoon op iets latere leeftijd. In het algemeen, bij de meesten. Velen *vinden* vanalles, maar op hun dertigste vinden ze het voornamelijk gezeik, die politiek.
Geldt evenzeer voor bomberjackjes met vlaggetjes als voor punx met kisten.
Geldt hier vice versa ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig merk ik nog dat er vele linkse intelligente jongeren zijn. En het is me nog niet overkomen dat een rechtse jongere mij z'n standpunten daadwerkelijk onderbouwd uit heeft kunnen leggen.
Ja? Hoe merk je dat?quote:Maar het lijkt er zo nu en dan idd wel op dat de burke stichting propagandaboekjes heeft verspreid op middelbare scholen.
D66?quote:
Vooral hier op fok komt regelmatig een blik 'liberalen' voorbij. Maar je ziet het verder ook hoor met uitspraken als ik ben heel liberaal en ik stem op de VVD omdat Verdonk zo goed bezig is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef Pracissor het volgende:
Ja? Hoe merk je dat?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
idd, bij Pracissor moet de desillusie nog toeslaan. Komt vanzelf![]()
Probeer GroenLinks eensquote:
Burke stichting is conservatief, niet liberaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral hier op fok komt regelmatig een blik 'liberalen' voorbij. Maar je ziet het verder ook hoor met uitspraken als ik ben heel liberaal en ik stem op de VVD omdat Verdonk zo goed bezig is.
Serieus?quote:
*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*- gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*quote:
Neeeheeeeequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Mijn oprechte deelname.
Ik ben ontheemd. Van oudsher stem ik GLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat stem jij dan?
Vast geen SAP, zoals Karel.
Ik ook niet. Maar die 0.05% kom je dan statistisch gezien ook niet zo snel tegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Floripas het volgende:
Kennen jullie ook mensen die op NieuwRechts stemmen? Ik heb er nog nooit één ontmoet.
SP?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef Floripas het volgende:
Kijk, du_ke is echt en stereotype GroenLinkser.
Maar ík toch niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef Floripas het volgende:
Kijk, du_ke is echt en stereotype GroenLinkser.
Maar ík toch niet.
PSP kickte best wel ass, maar daar is in GroenLinks echt geen hol meer van over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben ontheemd. Van oudsher stem ik GL [afbeelding]. Sorry. Opgevoed in PSP enzo. Folderen en dat soort. Ik heb ook wel VVD gestemd, ik denk ook wel eens D66. Ik vraag pardon en verschoning
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef du_ke het volgende:
Goh vond floor altijd een typische CDA'er
Nog altijd stukken beter dan GL.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haalt opgelucht adem, blij dat in elk geval het C-woord nog niet gevallen was.
Ja, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |