uitzending gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:47 schreef 456 het volgende:
KAK! Die aflevering vergeten te kijken met Gebreselassie.
SHIT SHIT SHIT
een scheetjequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef du_ke het volgende:
Leuke aflevering. Die Afellay kan ik wel waarderen.
maar wel een sweetyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:48 schreef golfer het volgende:
Video bekeken:
Afellay: leuk dom jochie wat ik in Kanaleneiland Nederlandse sportprogramma's?
Perezquote:Kenneth Perez doet tv-auditie
NED. 3, 20.20 UUR
AZ-voetballer Kenneth Perez wil na zijn actieve sportcarrière tv-presentator worden van sportprogramma’s. Vanavond doet hij daarvoor auditie bij Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong in het VPRO-programma Holland Sport.
In de rubriek de massagetafel is Heracles-speler Rob Maas te gast. Hij tobde jarenlang met een achillespeesblessure. Toen de zoveelste operatie werd aangekondigd zocht Maas zijn heil bij een Chinese geneesheer. Met succes. Ook in de studio de fietswissel bij het veldrijden, met Richard Groenendaal en vader Reinier.
Mijn nieuwe band zit er al in.quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef golfer het volgende:
*videorecorder staat weer klaar*
hij was goed maar de leukste fragment nee, dat vind ik Jan Wolkers met zijn adem inhoudenquote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef The_Verve het volgende:
Die auditie van Perez was geweldig. Eén van de leukste fragmenten uit Holland Sport ooit wat mij betreft.
Je kunt het ook van te voren programmeren, lul!quote:
Je kon al bij de eerste trappen van Groenendaal zien dat hij het niet goed ging doen. Hij zetten er veel te veel kracht op terwijl je juist een supersnel moet rond draaien. Je ziet dat weleens vaker met wielrenners tijdens het wielerspel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Was inderdaad weer een leuke uitzending, leuke interviews en mooi ook dat Groenendaal op de fiets naar het fietsenspel kwam. Dat ie 4de wordt valt dan weer een beetje tegen...
Zou het een groot schandaal vinden als dit programma wordt wegbezuinigd.quote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoor net bij NSE dat Holland Sport wegens bezuiniging gecanceld gaat wordenWat schandalig zeg. Een Nipkowschijf (spelling) winnend programma, een van de beste sportprogramma's gaat gewoon gecanceld worden. Schandalig zeg
![]()
Gisteren trok Holland Sport 265.000 kijkers. Voetbal Insite trok 481.000 kijkers.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit het met de kijkcijfers dan, vooral nu Voetbal Insite naar voren is geschoven?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoor net bij NSE dat Holland Sport wegens bezuiniging gecanceld gaat worden![]()
Dit mag inderdaad niet zomaar verdwijnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gisteren trok Holland Sport 265.000 kijkers. Voetbal Insite trok 481.000 kijkers.
Dit programma moet gewoon blijven, Een van de weinige(zeg maar de enige met studio sport) sportprogramma's met een hoge kwaliteit die ook aandacht heeft voor andere sporten dan alleen voetbal.
Ze mochten het eerste half uur niets over het voetballen zeggen omdat de NOS op 2 nog bezig was met de middaguitzending, daarom heette het eerste half uur "wachten op".quote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef VincentAdam het volgende:
Weet iemand hoe het nou zat met holland sport?
Vroeger op de zondagmiddag, was het toch ook gewoon holland sport, maar wat was nou ''wachten op holland sport''? iets dat daarvoor zat?
Peter Mueller, dat wordt leukquote:20.25-21.15 uur HOLLAND SPORT
Live-sportprogramma met publiek,door Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk gepresenteerd.
Holland Sport staat geheel in het teken van schaatsen.Een dag na de World Cup wedstrijden in Heerenveen praat Holland Sport met schaatscoach Peter Mueller.
Op de Massagetafel een gesprek met stayer Bob de Jong over zijn superbenen en over verzuring.
sterkte danquote:Op maandag 5 december 2005 15:06 schreef The_Verve het volgende:
Geheel in het teken van schaatsen.
Dan kijk ik vanavond sinds lange tijd maar weer eens Voetbal Insite.
Protest tegen het mogelijk opheffen van dit geweldige programma.quote:
quote:
Vergeleken met Ria Visser he.quote:Op maandag 5 december 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
Dijkstra doet het prima. moet niet gekker worden sportfreak
Jazeker, en dat terwijl Frank ook ultra-vervelend is.quote:Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Vergeleken met Frank Snoeks is het drama, snap je de verhoudingen?
Dat zijn niet de enigen die hij aanpakt in dat boek hoor. Hij pakt de hele schaatswereld beet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
Ik snap de Wennemars en Timmer not amused zijn
heb je het boek dan al gelezen?quote:Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
Ik snap de Wennemars en Timmer not amused zijn
de echte reden is dat Wennemars er destijds voor gezorgd heeft dat hij bij spaarcolect kon oprotten , en dat Orie de treainer werd. Mueller kreefg wel een jaARSEALARIS MEE, MAAR WAS HEEL GEBOLGEN OVER DIT FEIT DAT WENNEMARS HEM LIET VALLEN EN ZAG HET ALS VERRAAD sorry caplocksquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Chad Hedrick viel mij echt onwijs meeHij was rustig, geinteresseerd, legde goed uit wat het voor hem deed, eigenlijk heel anders dan ik verwacht had. Die steek onder water van Wilfried over z'n tweede plaatsen was dan ook echt niet nodig geweest, dat had hij alleen mogen doen als Chad zou zitten opscheppen.
Verder vond ik Mueller tegenvallen bij het interview. Hij lijkt mij als persoon niet zo heel erg vervelend, maar hij wist zich gewoon niet goed raad met hun vragen en durfde zich niet uit te spreken. Beetje laf als je je (voormalige) atleten zo aanvalt in je boek en vervolgens dan niet op TV hier volledig achter gaat staan maar een beetje half zacht wat dingen oplepelt en 'je het niet zo bedoelt en je de context moet zien'. Zeg dan dat je Wennemars gewoon niet mag omdat hij niet alles gaf of dat je ruzie met hem kreeg over Timmer of whatever (ken de echte rede niet, heb het boek (nog) niet gelezen...)...
Verder mooi om te zien dat Bob de Jong vol voor het baanrecord ging, korte broek en shirt van z'n ploeg aan en zich helemaal gek fietsen![]()
Maar het bleek maar weer eens dat dat record echt buitenaards is, Bob was ongeveer 3,5 seconden trager![]()
geen idee lekker belangrijk, hij is het jongere ook schaatsbroertje van Erbenquote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef The_Verve het volgende:
Freddy Wennemars, stottert die ook?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:47 schreef tong80 het volgende:
En wat zijn de onderwerpen van vanavond ?
quote:20.20-21.10 uur HOLLAND SPORT
Actief sportprogramma met publiek en
live-muziek van Ocobar,gepresenteerd
door Wilfried de Jong en Matthijs van
Nieuwkerk.
Deze week praten Gianni Romme en Mark
Tuitert over de teleurstelling van het
missen van de Olympische Spelen in
Turijn en over hun toekomst als
schaatser.
Daarnaast aandacht voor de doorgaans
onzichtbare functionarissen rond de
schaatsbaan.Zij moeten ervoor zorgen
dat de wedstrijd vlekkeloos verloopt.
HOLLAND SPORTquote:Op maandag 9 januari 2006 17:47 schreef tong80 het volgende:
En wat zijn de onderwerpen van vanavond ?
Rommequote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Lach me rot om die koppies die omhoog komen bij die schaatsbaan.
je maakt mij nieuwsgierig Vertel!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Zag ook nog een bekend gezicht in het publiek...
oh nou jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Geen bekende bekende hoor, een bekend gezicht van 'vroeger' zeg maar. Niks bijzonders dus![]()
Oud nieuws. Zie ook mijn aktie er tegen op het forum van HS:quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef gras het volgende:
Holland Sport stopt na dit seizoen
11 januari 2006, 01:16
Door: Jelmer Geerds
De Nederlandse televisiewereld moet vrijwel zeker vanaf de komende zomer afscheid nemen van Holland Sport. Het VPRO-programma, gepresenteerd door Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk, gaat ten onder aan de hevige bezuinigingen.
Holland Sport staat bekend om de originele interviews, reportages en achtergronden. Hoewel het programma doorgaans geen absolute topkijkcijfers trekt, krijgt de show een zeer goede waardering bij echte sportliefhebbers. Dat is echter niet genoeg om Holland Sport te redden, dat moet wijken voor de bezuiningsplannen van staatsecretaris Medy van der Laan.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=25178
![]()
ik ook, ik hoop dat mijn mening is veranderd over van Gaal vanavond, vin hem wat overdreven.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zit klaar hoor.
Is al weken zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sinds wanneer krijgt Holland Sport eigenlijk een aankondiging in Studio Sport? Goed idee, dat wel, maar het viel me op
ohquote:
Ruimschoots op tijd dus, want het begint pas om 20:20quote:
Ik neem geen risicoquote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruimschoots op tijd dus, want het begint pas om 20:20
Heb je wel gecontroleerd of ie de juiste zender opneemtquote:
Wat ik even gezien hebt doet hem goed. Hier worden veel vooroordelen door weggenomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind Van Gaal een goede kerel. Past ook goed bij dit programma.
Dit lijkt me niet de meest boeiende aflevering te worden.quote:maandag 23 januari 2006 20:25 Net 3
Vanavond in de uitzending: Jan Bos, Jochem Uytdehaage, Esmé en Rachèl Louiws. Jan Bos werd knap derde in een overvol Thialf op het WK Sprint afgelopen weekend terwijl hij vorig seizoen nog nauwelijks binnen de toptien wist te rijden. In tegenstelling tot Bos is schaatser Jochem Uytdehaage op z'n zachts gezegd niet in topvorm. En tot overmaat van ramp raakte hij geblesseerd door een botsing met Carl Verheijen op het EK in Hamar. Vanavond ligt hij op de Massagetafel. De zusjes Louiws zijn de grote favorieten op het NK Synchroonzwemmen volgend weekend. In Holland Sport zien we een kuur van de eeneiige tweeling.
Presentatie: Wilfried de Jong & Matthijs van Nieuwkerk
Ik kijk uiteraard ook weer vanavond.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ze besteden wel veel aandacht aan schaatsen de laatste weken, maar toch ga ik weer kijken.
en nog hartstikke snel!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
Bos rijdt op halve kracht
Dat lijkt idd vast maar zo, net als bij schaatsenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat Bos niet vol rijdt, zo lijkt het.
quote:De Open Australische Tenniskampioenschappen werden dit jaar overheerst door blessures en opgaves. Daarom stelt Holland Sport de vraag: hoe staat het met de weerbaarheid van de huidige tennisgeneratie? Richard Krajicek en sportarts Babette Pluim proberen deze vraag te beantwoorden.
Op De Massagetafel ligt veldrijder Gerben de Knegt. Hij werd gisteren, ondanks een valpartij, achtste op het WK. De Knegt heeft al jaren last van een chronische rugblessure.
Sprintster Annette Gerritsen haalde pas geleden haar rijbewijs en was daarvoor zenuwachtiger dan voor welke schaatswedstrijd dan ook. Wilfried en Matthijs stappen bij haar in de auto en rijden richting de Olympische Spelen in Turijn.
Hoe plassen marathonschaatsers? Jan Maarten Heideman en Peter de Vries reden afgelopen dagen twee wedstrijden op de Weissensee in Oostenrijk. In Holland Sport een gesprek met hen over de sanitaire stop in het marathonschaatsen.
Presentatie: Wilfried de Jong & Matthijs van Nieuwkerk
als vanavond nou Dione studio Sport presenteert dan kan je avond niet meer stuk, hè snoeperd???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
Gerritsen, al genoeg reden om te kijken. Verder klinkt het iig ook leuk.
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef lemieux het volgende:
vergeet ook in de uitzending van vanavond het boekje van matthijs over mario lemieux niet!!![]()
En voor deze post speciaal een accountje aangemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef lemieux het volgende:
vergeet ook in de uitzending van vanavond het boekje van matthijs over mario lemieux niet!!![]()
of hij/zij is echt nieuwquote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En voor deze post speciaal een accountje aangemaakt
Grappig om 2 sporters naar de studio te halen en het alleen maar over plassen te hebben.quote:
Ik kijk VIquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef komrad het volgende:
je kan ook gewoon kijken hoor tong
Schaam jequote:
Helemaal mee eens. Elke keer is het weer een top item.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verhalen van Mathijs zijn werkelijkwaar fantastisch. Zou echt wel een uur kunnen kijken naar van die beelden en dat hij er over vertelt.
Mooi item dit keer ook weer.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef snellejelle het volgende:
wat een programma is het toch![]()
een écht sportprogramma!
dat zou nou écht zonde zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Diep, diep droevig dat het dreigt te stoppen vanwege de bezuinigingen bij de publieke omroep.
Log nou toch eens uit manquote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef finch_meister het volgende:
Zelfs Talpa zou dit toch niet kunnen verneuken zou je haast denken als je idd hoort dat het moet stoppen
Schatsers hebben de beste muzieksmaaak als sporters.Tuitert speelt gir=taar en houdt van alternatieve gitaarrock. Romme van Heavy metal en de Canadeze schaatsers nemen altijd muziek mee uit hun land van nieuwe bandjes die ze aan de Nederlanders geven. Alleen Rintje Ritsma draait Marco Borsato.quote:
Gaat het misschien stoppen dan?????quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef maril het volgende:
noem de nieuwe topic aub holland sport moet blijven.
Niet misschien maar dat is al besloten door de hoge heren.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gaat het misschien stoppen dan?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |