Dit lijkt me niet de meest boeiende aflevering te worden.quote:maandag 23 januari 2006 20:25 Net 3
Vanavond in de uitzending: Jan Bos, Jochem Uytdehaage, Esmé en Rachèl Louiws. Jan Bos werd knap derde in een overvol Thialf op het WK Sprint afgelopen weekend terwijl hij vorig seizoen nog nauwelijks binnen de toptien wist te rijden. In tegenstelling tot Bos is schaatser Jochem Uytdehaage op z'n zachts gezegd niet in topvorm. En tot overmaat van ramp raakte hij geblesseerd door een botsing met Carl Verheijen op het EK in Hamar. Vanavond ligt hij op de Massagetafel. De zusjes Louiws zijn de grote favorieten op het NK Synchroonzwemmen volgend weekend. In Holland Sport zien we een kuur van de eeneiige tweeling.
Presentatie: Wilfried de Jong & Matthijs van Nieuwkerk
Ik kijk uiteraard ook weer vanavond.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ze besteden wel veel aandacht aan schaatsen de laatste weken, maar toch ga ik weer kijken.
en nog hartstikke snel!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
Bos rijdt op halve kracht
Dat lijkt idd vast maar zo, net als bij schaatsenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat Bos niet vol rijdt, zo lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |