Protest tegen het mogelijk opheffen van dit geweldige programma.quote:
quote:
Vergeleken met Ria Visser he.quote:Op maandag 5 december 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
Dijkstra doet het prima. moet niet gekker worden sportfreak
Jazeker, en dat terwijl Frank ook ultra-vervelend is.quote:Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Vergeleken met Frank Snoeks is het drama, snap je de verhoudingen?
Dat zijn niet de enigen die hij aanpakt in dat boek hoor. Hij pakt de hele schaatswereld beet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
Ik snap de Wennemars en Timmer not amused zijn
heb je het boek dan al gelezen?quote:Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
Ik snap de Wennemars en Timmer not amused zijn
de echte reden is dat Wennemars er destijds voor gezorgd heeft dat hij bij spaarcolect kon oprotten , en dat Orie de treainer werd. Mueller kreefg wel een jaARSEALARIS MEE, MAAR WAS HEEL GEBOLGEN OVER DIT FEIT DAT WENNEMARS HEM LIET VALLEN EN ZAG HET ALS VERRAAD sorry caplocksquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Chad Hedrick viel mij echt onwijs meeHij was rustig, geinteresseerd, legde goed uit wat het voor hem deed, eigenlijk heel anders dan ik verwacht had. Die steek onder water van Wilfried over z'n tweede plaatsen was dan ook echt niet nodig geweest, dat had hij alleen mogen doen als Chad zou zitten opscheppen.
Verder vond ik Mueller tegenvallen bij het interview. Hij lijkt mij als persoon niet zo heel erg vervelend, maar hij wist zich gewoon niet goed raad met hun vragen en durfde zich niet uit te spreken. Beetje laf als je je (voormalige) atleten zo aanvalt in je boek en vervolgens dan niet op TV hier volledig achter gaat staan maar een beetje half zacht wat dingen oplepelt en 'je het niet zo bedoelt en je de context moet zien'. Zeg dan dat je Wennemars gewoon niet mag omdat hij niet alles gaf of dat je ruzie met hem kreeg over Timmer of whatever (ken de echte rede niet, heb het boek (nog) niet gelezen...)...
Verder mooi om te zien dat Bob de Jong vol voor het baanrecord ging, korte broek en shirt van z'n ploeg aan en zich helemaal gek fietsen![]()
Maar het bleek maar weer eens dat dat record echt buitenaards is, Bob was ongeveer 3,5 seconden trager![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |