abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32845074
Ik vind het echt een relaxte gast. Als er iemand onze jongens moet verslaan, dan maar Chad.
pi_32845268
Leuke gast idd.

Stukje over Dan Jansen .
sig verwijderd door FA
pi_32845507
Dweilpauze
pi_32845537
Mooi dat ze even de gelegenheid gebruik maken om de kijkers te wijzen op die actie die er is om HS te behouden.
sig verwijderd door FA
  maandag 5 december 2005 @ 20:53:01 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32845551
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dweilpauze
Protest tegen het mogelijk opheffen van dit geweldige programma.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32845607

Op een leuke, korte, toepasselijke manier
  maandag 5 december 2005 @ 20:54:51 #107
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32845613
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dweilpauze
Voor mij het eerste geslaagde protest.
Prachtig om die twee met dat karretje te zien scheuren
Feyenoord!!! * Barça
pi_32845731
Beetje jammer dat ie het boek meer promoot en niet echt z'n verhaal doet.
pi_32845808
Marianne en Erben
  Redactie Sport maandag 5 december 2005 @ 21:05:22 #110
109131 crew  sportfreak
pi_32845928
Leuk om die oude fragmenten van Timmer en Jansen terug te zien.

Ondanks die paar seconden viel me gelijk op hoe verschrikkelijk slecht Ria Visser commentaar gaf, vergeleken daarbij doet Dijkstra het prima.
pi_32845957
lulkoekverhaal over condooms nu
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_32845975
Dijkstra doet het prima. moet niet gekker worden sportfreak
pi_32846026
Wat een zakkenwasser eigenlijk, die Mueler.
  Redactie Sport maandag 5 december 2005 @ 21:08:16 #114
109131 crew  sportfreak
pi_32846030
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
Dijkstra doet het prima. moet niet gekker worden sportfreak
Vergeleken met Ria Visser he.

Vergeleken met Frank Snoeks is het drama, snap je de verhoudingen?
pi_32846075
nou ik vind herbert nog erger dan ria V, maar ja idd allebei erg slecht
pi_32846083
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef sportfreak het volgende:
Vergeleken met Frank Snoeks is het drama, snap je de verhoudingen?
Jazeker, en dat terwijl Frank ook ultra-vervelend is.
  maandag 5 december 2005 @ 21:10:39 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32846096
Peter Mueller kan dan wel een zeer geslaagde coach zijn, maar persoonlijk komt ie over als een irritante eikel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 december 2005 @ 21:11:57 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32846132
vond eht interview met Mueller niet zo sterk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32846163
Ik snap de Wennemars en Timmer not amused zijn
pi_32846228
Chad Hedrick viel mij echt onwijs mee Hij was rustig, geinteresseerd, legde goed uit wat het voor hem deed, eigenlijk heel anders dan ik verwacht had. Die steek onder water van Wilfried over z'n tweede plaatsen was dan ook echt niet nodig geweest, dat had hij alleen mogen doen als Chad zou zitten opscheppen.

Verder vond ik Mueller tegenvallen bij het interview. Hij lijkt mij als persoon niet zo heel erg vervelend, maar hij wist zich gewoon niet goed raad met hun vragen en durfde zich niet uit te spreken. Beetje laf als je je (voormalige) atleten zo aanvalt in je boek en vervolgens dan niet op TV hier volledig achter gaat staan maar een beetje half zacht wat dingen oplepelt en 'je het niet zo bedoelt en je de context moet zien'. Zeg dan dat je Wennemars gewoon niet mag omdat hij niet alles gaf of dat je ruzie met hem kreeg over Timmer of whatever (ken de echte rede niet, heb het boek (nog) niet gelezen...)...

Verder mooi om te zien dat Bob de Jong vol voor het baanrecord ging, korte broek en shirt van z'n ploeg aan en zich helemaal gek fietsen

Maar het bleek maar weer eens dat dat record echt buitenaards is, Bob was ongeveer 3,5 seconden trager
Jack does it in real time...
pi_32846244
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
Dat zijn niet de enigen die hij aanpakt in dat boek hoor. Hij pakt de hele schaatswereld beet.
Maar goed, aan hun de taak zich niet gek te laten maken door zo'n kutboekie zo vlak voor de OS.
pi_32846266
Chad is gewoon in alles een winnaar, daarom baalt hij ook zo van die 2e plaatsen. Hij vindt het ook geen echt verlies omdat hij niet rechtstreeks tegen ze schaatst vaak
pi_32846274
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
heb je het boek dan al gelezen?

want ik vond dat de rede voor hun kwaadheid juist niet goed naar voren kwam in dit interview. Mueller lulde er een beetje omheen en sprak zich over Wennemars eigenlijk helemaal niet uit en over Timmer was hij gewoon verbolgen dat ze uiteindelijk vreemd ging en hun relatie op de klippen liep en tsja, dat is zo vaak het geval bij scheidingen en dus niet echt wereldschokkend.
Jack does it in real time...
  maandag 5 december 2005 @ 21:22:09 #124
127004 maril
Smeetsfan
pi_32846430
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Chad Hedrick viel mij echt onwijs mee Hij was rustig, geinteresseerd, legde goed uit wat het voor hem deed, eigenlijk heel anders dan ik verwacht had. Die steek onder water van Wilfried over z'n tweede plaatsen was dan ook echt niet nodig geweest, dat had hij alleen mogen doen als Chad zou zitten opscheppen.

Verder vond ik Mueller tegenvallen bij het interview. Hij lijkt mij als persoon niet zo heel erg vervelend, maar hij wist zich gewoon niet goed raad met hun vragen en durfde zich niet uit te spreken. Beetje laf als je je (voormalige) atleten zo aanvalt in je boek en vervolgens dan niet op TV hier volledig achter gaat staan maar een beetje half zacht wat dingen oplepelt en 'je het niet zo bedoelt en je de context moet zien'. Zeg dan dat je Wennemars gewoon niet mag omdat hij niet alles gaf of dat je ruzie met hem kreeg over Timmer of whatever (ken de echte rede niet, heb het boek (nog) niet gelezen...)...

Verder mooi om te zien dat Bob de Jong vol voor het baanrecord ging, korte broek en shirt van z'n ploeg aan en zich helemaal gek fietsen

Maar het bleek maar weer eens dat dat record echt buitenaards is, Bob was ongeveer 3,5 seconden trager
de echte reden is dat Wennemars er destijds voor gezorgd heeft dat hij bij spaarcolect kon oprotten , en dat Orie de treainer werd. Mueller kreefg wel een jaARSEALARIS MEE, MAAR WAS HEEL GEBOLGEN OVER DIT FEIT DAT WENNEMARS HEM LIET VALLEN EN ZAG HET ALS VERRAAD sorry caplocks
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32863207
Geweldig programma, Holland Sport. Van mij mogen ze elke week zo'n dweilpauze doen

Ik zat me echt te ergeren aan Peter Mueller. Als schaatscoach mag hij dan geweldig zijn, maar aangenaam mens is hij dus blijkbaar niet. Ik vind het niet netjes van hem dat hij twee schaatsers die nog volop met hun carriere bezig zijn van allerlei dingen beschuldigd.

En met alle respect, maar een verhaal over je ex-vrouw die een pak condooms had gekocht is wel kiss-and-tell. Kan me niet voorstellen dat dat van belang is in een boek over je ervaringen als coach

En hij vertelde trouwens ook maar weinig over zijn boek. Zou hij alles al verteld hebben?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')