Perezquote:Kenneth Perez doet tv-auditie
NED. 3, 20.20 UUR
AZ-voetballer Kenneth Perez wil na zijn actieve sportcarrière tv-presentator worden van sportprogramma’s. Vanavond doet hij daarvoor auditie bij Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong in het VPRO-programma Holland Sport.
In de rubriek de massagetafel is Heracles-speler Rob Maas te gast. Hij tobde jarenlang met een achillespeesblessure. Toen de zoveelste operatie werd aangekondigd zocht Maas zijn heil bij een Chinese geneesheer. Met succes. Ook in de studio de fietswissel bij het veldrijden, met Richard Groenendaal en vader Reinier.
Mijn nieuwe band zit er al in.quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef golfer het volgende:
*videorecorder staat weer klaar*
hij was goed maar de leukste fragment nee, dat vind ik Jan Wolkers met zijn adem inhoudenquote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef The_Verve het volgende:
Die auditie van Perez was geweldig. Eén van de leukste fragmenten uit Holland Sport ooit wat mij betreft.
Je kunt het ook van te voren programmeren, lul!quote:
Je kon al bij de eerste trappen van Groenendaal zien dat hij het niet goed ging doen. Hij zetten er veel te veel kracht op terwijl je juist een supersnel moet rond draaien. Je ziet dat weleens vaker met wielrenners tijdens het wielerspel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Was inderdaad weer een leuke uitzending, leuke interviews en mooi ook dat Groenendaal op de fiets naar het fietsenspel kwam. Dat ie 4de wordt valt dan weer een beetje tegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |