Het was zooooo hilarisch op BBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:20 schreef popolon het volgende:
Wat zijn jullie laat op zeg
M'n dame ligt al op bed
KIJKEN KIJKEN KIJKEN !!!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:28 schreef just me het volgende:
voor de mensen die BB volgen... Tanja is aan het bevallen en heeft 6 cm ontsluiting
ik ga eerst snel naar de buurtsuper en dan heerlijk voor de pc hangen! leve de schoolvakantiesquote:
Heeee JustVakantiequote:
wat wil je weten ???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:11 schreef just me het volgende:
Wanneer krijgen we weer een Maud-update ??
dan moet ik ff terugzoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat wil je weten ???
heb laatst nog een foto gepost !
hoeft niet, (hot)mail checken is genoeg !quote:
zo, ze slaapt lekker doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeft niet, (hot)mail checken is genoeg !
Lengte: 61 cm
Gewicht: 6060 gram
Leeftijd: bijna 15 weken
Slaapt van: 23:00 - 06:30 en overdag de nodige uurtjes !
Eet: 5x per dag 180 ml
ach tis die foto die een week of 2 geleden in de Hools stond....Maudje met een Bluezz en Golfer shirt aan !quote:
eeej je had er ook een spannend verhaal van kunnen makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach tis die foto die een week of 2 geleden in de Hools stond....Maudje met een Bluezz en Golfer shirt aan !
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 zwaait even door het raam naar Just Me.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
eeej je had er ook een spannend verhaal van kunnen maken
Een Bluezz en golfer shirt is toch heel spannendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
eeej je had er ook een spannend verhaal van kunnen maken
Maud zelf ookquote:
Ik zoek helemaal geen steun dikbil, ik vertel gewoon wat me dwars zit, dat doe je namelijk in de kroeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk.
Het siert SCH inderdaad niet om hier in Hools te verwijzen naar andere topics waarin hij loopt te trollen of te flamen of niet van iedereen gelijk krijgt om hier steun te zoeken.
Hee samenwonertquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger mooie kindje!
Mooie naam ook, beetje Ierse invloeden niet waar? In die optiek vind ik Eimeár ook een mooie meisjes naam.
Het samenwonen is geweldig, we hebben 2 woestijnratjes te leen, en krijgen van het weekend twee vissen....... en Maartje wilt nog steeds een kat!
Volgende week komt de parket al!
nei, hei Diek heet !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
jij spraakgebrek heb??
quote:
en vanavond natuurlijk, dan spelen wij !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen
bedoel je Fok!-naam natuurlijkquote:
quote:
en dames ookquote:
Ahhh...je bedoeld Gerbils....Daar hebben wij er 4 van en volgende week krijgen we nog 2 ratjes...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger mooie kindje!
Mooie naam ook, beetje Ierse invloeden niet waar? In die optiek vind ik Eimeár ook een mooie meisjes naam.
Het samenwonen is geweldig, we hebben 2 woestijnratjes te leen, en krijgen van het weekend twee vissen....... en Maartje wilt nog steeds een kat!
Volgende week komt de parket al!
gelukkig maarquote:
crisis-bijeenkomst? cewl, dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
wij hebben zo een crisis-bijeenkomst hier, heb ik ook eens een baan
wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
Met de nieuwe NL11-tal tenues, heb jij toch ook wel vertrouwen gekregen in de WK-winst hè?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef SCH het volgende:
heeft u ook foto's ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met de nieuwe NL11-tal tenues, heb jij toch ook wel vertrouwen gekregen in de WK-winst hè?
Goedemorgen trouwens.
Nee, ik zoek me een ongeluk.quote:
oh , die met haar prachtige omroepvoorstellen.....jammer dat doodverwensingen niet mogen hequote:
Same here!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Lionheaad het volgende:
En samenwonen bevalt ons ook zeer goed....al moet er nog steeds een hoop gedaan worden thuis...
had je hem nodig dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Againzender het volgende:
Krijg nou wat, onze helpdesk heeft een andere baan gevonden
ze is de beste helpdesk die we hier ooit hebben gehad. scheelt mij een hoop zeurende gebruikers!quote:
Dus je zit nu op bierkratjes en slaapt op een luchtbedje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Same here!
Maar als de parket er ligt zijn we al een goed eind in de richting.
Nog een keer de IKEA-horror voor lampen, en dan op de meubels wachten!
Ze heeft dan vast een goede keuze gemaakt....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze is de beste helpdesk die we hier ooit hebben gehad. scheelt mij een hoop zeurende gebruikers!
preventief indrinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Zoooooooo.
Wakker.
Vandaag vrij genomen voor de topper tegen Thun.
Straks maar eens naar de stad om het verdriet alvast te verdrinken.
inderdaad, dat is denk ik een beetje de oorzaak van haar vertrek. alleen baggerhelpdesks blijven lang zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ze heeft dan vast een goede keuze gemaakt....
een goede helpdesk bestaat niet (lang)![]()
Hahaha! Nee zo erg is het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Suijk het volgende:
Dus je zit nu op bierkratjes en slaapt op een luchtbedje?
nog iemand die er weinig vertrouwen in heeft !quote:
Komt goed, komt goed...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog iemand die er weinig vertrouwen in heeft !
so am I
ach, ik kan toch niet fietsen vandaag, misschien moet ik het ook maar op een zuipen zettenquote:
ja....maar niet dit seizoen alquote:
borstholte is volgens mij de juiste vertaling...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ben geen medicus, maar thorax is toch gewoon de borstkas
Het gaat erom dat het boedvaatje (de open verbinding) tussen de hoofdader en de hoofdader van de longen, uit zichzelf niet sluit (wat zou moeten).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
ben geen medicus, maar thorax is toch gewoon de borstkas
lekker met dat gewicht trouwens
DIGGER: bedoel je een vernauwde aorta?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:36 schreef DIGGER het volgende:
Kady Update:
Kady heeft net haar 3e keer medicatie gehad voor de thorax. Als gevolg hiervan plast ze wat minder (standaard bijwerking).
Ook moet ze toch weer aan het neusbrilletje met zuurstof daar haar zuurstofgehalte in het bloed nu soms net wat te laag is, het schommelt te veel en duikt af en toe door de ondergrens.
Vermoedelijk komt dit dus doordat die thorax open is, zuurstofrijk bloed stroomt dan niet verder door het lichaam, maar ook voor een deel direct naar de longen terug.
Lijkt erop dat die thorax het laatste obstakel is, maar wel een vervelend en risicovol obstakel.
Nu mag een baby, zoals wellicht bekend, max. 10% van het geboortegewicht verliezen en moet de baby daarna uiterlijk 7 dagen na de geboorte weer terug zijn op minimaal het geboorte gewicht.
Kady was 1980 gram bij geboorte, woog zaterdag 1865 gram, maandagmorgen 1920 gram en vanmorgen alweer 2015 gram , dus dat gaat als een speer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |