dan moet ik ff terugzoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat wil je weten ???
heb laatst nog een foto gepost !
hoeft niet, (hot)mail checken is genoeg !quote:
zo, ze slaapt lekker doorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeft niet, (hot)mail checken is genoeg !
Lengte: 61 cm
Gewicht: 6060 gram
Leeftijd: bijna 15 weken
Slaapt van: 23:00 - 06:30 en overdag de nodige uurtjes !
Eet: 5x per dag 180 ml
ach tis die foto die een week of 2 geleden in de Hools stond....Maudje met een Bluezz en Golfer shirt aan !quote:
eeej je had er ook een spannend verhaal van kunnen makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach tis die foto die een week of 2 geleden in de Hools stond....Maudje met een Bluezz en Golfer shirt aan !
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:34 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 zwaait even door het raam naar Just Me.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
eeej je had er ook een spannend verhaal van kunnen maken
Een Bluezz en golfer shirt is toch heel spannendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
eeej je had er ook een spannend verhaal van kunnen maken
Maud zelf ookquote:
Ik zoek helemaal geen steun dikbil, ik vertel gewoon wat me dwars zit, dat doe je namelijk in de kroeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk.
Het siert SCH inderdaad niet om hier in Hools te verwijzen naar andere topics waarin hij loopt te trollen of te flamen of niet van iedereen gelijk krijgt om hier steun te zoeken.
Hee samenwonertquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Digger mooie kindje!
Mooie naam ook, beetje Ierse invloeden niet waar? In die optiek vind ik Eimeár ook een mooie meisjes naam.
Het samenwonen is geweldig, we hebben 2 woestijnratjes te leen, en krijgen van het weekend twee vissen....... en Maartje wilt nog steeds een kat!
Volgende week komt de parket al!
nei, hei Diek heet !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
jij spraakgebrek heb??
quote:
en vanavond natuurlijk, dan spelen wij !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |